ÇAMURUN İÇİNE ALTIN DÜŞEBİLİR BU METİNLER BENİ ANLAYAN ALTINLARA ÇAMURLAR BATAKLIK OLMAYA DEVAM EDEBİLİR...
"Akşam olmuştu. Eric tatildeyken bir yandan da şiirler ve makaleler yazmaya hevesleniyordu, hatta yazıyordu. Bir platformdan yazarların buluştuğu bir teklif aldı, mutlu olmuştu. İlk başta mutluluk kısadır, bunu bilir Eric. Yine de hayır demez. İlk geldiğinde sahteden hoşgeldinler ve merhabalar ile girişini yapar. Yönergelere uyarak, öyle isimler ve konuşmalar döner ki grupta kim bilir, belki de Büyülü Raflardan bir kitap gibidir buradakiler. Oldukça sanatsaldır işleri diye içi kıpır kıpır olur. Yazarların birçoğu depresyonda, Eric taktikler verir zamanında, kendisi de yaşamıştır. Yine de inceden eleştiri alır, bu hoşuna gider aslında; çünkü bilir ki gerçek bir nefret, sahte bir sevgiden iyidir. Nefret ile densizliğin arasında ise kalın bir çizgi vardır, geçmek için densiz olması gerekir. Kişinin espriler yapar, şiirler yazar, fakat gündelik problem çeken insanlar daha çok dinlenir sanki. Bu insanlar büyülüdür ve raflara kaldırılmıştır hayatları boyunca, bazı kişilerde harbidir ve Eric'i takdir eder, sempatik bulur. Gözlüklü bir çocuk görür ve sevdiği bir YouTube efsanesine benzetir. Çocuk yanlış anlar ve 'Laf değdirip egosunu tatmin etmek amaçlı' Eric'e 'Sende şu efsaneye benziyorsun' der. Eric daha önce görmüştür ama hatırlamıyordur ve bakar. Söylediği kişi ile gerek fiziksel gerek zihinsel olarak hiçbir bağ kurulamaz derecede yoktur. Olsaydı eğer o da gülerdi çünkü kişisel egoları olmayacak kadar mütevazı bir kişiliğe sahipti Eric. Ama tutarsızlık ve haksızlık konusunda bir cellat görevini oynamaktan asla çekinmezdi. Haksızlık yapan kişileri belirledi ve methiyelerini şiirine ekledi. Kartları açık oynuyorlardı, eski üye olduklarını söylüyorlardı ama sadece taraf tutuyorlardı. Yetkililerin bazıları çok güçlerine gitmiş olması gerek ki iyi yazılan şeyleri bile dikkatsiz okuyup Eric'i gruptan attılar. Eric kendi grubunu kurdu ve ne olursa olsun haksızlıklara karşı bir kalkan olacağına and içti. En içten lanetlerini haksızlık edenlerin üzerine diledi, sonrasında hiçbir şey olmamış gibi uykusuna devam etti."
YOU ARE READING
Yer Yüzüne Yakın
Science FictionGerekli seçimlerin yapılması lazımdı. Zor durumların üzerisinden gelen, Eric bu durumu atlatmak için çok çabalayacaktı. O Normal miydi? Yoksa çevresi mi aşırı tuhaftı? Bunu zaman gösterecekti ve O her geçen gün daha çok detay öğrenecekti...