Mój stan psychiczny to kupa gruzu

14 3 7
                                    

Aloha,ogólnie to się czuję jak gówno.(z resztą jak zawsze) Ostatnio zauważyłam u siebie,że często jak się stresuje albo coś to mam takie kołatanie serca. I zastanawiałam się czy ja powoli nie zaczynam mieć ataków paniki,ale znając życie jak zawsze przesadzam. Czuję się strasznie przemęczona życiem. Za każdym razem kiedy się stresuję lub denerwuję,mam lodowate ręcę. Jeśli chodzi o szkołę toooo jedna z plotkar klasowych mi powiedziała ,że niby się podobam jakiemuś chłopakowi z sportowej klasy. Powątpiewam  w to ,ponieważ jestem brzydka w chuj i jeśli podobałabym się jakiemuś chłopakowi/dziewczynie to musiał/musiałaby być  osobą ślepą.Drugą kwestią jest to ,że jestem homoseksualna i akurat mam takiego pecha w życiu ,że podobam się tylko kuźwa chłopom. CZEMU NIE PODOBAM SIĘ JAKIEJŚ LASCE ?! BOŻE, CO JA CI ZROBIŁAM ,ŻE TAK MNIE TRAKTUJESZ?! 
    Traciłam też jakiekolwiek zainteresowanie moimi pasjami,takimi jak: muzyka,sztuka,historia,fotografia,psychologia,socjologia, geografia,biologia. No może tak niezupełnie straciłam całe zainteresowanie,bo nadal się nimi interesuje,ale jakoś tak mniej.
    Wgl, muszę się pochwalić swoją głupotą. Miałam na 8:55 do szkoły, a jako iż ja sobie zawsze ustawiam budzik godzinę i dziesięc minut przed godziną o której idę do szkoły żeby sobie włączyć drzemkę kilka razy(Tak wiem big brain).To akurat sobie drzemki wtedy nie włączyłam i myślałam ,że mam na 8:00 i przyszłam na tą godzinę do szkoły. xD
    Powinnam uczyć się matmy i zrobić zadanie z histy zamiast pisać książkę ,ale ciul walić za chwilę do tego wrócę.
  Wgl, lubicie czytać książki? Bo ja tak, i to bardzo. Potrafię w jeden dzień przeczytać 300-stronną książkę. Muszę jeszcze popracować nad udawaniem "sztucznego uśmiechu" , żeby to wyglądało jakbym była w takim humorze jak zwykle,bo już jedna laska podczas w-fu się mnie pytała czy wszystko okej,bo byłam nienaturalnie szczęśliwa, a to dziwnie wyglądało.
Wogule,jak tam u was? Pytam się,bo się skapnęłam,że wogule się o was kartofelki nie troszczę. Mam nadzieję ,że wszystko okej.
   Nwm czemu ,ale mam jakąś "złotą rękę" do dzieci lub osób z ADHD,Autyzmem albo z problememi z agresją. Sama nie wiem jak ta "Złota ręka" działa po prostu wiem co powiedzieć i jak zagadać do takich osób,taki jakby dar? Nwm.
   Mam też raczej dobrą intuicję, pomimo tego,że ktoś się uśmiecha i udaje ,że wszystko jest ok, to  zawsze potrafię rozpoznać ,że coś nie gra gitara. Potrafię też rozpoznać jak ktoś kłamie,co również zawdzięcam mojej intuicji.
  Mówiąc szczerze? Lubię to,jest to chyba druga rzecz którą w sobie lubię. Włosy też mam fajne,takie ładne kręcone. WTF CZY JA WŁAŚNIE ZACZĘŁAM SIĘ SOBIE PODOBAĆ?  DZWOŃ KTOŚ PO PSYCHIATRYK. 
   Pomijając fakt,że mam dużo roboty to do tego moja babcia dostała "Pierdolca".  Głównie chodzi o to ,że moja babcia ma niewiadomo jakie poglądy dotyczące ubioru dziewczyn i chłopców. A jako iż ja się ubieram raczej chłopięco to moja babcia grozi mi ,że jak jeszcze raz założę moje ulubione bojówki,to je weźmie i wyrzuci w śmietnik :P Najgorsze w tym wszystkim jest to ,że to są moje jedyne bojówki w szafie,innych nie mam :')  Niech tylko spróbuję je wyrzucić bez mojej zgody.  To wyląduje na mar- Znaczy no hehe.
    Moja pani od WDŻ jest cudna! Szkoda,że tak mało osób na WDŻ chodzi ,bo babka solidnie uczy. Tym bardziej ,że wcześniejsza nauczycielka nie miała "motywacji" do zrobienia lekcji i nam włączała jakiś film,przez co gówno wiedzieliśmy o sprawach które powinno się przerabiać na WDŻ.
Wogule nie wiem czemu,ale większość nauczycieli jest mega wrażliwych na papierowe samolociki ,lub momenty w których sobie uczniowie przesyłają liściki. Oczywiście, Dzieciaki z mojej szkoły to zauważyły, i jeszcze bardziej zaczęli sobie wysyłać  liściki i robić papierowe samoloty,żeby ich wnerwić.
   Dowiedziałam się też,że istnieje jeszcze głupsza osoba ode mnie,a konkretniej to Jedna z klasowych plotkar mnie dręczyła bo mam kręcone włosy. I wyobrażcie sobie ,że potem jak się jej spytałam czemu i na cholerę mnie wyzywa to powiedziała ,że to dlatego bo nie czeszę włosy i mam kogiel mogiel na łbie. Dotarliśmy do czasów w których ludzie są tak tępi,że myślą że kręcone włosy robią się z brudu i nie czesania.  xD
   Muszę sobie koszulę kupić,bo żadnej nie mam w szafie.
:P
Paa kartofelki <33
Emo zgred 

Dzienniczek DepresjiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz