Shelly'nin kanser evresi kötü bir durumda olduğu için sözünü tutamadı, hali ve mecali yoktu. Eşi Solomon, Shelly gibi bir kaptandı ve yolculukları vakit alıyordu, kısa mesafelerde olsa. Onun için, Shelly 27'sinde gelemedi. Eric iş yerindekilere, "Annem hasta" diyerek 1 haftalık izin istediğini söyledi. İş yerindekilerin epey bir paragöz ve bir hayli özgüvensiz şüpheci olduklarını biliyordu, tahmin ettiği gibi ilk başta izin vermemişlerdi. Sonrasında, "Eğer izin vermezseniz, ben işi bırakıyorum" dedi, arkasında pek bir dayanak olmamasına rağmen. Yuri, "Tamam git, 5 gün olsa olmaz mı?" diyerek pazarlık yapmaya çalıştı. Eric, "Olmaz" dedi ve hakaretler savurdu. İşte o anda ikna olmuştu Yuri, kaybetme korkusundan ötürü. Eric bunu çok kez yaşadığı için bir avantaj olarak kullanmayı seviyordu, mecbur olduğunda yapıyordu. Yolculuk için bilet almaya gitti otogara, pahalı olmasına rağmen 20.00 için 21 numaralı koltuğa bilet aldı. Biraz bekledi, saatin gelmesini 20.01'de geldi. 09YYE190 plakalı araç kapıları açıldı. Eric, mavi sırt çantasını aldı, 21 numaralı tekli koltuğa oturdu, kulaklığını taktı. En sevdiği şarkılardan biri olan "Kaset Getirdim" şarkısını açtı, az kişinin bildiği eski şarkılar yavaşça şehirden uzaklaştırdı. Otobüs ile birlikte Eric'i 4 saatlik bir yolculuk bitti. Shelly'i aradı, Solomon müsaitse gelebilir mi beni almaya diye şansı rast gitti. 10 dakika bekledi, Solomon "Hoşgeldin Eric, gir içeri" dedi. "Hoşbulduk" dedi. Eve geldiler, Shelly bir sürü yemek yapmıştı, hasta olmasına rağmen. Shelly, "Hoşgeldin oğlum" dedi. "Hoşbulduk, Anne neden kendini yordun?" diyerek sarıldı, doğum gününü tekrardan kutladı, sözlü bir şekilde gerek olmadığını söyledi. Eric yine de teşekkür etti, yemeği yediler. Solomon bir hayli sempatik bir insandı ama çok konuşkan değildi, klasik "Neler yaptın, nasıl geçti?" tarzı. Shelly ve Eric birbirleriyle kısa bir sohbet ettiler, "İyi geceler" diyerek uyumaya hazırlandılar.
YOU ARE READING
Yer Yüzüne Yakın
Ciencia FicciónGerekli seçimlerin yapılması lazımdı. Zor durumların üzerisinden gelen, Eric bu durumu atlatmak için çok çabalayacaktı. O Normal miydi? Yoksa çevresi mi aşırı tuhaftı? Bunu zaman gösterecekti ve O her geçen gün daha çok detay öğrenecekti...