Bunu muhtemelen Haziran ayıda yapmam çok daha mantıklı olurdu am aklıma gelmişken yapmak istedim.
Hazbin Hotel karakterlerinin romantik ve cinsel yönelimleri ve cinsiyet kimlikleri hakkındaki headcanonlarım! (Ayrıca canon onları da belirteceğim)
O halde başlayalım!
Adam = Panseksüel , Polyamorous ve Demiromantik ya da Omniseksüel, Polyamorous ve Demiroamtnik
İkisi de olabilir gibi geliyor. Panseksüel çünkü Adam' ı biliyoruz seks odaklı biri olduğundan cinsiyetleri umursamaması mantıklı ama aynı zamanda kadınlara eğilimi olduğundan omniseksüel olması da mantıklı geliyor.
Ben de ikisini de farklı hikayeler için kullanıyorum! Hikayeye hangisi uyarsa ya da o an için aklıma hangisi gelirse o hikayede çapınca onu canon ilan ediyorum.
Demiromatik headcanonunu heaadcanon ararken buldum ve Adam için uygun geldi! Demiromantik, birisiyle derin bir duygusal bağ kurana kadar romantik çekim yaşamayan insanları tanımlar.
Polyamorous ise yine shiplerimden kaynaklı, eğer üçlü olursa diye. Diğer polyamorous hclerim için de bu geçerli! (Bilgilendirme: Polyamorous bir yönelim ya da cinsiyet kimliği değil sadece bir ilişki türüdür ve çoklu ilişkide önemli olan herkesin rızası olarak birbirinden haberdar olmasıdır. İlla ilişkiye dahil herkesin birbirleri ile romantik bir ilişkisi olmak zorunda değil, sevgililerini paylaşabilirler.)
Alastor = Askesüel (canon), Gendervoid, Polyamorous, Gay, Aphotiseksüel bazen ekstra Lithromantik ya da sadece GenderVoid, Polyamorous ve Gay (her türlü zamirleri umursamıyor)
Gendervoid: Cinsiyetinin yerinde hiçbir şey hissetmeyen, bir boşluk hissedenler için kullanılan bir terim Onu erkeksi olarak değerlendirdikleri için o da daha "erkeksi" davranmaya başladı. Yoksa KENDİ CİNSİYETİ bir anlam ifade etmiyor. Peki karşısındakinin cinsiyeti? İşte o önemli!
Bilmeyenler için aphotiseksüel cinsellikle alakalı şeylerden ve cinsel ilişkiye girme düşüncesinden nefret eden kişisel için kullanılan bir terimdir.
Lithromantik (ayrıca akoiromantik veya apromantik olarak da bilinir) Karşılık alınca romantik çekimden kopanlar için kullanılır. Bu kişiler aşık olabilir ama aşık oldukları kişi de onlara aşık olduğunda ilgileri azalır ya da kaybolur (çoğunlukla kaybolur ama lithromantik olup çok romantik olan ve güzel bir romantik ilişkisi olan kişiler de olabilir). Ama sadece bu kişiler için de kullanılmaz, bazı farklı durumlarda da lithromantik olabilirsiniz.
Alastor için: Teoride romantik ilişki istemek ama pratikte romantik bir ilişkiye girerken boğulma hissi ve rahatsızlık hissetme durumları geçerli.
Bunun Alastor' ın kişiliğine ve geri kafalılığına uyduğunu düşünüyorum. Sadece erkeklerden hoşlandığı için bir erkekle romantik ilişki içinde olmayı istiyor, bu fikir onu mutlu ediyor ama ilişki gerçek olduğunda bundan rahatsız oluyor ve tuhaf geliyor. Ayrıca Alastor aşırı kontrolcü bir kişilik ama aşık olduğunda kendisini kontrol edememe düşüncesine bile dayanamıyor!
Gay oluşunu ise tartışmaya gerek var mı? Bence yok!
Asekseülliği zaten kanon AMA bazen canonu camdan aşağı atmak iyidir! Ben genelde canonu camdan sarkıtma taraftarıyım. Boş vermeyelim ama körü körüne de bağlanmayalım kafası.
Ama Alastor söz konusu olunca ona seksüel bir kısım veresim gelmiyor değil- Ki konu sekse kayan bir rp ise ve Alastor' ı ben kontrol ediyorsam yaparım, hiç acımam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazbin Hotel Ortaya Karışık!
FanficYeni bir Ortaya Karışık ile karşınızdayım! Bu kitaptaki fadomumuz: Hazbin Hotel! Hazbin Hotel hakkında bir şey istiyorsunuz, ben de yapıyorum!