Seyran telefonda feritin yoğun bakımda olduğunu öğrenmişti.bir gecede olay magazine sızmıştı.seyran telefona baktığında eli ayağı boşalmıştı.bi an gitmeyi düşündü ama sonra feritin ona bir atölyeyi bile çok gördüğü aklına gelmişti.ama ferit şuan her ne haldeyim seyran yüzündendi.bunu seyranda biliyodu ama bunların hepsi feritin aptal kıskançlıkları yüzünden oluyodu.Seyran uzun bir süre düşündükten sonra gitmemeye karar verdi.hem yaliyida terk etmişti.onun orda olması her ne kadar doğru olamsada seyran hala feritin karısıy di.ama seyran gitmemeye kararlıydı.
Gülgün anne♡
Seyran kızım ferit iyi değil lütfen feritin yanında ol bunu sana gülgün annen olarak rica ediyorum.Seyran Canım Kızım♡
Gülgün anne ben gelmiycem.seni kırmak hiç istemem ama çok ciddi bişey olursa lütfen haber ver.Gülgün anne♡
Tamam kızım sen bilirsin ben sana haber veririm ama ferit iyi değil.doktor geldi seyran ben sana haber veririm.Doktor feritin durumunun kötüye gittiğini söyler bütün aile perişan bir haldedir.doktor feriti belki son saatlerdir.dedi herkes şok olmuştu.gülgün hemen seyrana haber verdi.ve seyran koşarak hastaneye geldi.ama ifakat ona öldürücü bakışlar atıyordu.ama sadece ifakat değil herkes öyleyid[GÜLGÜN HARİÇ].ifakat seyrana bağırmış sen ne yüzle buraya geliyosun demişti.seyranda ben hala feritin karısıyım dedi.Sesler yükselirken bireyler ters gidiyodu doktorlar feritin olduğu odaya doğru koşuyordu.
________________________________
Vote:10
Yorum:1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YILBAŞI GECESİ NEYE YOL AÇICAK
Teen FictionYILBAŞI GECESİNDEN SONRAKİ GÜNLERDE YAŞANAN GELİŞMELER NASIL SONUÇLANCAK?