Kapıyı tıkladığımda duyduğum ses ile içeriye girdim.
Okan " girin"
Beni görmesiyle ayağ kalktı ve bana doğru ilerledi. (Heyecan bastı).
Benim önümde durup elini uzattı sicak tebessümle elini sıktım.Okan "hoşgeldin, Buyrun oturun lütfen"
Sen "hoşbuldum"
Eliyle gösterdiği tekli koltuğa oturdum. O da karşıma oturdu. Biraz gerilmiştim.Okan "ne içmek istersiniz?"
Sen " soda alabilirim"
Okan " peki"
Telefonu alıp haber vermişti kendisinede çay söylemişti.
İçecekler iki dakikanın içinde gelmişti.Okan " Bizim avukatamız Sinem Hanımun bugün bizimle son günüydü, kendisi çok iyi avukatır ona her koşulda güvenimiz tam." Usulca dinliyordum sadece.
"Ve bize Seni önerdi, sen diye hitap etmemde bir sakınca var mı?"Olumsuzsa başımı salladım.
Sen "yok"Çayından bir yudum alıp yüzünde sıcak ve samimi bir gülücük oturmuştu.
Okan " ya aslında biz hep birbirimizle senli benli konuşuruz. Aile gibiyizdir hepimiz, sende bana Okan hoca de lütfen"
Gerçekten çok güzel enerji alıyordum. Deminki halimden eser kalmamıştı kendimi daha rahat hissediyordum.
Sen " çok teşekkür ederim, kendimi gerçekten güvende hissettim."
Gülümsemekle yetindi.Okan "özgeçmişini ve avukatlık sertifikanı inceledim ve ne yalan söyleyim şaşırdım."
Sen " bir sorun yoktur umarım"
Okan "aksıne bu yaşta bu kadar iyi bir ortalaman olduğuna şaşırdım." "Ve ilk işinin olduğunu öğrendim"
Mutluca başımı salladım.
Okan " Eğer sende kabul edersen bizle çalışmanı isterim."
Kalbim küt küt atıyordu kim derdi ki ilk işim Galatasaray'da olcağını.
Sen " çok isterim, bana güvendiğiniz için çok teşekkür ederim"
Okan "ne demek birlikte güzel işlerle anılcacağnın sözünü verebilirim"
Biraz daha konuştuktan sonra sona doğru geldiğimizi anlamıştım.
Okan "o zaman yarın 11:00 de Metin Oktay tesislerde seni Galatasaray ailesiyle tanıştırcam."
Sen "tamam"
Okan "bana sormak istediğin soruların varmı?"
Sen "yok sizinle Galatasaray ailesiyle birlikte çalışacama çok mutluyum ve tabi biraz heyecanlıyım."
Okan hoca gülümseyerek konuşmaya devam etti.Okan "ilk günler çok normal ama hemen alışacağna emin."
Başımla onayladığımda. " o halde toplantının sonuna geldik. Ben çok mutlu oldum bizlerle çalışmayı kabul ettiğin için."Sen "çok sağolun bende aynı şekilde."
Ayakladığımızda kapıya doğru yönelmiştik sonra bana elini uzattı ve vedalaştık sonra ben kapıdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1. Herseyden habersiz
RomanceMerhaba Arkadaşlar, İlk kez hikaye yazıyorum. Türkçem çok iyi olmayabilir. (Türkiye'de yaşamıyorum). İyi Okumalar 💗💗💗