Yardım Teklifi -Vox ve Vaggie-

94 11 86
                                    

Vox ve Vaggie arkadaşlığını konu alan bir şeyler!

Vox ve Vaggie' nin süper kankalar olabileceği fikrini düşünürken ilk bölümü yeniden izledim ve bu ortaya çıktı.

Ayrıca romantik olarak Charlie x Vaggie ve -tek taraflı-Alastor x Vox içeriyor

---

"Hazbin Hotel..." alaycılıkla televizyon iblisi. "Bahse girerim bu ismi Alastor koymuştur." Oteli duyduğundan, daha doğrusu Alastor' un orada olduğunu duyduğun, beri kameraları ve dronları Otel' e dönüktü. 

Dışından baktığında beğendiğini söyleyemezdi. Kesinlikle oldukça karışık, şıklıktan uzak ve pejmürdeydi. Ayrıca lanet otelin içinde tekonolojik hiçbir zımbırtı yoktu! Tek "teknoloji"ye yakın olan şey kutu gibi bir televizyondu.  İçindeki kişiler ise daha acayipti! Chennem prensesi, sevgilisi, bir kedi, Valentino' nun oyuncağı, hizmetli ve Alastor. Sirk gibiydi resmen.

Dronlarıyla içeriyi izlerken televizyonda Alastor' un çektiği reklamı görme şansı elde etmişti. Kendisini net göremiyordu çünkü kendi zamanının ötesindeki tüm teknolojik aletler onu net olarak çekmeyi başaramıyordu. Zaten onun hakkında olan tek resmi siyah beyaz eski bir kamerayla çekilmiş bir fotoğraftı.

Alastor' un reklamını izlediğinde gülmekten yarılmıştı. Hayatında daha önce hiç bu kadar aptalca, amatörce ve saçma sapan bir reklam izlememişti! Gerçekten görsel bir reklam işini hangi kafayla bu teknoloji düşmanı radyo iblisine bırakmışlardı ki? Reklam Vox' un işiydi! Beceriksizlik ve kalitesizlik bir yana kızların istediği hiçbir şeyi de karşılamıyordu. Kalite ve müşteri memnuniyeti sıfır, eğer reklamı Voxtek yapsatdı bu oranlar bir imkansız olurdu!

Otelin reklamından çok otel ile alay etmek için yapılmış bir şakaya benziyordu. Anlaşılan Alastor tam olarak istediği reklamı çekmişti.

Vox elbette biliyordu istese çok daha mükemmel bir şey çekebileceğine, o Alastor' du! Ama bu isteksizliği ve kendi eğlencesi olan düşkünlüğü  prensesin kız arkadaşını bolca rahatsız ediyor gibiydi.

Kıza hak vermeden edemedi, bu iblis tam bir baş belasıydı, özellikle istemediği bir şey söz konusuysa fazladan sinir bozucuydu. Ayrıca cesaretini de tebrik etmesi gerek, Radyo iblisi ile ters düşmeyi çoğu günahkar istemezdi. 

Angel Dust ise... ilginçti. Vox onunla pek etkileşim halinde değildi ki bunu da istemiyordu. Onu genelde Valentino' dan duyuyordu. Hem de sürekli ve bundan kesinlikle sıkılmıştı. Angel Valentino için bir rekordu aslında, Valentino hiçbir oyuncağına bu kadar uzun süre "ilgili" davranmamıştı. Genelde sıkılır ve onları "kırardı". Angel dayanıklı çıkmıştı ve bu çok şaşırtıcı değildi, Angel Dust gerçekten bu iş için yapılmış gibiydi. Valentino bir açıdan saklı bir hazineyi ortaya çıkartmıştı, sadece hazine bundan memnun değildi ama ne yaparsın, kimse hazinenin fikrini sormaz. 

Hazineler değil, hazineye sahip olunanlar konuşulur. Kural buydu.

Vox' un da bir hazinesi vardı; Tam karşısındaki ekranda ekranını bozan kırmızı geyik. Sadece bu sefer hazine onu reddediyordu... Kurallar kesinlikle çiğneniyordu ve televizyon şeytanı bundan hiç ama hiç memnun değildi.

O sırada otelde Angel Alastor' un neden günahkarları gelmeleri için zorlamadığını söylüyordu.

Gerçekten bunu anlamamış mıydı yoksa umursamadığı için kulak mı asmıyordu? Kesinlikle ikinci seçenekti doğru olan. 

Bunun tercih olması gerektiği saçmalıktı, cehennemdeydiler ve burası kesinlikle son duraktı, başka bir seçenek olamazdı. Ama Vaggie Charlie' ye inanıyordu, ya da en azından haklı olmasını umuyordu. Kedi homurdanıyordu, Alastor' un onu kalmak için zorlamasından mutlu değildi. Ufak hizmetçi ise bundan memnundu ve bu kesinlikle rahatsız ediciydi...

Hazbin Hotel Ortaya Karışık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin