7 NAJVYŠŠÍCH

7 0 0
                                    

Život v pekle bol celkom normálny až na pár výnimiek a to boli 7 najvyšších. Kto to boli? No každý pozná sedem najhorších hriechov.  Pýcha, Lakomstvo, Smilstvo, Závisť, Obžerstvo, Hnev, Lenivosť, tieto hriechy tiež predstavovali v pekle najvyšších anjelov. 

Lucifer - Pýcha, tiež nazvaný aj ako kráľ pekla. Mamon - Lakomstvo. Asmodeus - Smilstvo. Leviatan - Závisť. Belzebub - Obžerstvo. Satan - Hnev. Belfegor - Lenivosť. 

Tak tu ich máme našich sedem pánov. Lenže, nikde sa nepíše o 3 najsilnejších démonov a to Alastor - tiež zvaný ako Rádio démon, jeho schopnosť spočíva v ovládaní ľudí pomocou sluchu, čím viac ho budeš počúvať tým rýchlejšie ťa bude ovládať. Azrael - prezývaný ako démon Smrti, jeho schopnosť bola v oživovaní nenávratných duší a poskytovaní druhých šanci napriek teroru. A potom ja Raphael - prezývaný ako démon Ilúzií, Imitácie a Predstavivosti, moja schopnosť spočívala v kopírovaní schopností iných a mojej vlastnej predstavivosti. Jednoducho povedané dokázal som skopírovať hocijakú schopnosť, ktorú som uvidel a tiež som dokázal privolať hocijakého tvora, napríklad draka, chiméru alebo iného démona alebo anjela. Nám trom stačilo len jedno, aby s nami uzatvoril dohodu. 

Ak s nami niekto uzatvoril dohodu bol pod našou ochranou ale aj pod našou mocou. Ak by niekto uzatvoril dohodu a nestihol ju splniť, mohli sme ho znovu oživiť a pokračovať vo vládnutí až pokiaľ dohodu splní. 

Najviac v pekle bolo vidieť práve Lucifera, Satana a Leviatana. O ďalších anjelov som nevedel kde sú len som vedel, že tu niekde sú a pozorujú nás. Každý vedel s niekým dobré vychádzať no a ja som vychádzal práve najlepšie s Luciferom a Azrael s Satanom. Alastor okrem nás nemal iného kamaráta lebo sa ich trochu bal, no aspoň to tak tvrdil. Šepká sa že Alastor je pod vládou Lucifera no Alastor to popiera a Lucifer sa zase chváli, že on vládne každému.  Lucifer celým menom Lucifer Morningstar má tiež aj dcéru menom Charlie Morningstar. Ja a Charlie sme si veľmi blízky a vždy si pomáhame, keď potrebuje jeden druhého. Vždy sme spolu, aj teraz keď píšem túto knihu tak stoji za mnou a dýcha mi na krk :) 

No je tu jeden démon, ktorý neznesie prítomnosť mňa a Charlie a je to Azrael. Tvrdí že nemáme byť spolu, že len využívam Charlie na to aby som mohol byť viac s Luciferom. Azrael si totiž mysli že chcem byť Luciferova pravá ruka a tak vládnuť ako ôsmi kráľ pekla. Od Alastora som sa dozvedel, že sa Azraelovi páči Charlie a že je ňou posadnutý, no Charlie ho nechce. Kto vie kde je pravda.

DEVIL BOY 1Where stories live. Discover now