Sen "ayy çok mutluyum gerçekten. Keşke hep burada kalabilsem"
Evet İtalya benim için başka güzel.
Tüm gençliğim burda geçtiğini diyebilirim. Zaten buranın kültürü, insanlrı ve sıcaklığı Türkiye çok benziyor. Çok çabuk insan kendini rahat hissedebiliyor.
Peki şuan ne mi yapıyorum.
Cappicino ve müthiş manzara eşliğinde makyaj yapıyorum Nurla birlikte.
Bugün ilk günümüzdü.
Dün gece korkunç bir şakayla karşılamıştı kerem ve yunus beyler.
Hahahahgd düşüncükçe gülme kirizine giriyordum.
Nur " eyyy kızım sana diyorum, yine neye daldın?"
Sen "hıh şey... neyse, ne oldu?"
Nur "şu maskarayı versene"
Aynamın yanında duran maskarayı farkedince nura uzatmıştım.
Nur " eee ne yapalım aşkımmm bugün?"
Evet bugünü nurla güzel değerlendirmeliyiz, çünkü bu gün milli takımın sıkı antrenmanları vardı. Malum yarın maçları vardı ve haliyen Keremı bugün ellemicem.
Kıyamam ki ben aşkıma 🥹.
Sen "sokak.. evet bugün keşfe çıkalım sokaklara gezelim, seni güzel yemek yiyebileceğimiz yerlere elettiyim.
Nur "tamam olur. Ayyy çook mutluyum ve kesinlikle bugün baya fotoğraf çekilmek istiyorum."
Evet Ortak bi özelliğimiz daha vardı Nurla. Resim çekilmek. O yüzden bugün güzel bir kombin giyinecektim ve belki yanıma bir kombin daha alabilirim.
Kendimize baya zaman tanımıştık, rahat rahat hazırlanmıştık. Nefret ederim zaten alelacele hazırlanmayı.
Giyindiğim kombin bu.Bir torabanın içinede ikinci kombinelerimizi koyup arabaya koyduk.
Şimdi ise merkeze gitmek için yolla koyulduk.
Yaklaşık yirmi dakikalık yol sonrası varmıştık. Arabadan indiğimden itibaren yüzüme bir huzur gelmişti. Havada gerçekten çok güzeldi.
Nura doğru baktığımda çoktan telefonu çıkartmış güzel manzaranın videosunu çekiyordu.
Yavaşça yanına ilerlediğimde ses çıkartmamaya özen gösteriyordum, videosunu bozmamak için. Arkasına geldiğimde kollarımı belline sarmıştım ve yüzüme bürünmüş gülücükle telefonuna bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1. Herseyden habersiz
RomanceMerhaba Arkadaşlar, İlk kez hikaye yazıyorum. Türkçem çok iyi olmayabilir. (Türkiye'de yaşamıyorum). İyi Okumalar 💗💗💗