Tanışalım bakalım

80 7 1
                                    

Beni görünce bana doğru ilerledi.

Sen "Sinem hanımm" Sinem hanım benim hukuk fakültesinde tanıdığım en iyi avukatlardandı, çok
sevdiğim bir ablam olur. Hep bana sınavlarda derslerimde vesaire yardımcı oldu.

Sinem " a a "ismin" beni gördüğüne sevmişti Ayni zamanda şaşırmıştı.

Kerem araya girmişti.
Kerem "(ismin) ben antrenmana geçiyorum, bekletmeyim"

Sen " tamam Kerem ben gelirim birazdan"
Sinem hanıma dönmüştüm.

Sinem " (ismin) ne yalan söyleyim şaşırdım seni görmeye"

Sen " ya bende"
Sinem " hadi gel canım odama geçelim rahat rahat konuşuruz"

Sen " tabi olur"
Sinemle koridorun sonundan asansörle yukarıya çıkarsınız sonra Sinem odasına girersiniz.

Sinem "geç canım şöyle" dediğini yapıyordum, oturduğum koltuğun arka manzarası sahaya bakıyordu.

Sen " senin ne işin var burada sinem" mereakli gözlerle bakıyordum. Sinem de sırıtmaya başlamıştı. "Tabi ya sen Galatasarayın avukatısın değil mi"

Olumlu şekilde başını salıyordu
Sinem " yani evet öyle diyebiliriz, ana daha doğrusu iki güne kadar"

Sen " sevinmeyeyi ve üzülmeyi bir arada yaşadım resmen, neden ya niye bırakıyorsun."
Sinem "ya aslında çok iyi yer burası, ama beni tanıyorsun ben daha çok her alanda çalışmayı severim ve bir çok müvekkilim olmasını istiyorum"
" birde ben italyada daha iyi konumdayım ve orda müvekkillerim beni bekliyorlar"

Sen " aaa anladım, tabi sen bilirsin" önümde oturan sinemin gülümsemesine karşılık veriyorum.
"Birde sizi Türkiye'de gördüğüme şaşırdım" gülümsemesi artıyordu.

Sinem " haklisin, işte annemgil rahatsızlandılr bende tek bırakmak istemedim." " bir yıl oldu geleli, türkiye geldinmi gidesi gelmiyor"

Sen " çok geçmiş olsun iyilerdir umarım"
Sinem " iyiler iyiler" sıcak gülcük atmıştım. " ee seni hangi rüzgar atı buraya" biraz iklim içindeydim söylesemi diye tam ağzımı açıcak kapı tıklandı.

Sinem "girin" bir adam girmişti
Sinem " buyrun Okan hocam"

Okan buruk " Sinem hanım bu evrakları yarına hazır edebilir misin?"

Sinem "tabi halederim"

Okan buruk " güzel, ha bide yarınden sonra yanı son günüde işin olmıcak sadece küçük kutlama ve vedalaşma olacak."

Sinem " peki hocam" adamın güzleri beni bulmuştu.

Okan buruk " misafirin var galiba, merhaba"

Seb "merhaba"
Benim üzerimdeki bakışlarını sineme yöneltti.

Okan buruk " Sinem bize önerebileceğin iyi bir avukat varmı ?"

Sinem " bilmemki ben bir düşüneyim yarın iletirim."
Okan buruk "peki sen bana kişisel bilgilerini atarsın biz iletişime geçeriz, ben sizi dağa fazla oyalamım"

Sinem " peki hocam" odadan çıkar.
Telefonununa mesaj gelir.

Lara- (ismin) ne haldesin, yetiştirebilcek misin?
              Yardıma ihtiyacın var mı? 

( o da vardı değil mi)
Sen-
                                                         Yok Yok haledicem ben

Lara- tmm bekliyorum 

Sen-
                                                                                Peki canım

1. Herseyden habersizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin