LUCIFER

2 0 0
                                    

Ráno keď som sa zobudil, Charlie už v posteli nebola. Vyšiel som von z izby a uvidel som ju ako je pred krbom a niečo si tam rozpráva. ,,Hej Charlie si v poriadku?" opýtal som sa jej. ,,Hej som v poriadku, len som celú noc nespala. Vyhubenie je za rohom a ja nemám žiadny plán ako ich zastaviť." povedala Charlie. Vtedy som povedal:

Ja: ,,Asi bude lepšie........"

Charlie: ,,Nehovor to!"

Ja: ,,.......zavolať......."

Charlie: ,,Prestaň!"

Ja ,,..........tvojho otca."

Charlie: ,,Ahhhhh" 

Husk sa spýtal kde je problém, lenže Charlie mu odpovedala, že nemá s ním najlepší vzťah odkedy sa rozišiel s mamou. Ja som na to povedal, že potrebujeme každú pomoc a on by sa nám tiež hodil. Vaggie so mnou súhlasila a Charlie povedala ,,Dobré, zavolám mu aspoň nás dostane do neba a možno sa mi podarí nejak osloviť viac postavených anjelov než bol Adam lebo on je debil." Nakoniec mu zavolala.  

Po krátkom telefonáte povedala, že príde tak za hodinu a my si povedali že ho pekne privítame. Všetci sme začali upratovať a pripravili sa aj nejaké pohostenie. O chvíľu prišiel za mnou Alastor a opýtal sa ma čo to robíme? Odpovedal som mu že príde Lucifer a on len na to okej. Presne o hodinu Charlie prišla k dveram, nadýhla sa a otvorila dvere. ,,Charlie! Tak rád ťa vidím" povedal Lucifer a poriadne ju objal. ,,Ahoj tati taktiež ťa rada vidim." povedala Charlie a Lucifer sa poobzeral po hoteli. Zopár si všimol veci a potom uvidel barový pult kde boli na ňom povešané lebky nejakých zvierat. Spýtal sa čo má byť toto na to Lucifer povedal, že je to len zopár uprav. 

Následne sa opýtal či ukáže aj zvyšok jej kamarátov a Charlie s tým odpovedala ,, Jasné toto je Vaggie je to moja najlepšia kamarátka, potom tu sú Angel Dust a Sir Pentious oni sú hostia, Husk je barman a Niffty je gazdiná." Lucifer ich všetkých privital s otvorenou náručou a potom sa opýtal ,,A kde je Raphael?" Hneď na to som prišiel ,, Čau Lucifer!" Lucifer má uvidel a hneď sa odzdravil, potom Charlie povedala ,, No a toto je Raph, môj priateľ." Lucifer sa len prekvapene pozrel a opýtal sa ,,Vy spolu chodíte? To je sper!" Potom nás poriadne objal a ja som mal pocit, že mi vyžmýka dušu. 

Spoločne sme prešli celý hotel a Charlie mu ukazovala ako to tu zmenila. 

Charlie: ,,Takže, čo si myslíš oci?" 

Lucifer: ,, No neviem je to tu pekné ale neviem či chcem aby som ťa pustil do neba"

Charlie: ,, Ale oci však to musím skúsiť, sú to moji ľudia!"

Lucifer: ,, Ja chápem že máš o nich starosť a chceš pre nich len to najlepšie. Lenže ani nebo nie je najlepšie majú pravidla, veľa pravidiel."

Charlie: ,,Oci, veľmi pekne prosím."

Lucifer: ,, Nemôžem."

Charlie: ,, Prečo nie?"

Pesnička: 

Lucifer: ,, Charlie ty to nechápeš, nebo nikoho neposlúcha, neposlúchalo mňa, neposlúchne ani teba."

Charlie: ,,Ale to nevieš"

Lucifer: ,,Ale viem!"

Lucifer: ,,Nevedela si keď som to predtým skúšal, moje sny sa už nedali obhájiť. A teda o to nechcem znovu prísť si to jedine za čo stoji bojovať, viac než čokoľvek. Budem ťa chrániť a zbožňovať viac než čokoľvek."

Charlie: ,, Oci, nepotrebujem, aby si ma pre tým ochraňoval"

Lucifer: ,, Len nechcem, aby ťa rozdrvili ako mňa."

Charlie: ,,Oci. Keď som bola mala sotva som ťa poznala, pripadala som si tak malá ale počula som o tvojich činoch a bola som okúzlená. Príbehy o tvojich vznešených snoch, napäto som počúvala a predstavovala si, že som to ja. Takže nakoniec to ako som ťa vnímala, mi ukázalo, že sa sny stojí za to bojovať, viac než čokoľvek. Musím zachrániť svoj ľud, viac než čokoľvek."

Lucifer: ,, Toľko som si prial zistiť, kto si."

Charlie: ,, Ja som čakala, chcela to isté." 

Lucifer: ,, Vidím že jablko nepadlo ďaleko."

Charlie: ,,Chvíľu ti to trvalo."

Lucifer: ,, Toľko mi to chýbalo."

Spolu: ,, Všetko v čo dúfam, teraz keď si už trúfam je aby sme začínali znovu nie sa rozdeliť znovu. Pretože nakoniec si mojou súčasťou."

Lucifer. ,,Podporím tvoj sen, vyjdem ti vhod." 

Charlie: ,,Kto by mohol žiadať viac." 

Lucifer: ,, Viac než čokoľvek." 1x ,3x 

Charlie: ,, Viac než čokoľvek." 2x ,4x

Naraz:

Lucifer: ,,Som vďačný, že si moja dcéra, viac než čokoľvek."

Charlie: ,, Som vďačná, že si môj otec, viac než čokoľvek." 

Spolu: ,, Viac než čokoľvek." 

Pentious so slzami v očiach povedal že to bolo veľmi sladké a ja som mal tiež slzy na kraji. Potom Lucifer povedal ,, Tak dobré, môžem ti dohovoriť schôdzu, ale akonáhle budeš v nebi, nebudem tam môcť byť s tebou. Nestane sa ti nič." Charlie povedala ,, Neboj sa budem v poriadku." Lucifer na to ,, To je moje dievča." Lucifer ešte povedal ,,Veľa šťastia, dievča." a potom zmizol. Vaggie prišla k Charlie a povedala že to čo teraz príde bude šialené si pripravená? Charlie na to ,,Som, pretože budeš so mnou." Vaggie na to ,, V duchu že hej?" Ale Charlie na to ,, V nebi." Vaggie sa veľmi nepotešila. Potom prišla za mnou a opýtala sa ma či mi to nebude vadiť, keď pôjde s ňou Vaggie do neba, odpovedal som ,,Nie ale dávaj si pozor! Tak isto ako Lucifer ani ja nemám moc v nebi." Charlie na to ,, Neboj sa, poradím si. " Ja som sa usmial a povedal som že to viem, Charlie sa tiež usmiala a pobozkali sme sa.

 " Ja som sa usmial a povedal som že to viem, Charlie sa tiež usmiala a pobozkali sme sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


DEVIL BOY 1Where stories live. Discover now