★ Şairane (!) Bir Hayat

2 2 0
                                    

🐡

Hayatımdan nefret ediyorum beni anlayan bir kaç insanı da kaybettim çok çaresizim zamanım yok yaşamaya o kadar sıçtım ki yaşantım çok kötü kokuyor.

🐡

Bundan sonra hayatıma giren kimseyi sevmeyeceğim bundan sonrakiler asla dertlerimi yok edemez. Ben geçmişte hapis kaldım. Tuhafım ya ben ne istediğimi tam olarak bilmiyorum ama kalbimin dediğini yapmalıyım.

Kalbim sürekli önünden geçtiğimde hızla atan eve gidip evin içine bakmamı söylüyordu. Karaoke salonundan çıkarak evin önüne doğru adımladım. Tahmin ettiğim gibi giriş kapısı açıktı.

Kapıyı biraz daha aralayarak merdivenlere yöneldim. Merdivenler, merdivenler, sıkıcı merdivenler, bu kadar insan görmek rahatsız etmez mi sizi? Artık insan kalmadı.

Özgür olabilirsiniz merdivenler. İkinci kattaki ikinci dairenin önünde durdum. Anahtar kapının üstünde asılı bir şekilde duruyordu. Nasıl olduğunu bilmesemde insanların yok olmasına alışmıştım. Fakat nasıl oluyordu da anahtarlar kapının önünde durabiliyordu, işte bunu anlayamıyordum. Anahtarı tutup çevirdim. Kapının açılmasıyla ayakkabılarımı önemsemeden içeri daldım.

İçerisi normal bir ev gibiydi. Koridorun başından sonuna dek eski Türk halıları vardı. İlk olarak mutfağa doğru adımladım. Mutfaktada değişik bir detay yoktu. Bir mutfak masası beyaz eşyalar ve klasik bir Türk mutfağında beler varsa hepsi bu mutfakta saklıydı. Ocağın üstünde bir tencere vardı. Tencereyi açtığımda dolmayla karşılaştım.

Biraz çekmeceleri karıştırdık tabak bıçak buldum. Ardından ocaktaki dolmayı tabağa koyarak mutfak masalına oturdum. Sessizce yemeye başladım. Yemekler hala sıcaktı.

Bunun nasıl olduğu hakkında en ufak fikrim yoktu. İnsanlarsız ilk yirmi dört saati geçmiştik. Acaba bu şaka falan mıydı?

Düşüncelerin dağınık ve saçma. Bazen şiir yazıyorum ama hiç eski edebiyatçılar gibi olmuyor. Hayatım zaten şairane kelimesinden oldukça uzakta. Okuduğum hiçbir şiirde ise bulamadım kendimi. Belki bir gün okuduğum herhangi bir şiirin bir mısrasında bulurdum kendimi....

🐡

 ★ Ruhu Kayıpların Melodisi ★ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin