Heryerim arıyor resmen sanki kamyonun altinda kalmis gibi hissediyorum. Kolarm zangir zangir arryorlardi. Italyadan dün gece gelmis olmam yetmiyormus gibi bütün gün annemin günü için temizlik yaptim. Tüm evi bal dök misali temizledim (bilen bilmeyen sultan Süleyman gelcek). Annemin tuhaf huylari vardir her köseyi bir de kontrol etti.
Suan ise yatıyımda kizilcik serbeti bakiyordum. Ve annemin beni iki gün önce arayp apar topar istanbul'a çardagmi sorguluyordum. „Tabi ya bu kadin beni temizlik için carmadiya, hemen geldim mal gibi kesin bu işin altında neler yatiyordu Allah bilir".
Neyse artik uyumam gerekiyor yarm daha mesaim
yeni başlıyordu.Annem- „KIZIM KALK ARTIK'!!
Annemin mutfaktan cırlama sesinden uyanmıştım.
Saate baktigimda karga bokunu yemden annem beni acaba neden çağırıyordu. Bu Kadın gerçekten başka.
Sen- „AAANNNEEEE"!!
sesimi odamdan beri duyurtmaya çalışıyordum ama nafile, tabiki anneliğini göstercekti sesimi duydu halde konusmuyordu hanim, ayağına gelmemi bekliyordu.
Sen- „off ya cildirtçak bu kadın beni, her anne böylemi" ?Sen- „ ne oldu anne bu saatte"
(Saat:6:15)
Anne- „kizim nerdesin 15 dk geç geldin misafirler gelir birazdan, nasil yetişecek hersey."?
Misafirler saat 15 gelcek diye hatırlıyordum.
Sen- „Anne daha dokuz Saat var gelmelerine" Annem- „tamamda kizim, daha evin üstünden silcen pencerelerde parmak izin çikmis hallet onlari kizm" Off gerçekten kabusda olmalyim, annemin takintili oldugunu soyle miş midim?Nihayet işim bitmişti ama bende bitmiştim. Odama çikip çabucak sicak dus aldim ve skin care uyguladim sonra hızlı bir sekilde üzerimi giyindim.
(Aksesuar hariç ve ayakkabı)
Terliklerimi geçirdim ve merdivenleri hızlıca indim misafirler gelmek üzereydi.Sen- „Aha geldiler gazamiz mübarek olsun "
Arkadaşlar biraz kıza oldu galiba. Ama 2. Parta her şey başlıcak. Yeni yazmaya başladığım için tam olarak bilemedim nasıl yazacağımı , eleştirilerinse ve fikirlerinize açığım. 💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1. Herseyden habersiz
RomanceMerhaba Arkadaşlar, İlk kez hikaye yazıyorum. Türkçem çok iyi olmayabilir. (Türkiye'de yaşamıyorum). İyi Okumalar 💗💗💗