IX

20.8K 552 81
                                    


 1 Ay Sonra

Bu 1 ayda çok şey değişmişti. Öncelikle biz Hasan'la çok şükür ki iyiydik. Beni biraz fazla yoruyordu ama olsun. Kocam için ve kendim de istediğim için her gece koynunda solukluyordum. Bazen o kadar istekli oluyordu ki sabaha kadar uyumuyor sürekli sevişiyorduk! Üstelik bazı günler tarladan eve özel geliyor ve sevişiyorduk. Cilvelerimle adamın ayarlarını bozmuştum! Bir de ayrı kaldığımız 1 ay da vardı onun da acısını çıkarıyordu.

Adetim geç kalınca korkmuştum ama çok şükür ki bugün adet olmuştum. Korkuma seviştiğimiz her günün sabahı ve akşamı maydanoz kaynatıp içiyordum ve içim dışım maydanoz olmuş artık gına gelmişti. Neyse ki adetliydim.

Tüm bunların haricinde Yasemin abla hamileydi. Bunu kullanarak artık tüm gün yatıyordu ama şikayet etmiyordum çünkü bir can taşıyordu ve tabii ki dinlenmesi lazımdı. Meliha ve Melek ise mecburiyetten mutfak işlerine yardım ediyorlardı. Meliha evdeki son günlerini yaşıyordu çünkü 3 haftaya düğünü olacaktı. Hamdi amca bu nişanlılık döneminin uzamasını istemiyordu ve hemen düğünü olacaktı.

Öte yandan İhsan abiyi askere yollamıştık. Ayşe annem her gün fotoğraflarına bakıp ağlıyor 18 ayın nasıl geçeceğini düşünüyordu. Anne yüreğiydi tabii dayanamıyordu.

"Gülüm?" Odaya girdiğimde Hasan'ın beni yatakta beklediğini gördüm. Bulaşıkları yıkayıp anca yukarı çıkabilmiştim.

"Hasan'ım." Dedim yanına gittiğimde. Adetli olduğumdan mı bilinmez yorulmuştum. Beni kolumdan tutup kucağına oturttu.

"Yorulmuş mu benim karım?" Kafamı salladım.

"Yoruldum." Boynumdan öptü.

"Alam mı yorgunluğunu?" Konuşmama izin vermeden dudaklarıma yapıştı. Gel de hayır de bu adama! Hızlı hızlı öpüşürken elleri saçlarımdaki yazmaya geldi ve çıkarıp attı. Ardından elbisemin düğmelerine geldi ve çözmeye başladı.

"Hasan?" Dedim elbisemi üzerimden çıkarıp atarken. Üzerime uzandı.

"Hı?"

"Bugün olmaz." Dedim göğüslerimi öperken.

"Niye?" Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

"Adet oldum çünkü." Yüzündeki masum kedi bakışlarına bakıp güldüm.

"Hay şansımı!" Kendini yanıma attı.

"1 hafta bekleyecen artık." Dedim.

"Ah ah! Bekleyecem artık gülüm." Dedi sitemle. O yatakta yatarken bende kalkıp üzerimi değiştirip yanına yattım. Bugün de huzurla uyuyacaktık.

*******

Günler koşuşturmayla geçiyor ev günden güne kalabalıklaşıyordu. Meliha'nın düğünü olacağı için uzakta yaşayan akrabalar gelmiş tabiri yerindeyse evde iğne atacak yer kalmamıştı. Bu durumdan en çok Hasan şikayetçiydi çünkü bizim odada halasının kızlarıyla birlikte kalıyorduk. Onlar erkekler olarak aşağıdaki salonda uyuyorlardı. Meliha'nın düğününe ise 10 gün kalmıştı.

"Hasan bir gören olacak gözünü sevem bırak artık!" Yazmamı çözüp açıkta bıraktığı boynumu emdi. Adet günüm şimdi de düğün günü derken 2 haftadır birbirimize hasrettik ama şimdi herkesin olduğu evde beni boş bir köşeye sıkıştırmıştı.

"Kızım karım değil misin yav!" Elleri bölümde dudakları boynumdaydı.

"Hasan! Etrafta bi sürü erkek var beni saçım açık mı görsünler be adam!" Dedim en sonunda. Bam teline bastığını biliyordum.

SEVDALI KÖY (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin