Yalancı Aşk

2 0 0
                                    


Benjamin ve Eric koridorda otururken, Daisy isimli Eric'ten 2 yaş büyük bir kız geldi. Siyah ve asil giyimliydi. Eric ile aynı boyda, sade bir güzelliğe sahipti. Sorunları olduğunu çok nadiren belirten, çok zeki, yardım sever bir kişilikti. Kendi düşünceleri çok önemliydi; yinede saygılı bir kızdı. Daisy, Eric aşık olmuştu, ama ifade etmekte zorluk çekiyordu. Bazı zamanlar hislerini anlamak için bulanık sorular soruyordu. Utangaçlığından, fakat yabancı uyruklu aylar öncesinde konuştuğu bir erkek arkadaşını unutamadığını söylüyordu. Eric te kendi kendine şunu düşünüyordu: Aylar öncesi ayrılmışlar ve konuşulmamış bir insan neden önemsenmemesine rağmen birine sevgi duyar? Aşk yakınlıktan mı, kaynaklıdır, uzaklıktan mı? Bu değişkendi. Kimisi çok yakınken severdi, kimisi çok uzaklardan severdi. Eric gururuna yediremedi, kalbinide kırmak istemiyordu. Daisy'nin 1 hafta boyunca uğraştı, onca zorluğa rağmen ikna etmek ve biraz sevgi beklemek için; ama Benjamin ile muhabbetleri daha iyiydi. Daisy'nin Eric'e ne kadar muhabbetini açsada bir bariyer örüyordu geçmemesi için; yemekhanede bazen kart oynanmasına izin veriliyordu veya bazı masa oyunları. Kart oynamak istediler, Daisy, Benjamin ve Eric birde Ebe bir sağlık personeli vardı. Ne ilginçti! Oradaki bütün kişiler önemli sektörlerde ve zeki olmalarına rağmen hastaydılar. Belkide onlara davranışlarından ötürü karşıdakiler hastaydılar, fakat çoğunluğa ses çıkartmak her zaman daha zordur. Eric bir kupa kral kartını kimse fark etmeden 4 parçaya böldü; eliyle Kral tacı olan büyük parçayı imzalayarak hatıra olması için Daisy'e, Kılıç kısmını Kardeşi gibi gördüğü için Benjamin'e, motifli kısmını ise ebeye verdi. Kendiside ufak bir K yazısı parçası almıştı; yaklaşık 1 saat 50 dakika oyun oynandı. Hemşireler ve görevliler, "bu kadar oyun yetmez mi artık" dediler, gülümsediler, toplamaya başladılar; kartları ortak bir şekilde masa örtüsünü kaldırdılar, koridorda yürüyüş yapmaya başladılar. Eric odasında yine bir konuşma yaptı, aklına gelen garip ve ilgi çekici bir konu hakkında; sonrasında Benjamin sana bir şey göstermem gerekiyor dedi, oda arkadaşlarıydı zaten ikisi. Sonrasında çöpü açmasını söyledi Eric e neden bahsediyorsun dedi Eric şaşırarak sen sadece aç dedi ve Eric çöpü açtı. Daisy'e verdiği kart parçası çöpteydi, çok üzülmüştü. Eric hala seviyordu, cellatına aşık olmak lafı gerçektende doğruymuş. Hiç yapmamış gibi davrandı, o hareketini o anlık beyninden sildi. Daisy'i güzel hatırlamak için sonraki gün biraz iğneledi farklı konulardan Daisy'i ama umursamıyordu. Daisy ve tepkisizdi, her zaman ki gibi. Benjamin dedi o sana göre değil, bence bırakmalısın; Eric vazgeçecek gibi durmuyordu.

Yer Yüzüne Yakın Where stories live. Discover now