NÁŠ PRÍBEH - ALASTOR

8 0 0
                                    

Náš príbeh je u každého úplne iný, začneme u Alastora - Rádio démon. Prečo sa Alastor volá Rádio démon a prečo je vlastne v pekle. Alastor pred dávnym časom rad spieval a zabával ľudí, vystupoval ako klaun alebo skôr ako komik. V 15 rokov chodieval zabávať ľudí do rôznych kultúrnych akcií, všade kde ho zvali za malé peniaze. V 21 rokov už jeho kariéra bola o niečo väčšia a mal veľký dáv záujemcov. Rád vystupoval pred každým človekom, ktorý si ho zavolal a každý s ním bol spokojný, až na jedného. 

Jedného dňa si ho zavolal milionár a povedal mu aby ho rozveselil, že má zlú náladu. Alastor s tým súhlasil a začal ako stále s vtipným príbehom. No milionárovi sa to nepáčilo a chcel viac. Začal sa mu vysmievať a psychický ho šikanovať. Alastor nemohol len tak odísť tak pokračoval v predstavení. Po hodine vystupovania a psychického mučenia už Alastor chcel ísť preč no milionár s tým nesúhlasil, že si ho objednal na celý deň. Alastor to už nestrpel a snažil sa utiecť, no milionár ho chytil a uväznil niekde pod zemou. Podľa toho čo sme sa dozvedeli od Alastora, pod zemou bol uväznený asi 3 roky. Bol pod neustálim dohľadom a psychickým útlakom až pokiaľ neprišiel osudový moment. 

Milionár po toľkých rokov urobil jedinú osudovú chybu a tá bola, že Alastora pustil. Myslel si, že už bude totálne na dne a nebude sa pokúšať nejak vzdorovať. No Alastor mál pevné nervy a čakal na vhodnú príležitosť. Keď bol milionár najmenej ostražitý, Alastor prišiel do obývacej miestnosti, zapol nahrávanie zvuku a rádio. Samozrejme milionára to zobudilo a šiel to skontrolovať. Prišiel k rádiu a keď sa ho snažil vypnúť Alastor zaútočil zo zadu a prepichol mu hrudník ostrou kovovou trubkou. Jeho krík bol počuť na celý dom, lenže milionár žil sám, takže okrem Alastora to nikto nepočul. Alastor si to všetko nahral a zvuk potom dal  do rádia a rozhlasov. Pocelom svete, každí deň, presne na obed Alastor pustil nahrávku svojích obeti ako kričia o pomoc a prosia o milosť v niektorých nahrávkach je počuť chrčanie a praskanie kosti, keď prechádza kovová tyč cez hrudník.

Čo som sa dozvedel tak Alastor počas svojho života zabil viac ako 200 ľudí. Zomrel ako 30 ročný. Príčina smrti nie je známa, vraj že ho niekto zabil, kvôli tomu že bola na neho vystavená odmena. 

DEVIL BOY 1Where stories live. Discover now