Ne oluyor ya?

124 8 1
                                    

İyi okumalar 🫶🏻

Hint dizisine sarmıştım resmen, beş dakikadır öyle kereme bakıyordum donmuştum iyice, yavaşça ağzımın açıldığını hissediyordum.

Kerem-„ (ismin) iyi misin ?"
Hala sırıtıyordu (niye pişmiş kele gibi sırıtıyorsun acaba)

Sen- „hih ay evet iyiyim iyim" kalbim küt küt atıyordu.
(Daha çok kekelermisin (ismin) )

Kerem- „ içeriye almıncan mı beni?"

Sen- „çok pardon, buyur lütfen"

Salona girdiğimizde Annemin ve Filizi Teyzemin imalı bakışları beni çok geriyordu. (Of anne). Cringe sesizliği Filiz Teyze bozuyordu.

Filiz- "Kerem oğlum, çiçeği versene (ismin) ya."
Çok gerilmiştim elerimin içinin terlediğini hissediyordum. (Ay bayılcam şimdi ter bastı , of anne offf) .

Kerem çiçeği bana uzattırken gözlerimin daha içine bakıyordu. (Yoksa bana mı öyle geliyor). Çiçeği alıp mutfağa bırakıp salona girdim.

Filiz- "Maşallah Maşallah" kereme ve bana bakarak söyledi bunu (ne alaka)

Tam otururken annem filiz teyzenin yanına kaymıştı (ah anne ah). Mecburen Keremin yanına oturdum. Bu ortam beni korkuttuyordu. Reyyan sesi beni kurtarmıştı.

Reyyan- "AAABİİ, ne zaman geldin anteramanın bitti mi. "( ne antrenmanı be)

Kerem- "evet canım bitti"

Filiz- "kızım nasılsın, işin nasıl gidiyor afiyet desindir insallah" (çok mu kızılcık Şerbeti izledim ben?)

Sen- "iyim (blöff) ne olsun, annem için geldim Türkiyeye yani kalıcı değilim" Anneme bakarak dedim bunu.

Kerem- anlamadım ( zaten sen ne anlarsın ki)

Annem- hahahahahaha alemsin (ismin), iki aya temeli gelcen ya kızım.
Gözdevirdim

Reyyan- "nerde yaşıyorsun ki sen (ismin) abla?"
Kerem Reyyanın sorduğu sorun cevabını meraklı gözlerle bakıyordu. (Sen daha çok bakarsın)

Sen- ben italyada hukuk okuyorum ve italyada arkadaşımla italyada üniversite okudum.

Kerem- "demek İtalya"

Sen- "evet öyle" özgüvenli bir şekilde konuşuyordum
Annemgilin bize gülümseyerek aralarında konuşuyorlardı ( tabi benden kaçar mı)

Annem- "ufak ufak ataşmalar başlıyor. Oh iyi iyi"

Filiz- "çocuklar siz ne güzel görünüyorsunuz birlikte bin kere maşallah "
(Oha ama)

Annem- "ay evet pek uyumlusunuz"
(Allah aşkına ne uyumu gördün) Kerem ve bende bunu beklemiyorduk şaşkınca birbirimize bakıyorduk.

Annem ve filiz- "siz bir tanışın, he olmaz mı"Kerem öksürmeye başladı ( bende meraklı değilim, yoksa  meraklı mıyım of (ismin) saçmalama sen Tuğçe değilsin)
Ben değecek bir şey bulamıyordum.

Filiz- "hadi üsmeyin beni"

Annem- "evet, yoksa size yazık olur"

1. Herseyden habersizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin