Na ďalší deň už Charlie si chystala veci do neba. V batožine malá asi všetko. Z Vaggie sme sa smiali že tam ide len na jeden deň ale Charlie už pohádzala veci k schodom. Z ničoho nič ale bol počuť veľký rámus a diera v stene. Bola to nejaká Cherri Bomb, prišla za Angelom lebo jej písal depresívne správy. Angel bol z nej nadšený ja až tak nie, lebo som musel zase opraviť tú stenu. Cherri začala rozprávať o tom, že by si mohli trochu užiť a povyvádzať. Lenže to počula aj Charlie a povedala že to bude súper nápad aby si trochu zrelaxovali. Charlie sa už nemohla dočkať portálu a keď sa už objavil hneď do neho nastúpili. Cherri chcela všetkých zobrať na relax ale ja som sa teleportoval za Luciferom.
Lucifer má už očakával ,,Konečne si prišiel Charlie išla do neba?." Odpovedal som že áno, už tam je nejakú chvíľu. Lucifer povedal dobré a ja som sa ho spýtal čo odo mňa potrebuješ že si to nemohol povedať keď si prišiel na návštevu. ,,Vojna bude, podľa mňa nepresvedči ostatných anjelov aby sem neútočili." Spýtal som sa čo odo mňa chce. Lucifer ukázal na pentagram a spýtal sa či viem s tým zaobchádzať. Odpovedal som, že trochu veľmi to nepoužívam. ,, Dobré naučím ťa ako používať pentagram a tiež ďalšie schopnosti aby si zachránil moju dcéru. Videl som, že ste si veľmi blízky a už ste viac ako kamaráti, chcem aby bola pod veľkou ochranou." Opýtal som sa čo mám robiť keď jeho útok nezastavím. Lucifer povedal ,, Vtedy použi svoju silu. Všetku akú len máš a privoláš má, viem že to dokážeš." Ja som s tým súhlasil a začali sme trénovať.
Po tréningu som sa rozlúčil s Luciferom a šiel som navštíviť Alastora. Alastor bol našťastie doma. ,,Kde si bol videl som ako si použil portál a niekam zmizol." opýtal sa Alastor a ja som mu povedal, že som bol za Luciferom, niečo odo mňa chcel ale nemohol to povedať pred Charlie. ,,Vieš že vyhubenie bude? A mám také tušenie, že prídu hneď k nám. Si pripravený?" opýtal som sa Alastora. Alastor sa zasmial a povedal, už dávno som pripravený. ,,Kam ešte ideš?" opýtal sa Alastor. Odpovedal som ,,Idem za Azraelom, možno sa mi ho podarí presvedčiť aby známi bojoval." Alastor na to ,,Tak držím prsty." A odišiel som za Azraelom.
Keď som prišiel pred Azraelov dom uvidel som, že tam vôbec nie je. Nenechal ani odkaz, kde išiel čo väčšinou robí a teraz nič. Tak som si povedal, že dlho som sa nezdržal a odišiel som naspäť do hotela. Keď som prišiel do hotela nikto tu nebol. Bolo tu strašne ticho, ani som si nespomenul aké to je keď tu nikto nebol len ja, Charlie a Lucifer. Po chvíli prišli aj ostatný opýtal som sa ich ako bolo a Husk povedal, že Angel sa vzoprel svojmu šéfovi lebo zachránil Niffty. Počul to aj Alastor a povedal Niffty že nech dáva na seba väčší pozor. Alastor prišiel ku mne a opýtal sa ako mi to išlo z Azraelom, odpovedal som že nebol ani doma. Alastor na to takže s ním nemusíme počítať, odpovedal som že nie a čakali sme pokiaľ prídu Charlie s Vaggie.
YOU ARE READING
DEVIL BOY 1
FantasyZoberte si že žijete pomalý polovičku života na mieste, kde máte všetko, nakoniec sa stane niečo čo vás donúti opustiť toto krásne miesto. Ale na druhom svete zistíte, že tam to nie je zlé hlavne keď zistíte že tam je princezna menom Charlie a má sk...