WELCOME

11 0 0
                                    

Dám ti hádanku. Je to vysoké aj nízke, štíhle aj tlsté. Vie to plávať, lietať, šplhať, behať aj kráčať a je celkom chytrý. Kto je to? Áno je to človek. Moje meno je Raphael a pozerám sa na týchto primitívnych tvorov od kedy vznikli Adam a Eva. Už pri Adamovi a Eve sú mýty. Aké? No že prvý človek nebol Adam a Eva ale Adam a Lillith. Lenže nikde sa to nepíše a preto o tom nikto nevie.

 Prečo to tak ostalo tajomstvom bolo z toho dôvodu, že Lillith sa zaľúbila do anjela menom Samanthiel. V tom čase nebo a ľudia alebo lepšie povedané nebo a človek vychádzali v mieri. Ale všetko sa zmenilo, keď si chcel Samanthiel zobrať za ženu Lillith. Nikto s tým nesúhlasil, bolo povedané, že Lilith musí byť s Adamom, lebo je to človek. Samozrejme viete si predstaviť ako to Samanthiela vedelo nazlostiť. Najprv povedal, že Lillith ho nemiluje a že s ním nechce tráviť zvyšok života. No každý rázne povedal, že Lillith nebude chodiť s anjelom a bodka. Samanthiel nakoniec s tým súhlasil a nechal Lillith na pokoji. No aspoň si to tak myslely.

 Lillith a Samanthiel sa veľmi milovali a preto vymysleli plán ako ich nejak oklamať. Našli nejakého anjela slabej hodnoty menom Eva, zobrali z posvätného stromu jablko a dali jej to zjesť. Jej sa vtedy otvorili oči a ihneď sa zaľúbila do Adama. Adam s tým nemal problém a povedal, že keď Lillith chce iného nebude mu v tom brániť. Lenže niekto to zistil, niekto kto je najvyššie postavený. Áno, zistil to Boh. Prečo sa na neho tak silno nahneval neviem ani ja. 

Ten sa na Samanthiela obrátil z obrovským hnevom a povedal mu, že už nebude jeden z najvyšších anjelov. Samanthiel mu hnev oplatil a povedal, že nebude počúvať tak sebeckého tvora ako je on. Samanthiel sa začal vysmievať Bohovi ale on si to nenechal len tak. A preto vyhostil z neba na zem a povedal mu, že už sa nikdy nemôže stretnúť s Lillith. Ju ako človeka postihol trest zvaný Večné Trápenie. Je to trest kedy ostanete na opustenom mieste zaseknutý medzi časom a priestorom. Čas tam stoji na jednom mieste a vy ste stále rovnaký. 

Samanthiel na zemi nechcel ostať a preto sa rozhodol, že pôjde ešte nižšie do samotného pekla a bude pokúšať každého človeka aby sa obrátil na jeho stranu, vtedy sa po prvý krát pomenoval ako Lucifer. 

Ja som s Luciferom dobré vychádzal a boli sme najlepší kamaráti, preto bez jediného váhania som ho nasledoval. Po niekoľkých rokov sa k nám pridalo veľa padlých anjelov, ktorý svojím konaním nejakým spôsobom urazili Boha a boli vyhostený. Asi ste zvedavý ako také peklo vyzerá, no hneď vám môžem povedať, že peklo nevyzerá ako horiace sa miesto niekde hlboko v zemi a zase nebo nevyzerá ako miesto niekde v oblakoch. Predstav si miesto kde teraz žiješ, to je jedno či to bude tvoj dom, byt, dedina alebo mesto. Kľudne aj celý štát alebo aj samotná Zem. Peklo aj Nebo nie je niekde vysoko alebo nízko. Tieto svety sú priamo na zemi lenže človek to nedokáže uvidieť. Raz za čas sa stane že na jednej strane sveta sa ako keby pretrhne hranica medzi živými a mŕtvymi a človek má možnosť uvidieť takzvaného ducha.  Jednoducho tie svety sú vedľa nás a Peklo vyzerá ako svet ktorý pravé vidíš lenže vo večnom utrpení a Nebo ako miesto vo večnom mieri. 


DEVIL BOY 1Where stories live. Discover now