Do príchodu ešte ostávalo 24 hodín a všetci sme sa pripravovali na útok. Ešte k nám sa pridala Cherri a už sme len čakali. Charlie mala akýsi motivačný predhovor na to aby sme vyhrali a aby všetkých povzbudila lenže kanibalovia už boli nabudený od začiatku. Tak sme šli naspäť do hotela a všetci sa zabávali. Videl som ako hore stoji Alastor a šiel som za ním. ,,Tak čo pripravený im nakopať zadok?" opýtal som sa ho. Alastor sa zasmial a povedal ,,Jasné že som pripravený, ale v takej spoločnosti som dlho nebol, keď prehráme bude mi to tu chýbať." Pozrel som sa na Alastora a povedal som mu, že nech sa nebojí, že vyhráme. Potom som uvidel ako ide po chodbe Charlie a videl som na nej že ju niečo trápi, preto som sa rozhodol ísť za ňou. Uvidel som ju ako stoji pred dverami a tam plače. ,,Charli si v poriadku?" opýtal som sa jej, povedala mi že áno len sa hrozne bojí. Chytil som ju za ruku a povedal som ,,Neboj som tu s tebou od chvíle čo som ťa spoznal a budem ťa naďalej chrániť a milovať až do konca života." Charlie sa začervenala a povedala ,, Milujem ťa najviac na svete." Potom sme sa pobozkali.
Nastal deň "D" čakali sme na armádu, ktorá má o chvíľu prísť. Ja som presne v strede pentagramu lebo tam som mal najlepšiu moc, Alastor bol hore na budove a zvyšok po okolí hotelu. Konečne zaútočili, začali sme s nimi bojovať a Alastor vytvoril obrovský štít a my sme mali menšiu výhodu. Bojovali sme keď v tom sme počuli silný úder a štít sa začal rozpadávať. Uvidel som že tam bojuje Adam proti Alastoroví a tak som pokračoval v boji. Keď sme bojovali zistil som že niečo nie je v poriadku. Uvidel som že Adam útočí aj po nás, pomyslel som si veď nemohol len tak zomrieť. Preto som zaútočil tiež na neho ale boj dlho netrval, jeho sila bola skôr na diaľku než na blízkosť a nedokázal som sa k nemu dostať aby som mu dal smrteľný uder. V tej chvíli sme uvideli ako vylietava balón a v ňom bol Sir Pentious, kde na neho namieril z delom a šiel vystreliť, lenže Adam bol rýchlejší a vystrelil skôr. Pentious zomrel, všetkých sa nás to dotklo a hlavne Charlie, ona sa rozplakala a privolala si svoje malé draky a premenila ich na obrovské draky na ktorých spolu s Vaggie zaútočili na Adama.
Ja som to uvidel utekal som hore na strechu hotela. Keď som prišiel uvidel som že Alastor tu nie je a preto má napadlo že sa skôr len stiahol. Sledoval som ako spolu bojujú a potom ako drak s Vaggie spadol na zem. Potom som uvidel ako Charlie bojovala s Adamom lenže ten ju hodil priamo na mňa a odhodila ma zase na zem. Počul som len krík ako bojuje Charlie ale nestihnem prísť hore, preto som použil to čo ma naučil Lucifer a privolal som ho. Keď prišiel Lucifer povedal som mu že nech ide hore na strechu hotela a že hneď prídem. Lucifer neváhal ani sekundu a okamžite vzlietol hore. Keď som prišiel hore Lucifer už bojoval s Adamom a ja som pribehol k nej a ošetril som jej rany. Potom som prišiel za Vaggie a odhodil som anjela od nej a tiež ju začal ošetrovať. Následne sme už len pozerali ako spolu bojujú. Lucifer bojoval trochu iným štýlom ako by sa povedalo, skôr to vyzeralo ako si sním hra, lenže Adama to nazlostilo a vystrelil lúč svetla, ktorý rozdelil hotel na dve časti a pod Charlie sa podlomila podlaha a padala dole. Lenže Lucifer si toho všimol a hneď ju chytil, Adam toho využil a zaútočil zo zadu, ale stihol som upozorniť Charlie a tá upozornila Lucifera. Charlie odrazila Lucifera a on spadol na strechu.
,, Vrhol si sa po mne a po mojej dcéry? Nezabudni že si u mňa doma, hajzle!" Začal ho Lucifer mlátiť až kým ho nezastavila Charlie ,,Oci stačí, už má dosť." Lucifer prestal a povedal ,,Dobré, ako chuti milosť ty hajzle?" Adam potom vstal a povedal ,, Nie. Ty to nesmieš ukončiť. Ja som Adam. Ja som muž všetkých mužov a ty si len nejaký klaun alebo tak. To ja som na zemi všetko začal. Mali by ste ma všetci uctievať vy nevďačný, nechutný, posraté nuly. ahhhhh."
Lucifer na to ,, Hej bracho niečo ti trčí z hrudníka." Keď spadol uvideli sme kto to urobil. Charlie povedala Niffty a Niffty ho prepichla ešte niekoľko krát. Ja som len pozeral s otvorenými ústami. Jeden z anjelov zakričal meno Adam a snažil sa ho ešte udržať na živú. Prišiel som zadu spolu s Charlie a ona povedala ,,Je po všetkom." Potom Lucifer povedal ,,Zober si tie tvoje kamarátky a leťte domov! Prosím." Nakoniec anjel zobral mŕtve telo Adama a odleteli domov a ja som za nimi uzatvoril portál. Lucifer ešte povedal ,, Takže kto ma chuť na palacinky?" a Niffty sa prihlásila. Keď sme sa obzreli okolo seba tak sme uvideli obrovskú spúšť aká tu po nás ostala a hotel úplne zničený.
Keď sme dokončili opravy na hoteli, konečne sme si oddýchli a mohli sme začať od začiatku. Vtedy prišiel za mnou Lucifer a povedal ,, Dobre že si má zavolal ." Povedal som mu že niet začo a podali sme si ruky. Potom som hľadal Charlie a chytil som ju za ruku a povedal som jej že už môžem byť konečne s tebou a Charlie sa usmiala a pobozkala ma. Od vtedy sme neustále spolu a bude to tak už navždy :)
KONEC
YOU ARE READING
DEVIL BOY 1
FantasyZoberte si že žijete pomalý polovičku života na mieste, kde máte všetko, nakoniec sa stane niečo čo vás donúti opustiť toto krásne miesto. Ale na druhom svete zistíte, že tam to nie je zlé hlavne keď zistíte že tam je princezna menom Charlie a má sk...