Tento príbeh bude skôr o Charlie ako o mne ale tiež tam budem hrať dôležitú rolu. Charlie Morningstar sa narodila ešte v nebi, spolu s Luciferom a Lillith trávili nejaký ten čas. Pokiaľ na to nezistili ostatný a nedali nás do pekla. Ja som Charlie stretol asi 5 dni pred prestupom do pekla a Lucifera som poznal asi týždeň, veľmi sme si rozumeli a boli sme dobrý kamaráti. Keď mi Lucifer oznámil, že má dcéru a chce mi ju ukázať bol som od šťastia dojatý. Keď som ju uvidel bolo to ako keby ste uvideli najjasnejšiu hviezdu na nebi. Sedela len tak pri matke a rozprávali sa, Lucifer ich potom prerušil a predstavil ma. Lucifer sa potom ku mne otočil a povedal mi: ,, Sľúb mi že budeš na ňu dávať pozor, nechcem aby sa jej niečo stálo." Ja som s tým samozrejme súhlasil a odvtedy som bol s Charlie neustále v kontakte.
Osudový moment prišiel, keď to zistil Boh a povedal, že už nebude môcť nikdy prísť do neba. Samozrejme hádku medzi Luciferom a Bohom môžete nájsť v každej Biblii. Keď bol Lucifer zvrhnutý do pekla, Boh sa otočil ku mne a Charlie a povedal nám, že tu môžeme ostať. No Charlie a ja sme jednorazovo povedali, že tu neostaneme a ideme za Luciferom. Od vtedy sme v pekle bude to nejakých tisíc rokov čo sme v pekle ale podľa vzhľadu vyzeráme na takých 20 - 25 rokov. Od kedy sme v pekle stále niečo spolu vyparatíme, je to predsa peklo môžeš tu robiť čo sa ti zachce, nemá to žiadne pravidlá. Charlie ako dievča bolo také viac tiché dievča to len ja som hľadal každú somarinu aby sme mohli niečo vyparatiť.
Raz nás napadlo ako vyzerá svet ľudí a tak sme sa rozhodli že pôjdeme trochu na návštevu. Lucifer s tým súhlasil a potom sme vyrazili. Svet ľudí bol zvláštny, veľa zvierat, veľa niečoho zeleného zvane rastliny a potom ľudia. Ty boli vynaliezaví a videl som ako po prvý krát vynašli elektrinu alebo objavili nový štát menom Amerika, alebo tiež sme videli narodenie Ježiša aj jeho ukrižovanie. Chceli sme ešte ostať no už nám tu bolo dlho a vrátili sme sa naspäť. V pekle čas stojí a neviete ako plynie mimo neho. Charlie sa chcela pokúsiť ešte raz pozrieť do sveta ľudí, veď sme tam neboli asi týždeň. Keď sme prišli do sveta ľudí uvideli sme odvrátenú stránku ľudí.
Začala takzvaná 2. sv. vojna, Charlie neverila, že aj vo svete ľudí sa môže také niečo stáť. Pozerali sme ako proti sebe bojujú ľudia a umierajú, vtedy mál Azrael najviac práce. Charlie chcela vidieť ľudí viac z blízka a tak išla viac k ním ja som ju nasledoval. Vtedy niekto zo zadu na nás zaútočil, bol to vojak nejakého národu a myslel si že sme nepriatelia. Ja som sa vrhol oproti nemu, no on ma poranil. Nakoniec ho niekto odstrelil a skoro dostal aj nás ale stihli sme sa schovať a odisť naspäť do pekla.
Charlie s plačom sa snažila krvácanie zastaviť ale nepodarilo sa jej to. Nakoniec zavolala Lucifera a on ma nejakým zázrakom uzdravil. Lucifer videl, že takto ju nedokážem ochrániť a vtedy mi dal schopnosť Ilúzie, Imitácie a Predstavivosti. Charlie tiež mala schopnosť, ako dcéra kráľa pekla mohla vládnuť schopnosťami aké mál Lucifer, len o niečo slabšie kvôli tomu, že by takúto moc nezvládla.
YOU ARE READING
DEVIL BOY 1
FantasyZoberte si že žijete pomalý polovičku života na mieste, kde máte všetko, nakoniec sa stane niečo čo vás donúti opustiť toto krásne miesto. Ale na druhom svete zistíte, že tam to nie je zlé hlavne keď zistíte že tam je princezna menom Charlie a má sk...