Okan hocanın sesiyle arkama dönmüştüm.
Diğer çalışanlarla tanışıp kaynamıştım. Hepsinden çok güzel enerji almıştım. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım kı sahaya indiğimde kimse yoktu.
Etrafıma bakına bakına dışarıya çıktım ve arabama binip eve koyuldum.Eve girdiğimde mis gibi yemek kokuyordu, annem misafirlere özel döktürmüştü ve tabi ilk ramazan gününe ayrı özenmişti bu çok beliydi her yeri temizleyip silmişse benziyor.
Mutfağa girdiğimde annemin bilendirler çorbayı hazırladığını görüp arkasına sarılmıştım.
Annem korktuğuma dair ses çıkartmıştı.Sen "korkmaa gül hanımmm"
Annem " Allah canı almasın. Ne ara geldin"
Sen " şimdi geldim." Tamam şeklinde başını sallamıştı. " annelerin güzeli sen kızın yorulmazsın diye evi temizledin mi"
Annem "baktım senin geleceğin yok iş baba düştü"
Sen " geldim ya biraz uzamış olabilir tabi" dudağımı büzmüştüm masumca.
Annem "yok ne olucak. Zaten hem oruçlusun"
"Ama beni oyalama, geldiğine göre masayı kur lütfen"Tamam anlamında onaylamıştım.
Annem "dayıngil birazdan gelirler. Biraz önce aradılar uçakları inmiş"Evet dayımgil İngiltere'de yaşıyorlar ve iki hafta tatiline girdikleri için bizde kalıcaklar annemin ısrarı üzerine (şaşırdık mı, hayır).
Evimiz büyük olduğu için sorun yoktu rahat rahat sıyırdık. Dayımı (Mustafa)gerçekten çok seviyorum bana hem baba gibi hem arkadaş gibi davranıyordu. Onula eğlenebilmek çok sor değildi. Yengem Selma çok tatlıdır sakin bir kişiliğe sahiptir yani zıt kutuplar birbirini çekmişti onların evliliği aşk hikayesiydi. Benim yaşlarımda ikizleri vardı biri kız ve biri erkek Derya ve Deniz. Maşallah genlerimize anne tarafımız müko tabi baba tarafımı bilmiyorum.
İkisiylede çok iyi anlaşıyorum kardeşden öteydik dördümüzde birlikte büyümüştük. Dördüncümüz Nalan teyzemin kızı Nur. Nur bizden iki yaş küçük ama yinede birlikte büyümüştük resmen. Nur çok zeki bir kızdır çok çalışkan ve ne yalan söyleyim içimizden en güzeli oydu su gibiydi maşallah. Birde Nurun bir beş yaşında erkek kardeşi (can) var biraz çımarıktır ama yinede çok tatlı. Ailemi gerçekten çok seviyorum.Annemin dediği gibi masayı kurmuştum sonra odama çıkıp makyajımı silip abdest aldım (iman power) namaz elbisemi giyinip seçademi serip ikindi namazı kıldım ardından kuran okudum birazcık. Yaktık kırk dakika bitmiştim. Eşyalarımı çıkartıp dolabıma yerleştirdim. Sonra sıcak duşa girdim.
Şu an bornozumla yatağımda oturuyordum ve telefonumda geziniyordum. Önüme Keremin resmi çıkmıştı eritordum resmen (şimdi bu adam benim kocamı)
Keremin aramasıyla yüzüme mal bir sırıtma oturmuştu. Boğazımı temizleyip hemen açmıştım.Kerem "alo (ismin)
Sen "efendim kerem"
Kerem "nasılsın?"
Gülümsemeye başlamıştımSen "iyim sen?"
Kerem "iyi... ben şey soracaktım bugün bir şeyler yapsak"
Sen "Olurrr" aklıma gelen şeyle duraksamıştım.
"Kerem özür dilerim benim aklımdan çıkmış bugün misafirlerimiz gelecek"Bir süre sessiz kalmıştı üzülmüştü galiba.
Kerem " sorun yok... yarın görüşüyoruz o zaman, sözünü aldım."
Umutlu bir şekilde konuşmuştu.
Sen "tamam o zaman yarın söz. Peki ne yapacağız?"
Kerem " o süpriz"
Heycanlamaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1. Herseyden habersiz
RomanceMerhaba Arkadaşlar, İlk kez hikaye yazıyorum. Türkçem çok iyi olmayabilir. (Türkiye'de yaşamıyorum). İyi Okumalar 💗💗💗