Kimseye Güvenme

1 0 0
                                    


Eric eve geldiğinde oldukça şaşırmıştı. Evde çok sevdiği yiyecekler olduğunu görünce şaşkınlığı daha da arttı. Ayrıca, babası Larry güzel bir somon balığı pişirmiş ve yanına salata yapmıştı. Ancak, bunların pek bir değeri yoktu. Zira, o zorluklarla dolu günlerde tek başına kalmıştı ve bu durumun sorumlusu babasıydı. Babasına minnettarlığını göstermek için teşekkür etse de, ona olan öfkesi hala aynıydı. Çünkü bu nazik davranışların asıl niyetini biliyordu.

Bir hafta boyunca Larry, Eric'e hiç karışmadı ve ona güvendiğini belli etti. Eric, ne kadar anlamasa da, sürekli içinde taşıdığı soruları ve güvensizliği belli oluyordu.

Ancak, Eric, geri dönmeme kararından vazgeçmek istemiyordu. Tıpkı bir robot gibi, her zaman olumlu cevaplar veriyor ve sorunları geçiştiriyordu. Zaman geçtikçe güzel yiyecekler tükendi ve Larry'nin gerçek yüzü ortaya çıkmaya başladı. Artık Larry, Eric'i işe götürmesi için ısrar etmeye başladı. Gece çalışıyordu ve Eric'ten de yardım istiyordu. Eric, kendisinin hazır olmadığını söylese de, Larry bağırmaya ve küfretmeye başladı. Sonunda, "O zaman bu evden git!" dedi. Eric, çaresiz ve parasız olduğu için bedava çalışmaktan başka seçeneği olmadığını hissetti ve Larry'nin tüm yüklerini üstlendi.

Larry'nin istekleri Eric için bir işkenceydi, ancak Larry'nin işine yarıyordu çünkü sadece araba kullanıyor ve listeler yapıyordu. Eric, işsiz olduğunu ve bir mesleği olmadığını sürekli dile getiriyordu, ancak Larry, onu umursamaz bir şekilde dinliyordu. Eric, hastanedeki arkadaşlarından hiçbirini görmüyordu ve nadiren arayıp sorduklarında tanımıyordu. Eric için tek konuştuğu insan babası Larry'ydi ve iş yerindeki birkaç kişi vardı. Yuri, patronun oğlu olup aynı okulda okudukları halde birbirlerini hiç görmemişlerdi. Eric, Yuri'ye durumunu anlattı ve Larry fark etmeden Yuri, "Gel, işe başla, çırak olarak" dedi.

Büyük bir iş yerinde düşük ücretle çalışmak Eric'i mutlu etmişti, çünkü en azından sigara içmek için kısıtlamalara maruz kalmayacaktı ve bazı isteklerini rahatça alabilecekti. Larry'ye işe başlamak istediğini söylediğinde Larry, "Sorun değil" dedi ve gece vardiyasına başlaması gerektiğini söyledi.

Eric, Larry'nin ona karşı tutumundan rahatsızdı, ancak Yuri bile Larry'nin niye böyle olduğunu anlayamıyordu. Yuri, "Baban neden seni bu kadar sıkıntılı buluyor?" diye sordu ve Eric, bu sorunun cevabını net bir şekilde görmüş oldu.

Yer Yüzüne Yakın Where stories live. Discover now