Arkadaşlar lütfen like atın ve hikayeyi önerebilirimsiniz?🥺
__________Senin yüzünden hayatım mahvoldu ve sende bundan nasibini alcan.
Telefonuma gelen mesajı okumamla gülme krizine girmem bir olmuştu. Çünkü aklıma gelen ilk isim Deryadı. (Hahaha birde anonim bir numarayla yazmış)
Keremle göz göze geldiğimde gülmemi durdurmayı çalışıyordum, kesin şuan deli gibi gözüküyorum dur.
Sakinleştiğimde nefes alıp mesajı bir kez daha okuyordum ve aynı zamanda realize etmeye başladım. Derya bukadırı benim canımı yakmaya çalışamaz ve böyle bir kötüylü planlamaz.(neyse, kimse artık benimle kötü bir oyun oynamak istiyor. Bunun başka açıklamazı olamaz.)
Kerem "(ismin) antrenman bitti, duş alıp geliyorum"
Keremin sesiyle derin düşüncelerden başımı kaldırıp kereme baktım.Sen "tamam bekliyorum"
Başıyla onayladığında hoplaya hoplaya sahadan çıkmıştı şabşik.Oturduğum yerde çok rahattım vallah hiç kalkasın yoktu, hafif güneş çarbıyordu ama aynı zamanda yüzüme hafifsen rüzgar çarpıyordu böyle havalarda otomatikman enerjim artıyordu. Telefonuma yüklediğim hikayeyi okuyordum şuan.
___
Ben bakmasaydım sana
Ve sen öyle gülmeseydin bana
Kim bilir ne kadar uzağa
Bakmadan gidiyordum arkama amaAşk seni yazıyormuş
Bilmeden kaderime kazıyormuş
Hep seni çiziyormuş sayfalarca
Sen gelmeden sevmedenAşk beni yakıyormuş
Ah eller nasıl üzüyormuş
Kalbimi kırıyormuş defalarca
Ben görmeden sevmeden gelTühlerim diken diken olmuştu, çünkü birtürlü karar veremediğimiz müsik seçiminden en son bu şarkıda bırakmıştık aramayı. Ve bu şarkı gerçekten huzur vericiydi ve benim hep kereme bakmamı sağladı.
(Onu gerçekten çok seviyorum) ama bu anı bozan beni arayan kişiydi.Çantama yönelip telefonumu çıkartım arayan annemdi, şaşırmıştım çünkü keremle olcağımı biliyordu. Keremin gülümsemesiyle ona döndüm benim Altan Altan modumun düştüğümü anlamıştı.
Kerem "(ismin) aç istersen" evet yine dalıp gitmiştim o güzel ela gözlere.
Sen "ha evet açıyım"
Gülümsemesi artmıştı.Göz temasımızı bozmadan telefonumu açtım ve kulağama tuttum. Annemin sesini duymamla yüzüm düşmüştp ve hemen önüme dönüp annemi sakinleşdşrmeye çalışıyordum. Titreyen sesiyle şok olmuştum çünkü hiç beklemiyordum haliyle elim ayağım dolaşdı ve korkmaya başladım.
Sen "sakin ol annecim... anlayamıyorum sakince anlayabilirmisin"
Buğuk sesiyle konuşmaya devam etti
Annem "o (ismin) o"Sen "anlamıyorum ki...kim"
Keremin bana uzanan eliyle derin bir nefes almaya çalışıyordum çünkü annemi uzun zamandır böyle görmemiştim haliyle elim ayağım boşalmıştı.Hala tuhaf tuhaf sesler geliyordu ama birşey anlaşılmıyordu.
Sen "offff"
Sesiz sesiyle kereme dönüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1. Herseyden habersiz
RomanceMerhaba Arkadaşlar, İlk kez hikaye yazıyorum. Türkçem çok iyi olmayabilir. (Türkiye'de yaşamıyorum). İyi Okumalar 💗💗💗