Hayal Gücünün Ötesinde

4 0 0
                                    


"Eric, bunca düşündüklerinin bir rahatsızlıktan ibaret olduğunu hiç düşünmemişti. 'Belki biraz hasta olabilirim' dedi, ama bu fikirlerin hepsi hayal ürünü veya rahatsızlık değildi. İnsanlar korkularından kaçmak için gerçekleri gizlerdi. Eric, çok küçük yaşta korkularıyla yüzleştiği için, korkular anlamsız geliyordu ve tepkisizdi. Bazı şeylere tepkiliydi, fakat yeni ve iri bir sürü kişi geliyordu. Birileri çıkıyor, birileri geliyordu. Bazıları bastırılmış kişiler oluyordu, güçlü olsa bile kullanmıyordu. Bazıları zihnini yönetemiyordu, bazıları ise düşünceleri için fazla küçüktü. Eric gibi zaten hayatta mükemmel bir bütün değildi.

2 ay süre olmuştu gün ışığı görmeyeli, derileri yapay ışıktan ötürü alerji olmuştu. Kremler işe yaramamıştı ve Eric kaşınıyordu. Hemşirelere söylediği zaman, doktorun ilaç düzenlemesi yapılması gerektiğini söylüyorlardı. Eric 4 gün ızdırap çekti ve ilaçları hafifletildi, mecburen çünkü karaciğeri o kadar büyük ilaçları kaldırmıyordu artık. Bu kapalı kutu çok fazla daraltmıştı. Yemekler genel olarak güzel olsa da, kafeste bir kuş gibi durmak çok sinir bozucuydu. Uzun boylu bağımlılıklarından dolayı tedavi gören bir kişiyi seçti kaçış planı için hastanede ayakkabı vs yasaktı, fakat kapüşonlu kazağın ipi Eric'in boynunda duruyordu, yaklaşık 80 cm kadardı. Adama yanaştı, dedi ki, 'bu ipi al, ben güvenliği oyalarken arkasından boğ.'

O gün tek güvenlik vardı ve kaçılabilirdi, ama yanlış kişiye güvenmek bazen insanı çaresiz bırakır. O bağımlı ipi hemşirelere ispiyonlamıştı, belki de orada daha konforlu bir vakit geçirmek için yaranmak istemişti. Eric, güvenliği boşuna oyalamıştı ve utanç konusu olmuştu. O sadece oradaki bunalan tüm insanları endişelerinden arındırmak istemişti."

Yer Yüzüne Yakın Where stories live. Discover now