21-B

403 43 20
                                    

(Çok kısa biliyorum ama sınavlarım bitti ve hemen atmak istedim. İnşallah beni unutmamışsınızdır 💗)

Arkamı döndüğümde Gökçe ablayla, Yiğit abinin bize doğru baktığını gördüm. Yiğit abi koşarak Deniz'in yanına gidip Sezgin ve Sude ile tanışmaya başladı. Her zamanki sıcakkanlılığına gülümsedim.

Gökçe abla hala bana bakıyordu, ortam daha da garip bir hal almaması için yerimden kalkıp Denizin yanına gittim, kulağına hafifçe, "Teyzemle eniştemi idare eder misin birazcık?" diye sorduğumda kafasını salladı.

Gökçe ablanın yanına gidip, "Burda konuşmayalım." diyip yürümeye başladım. Arkamdan geliyordu, otoparka geldiğimizde köşedeki ağaçların altındaki banka oturdum. O da öbür uca oturdu. İkimizde karşımızdaki arabalara bakıyorduk.

Ne o konuşuyordu ne de ben. Bir süre sessizce hafif esen rüzgar ve kuşların sesini dinledik. Sessizliği Gökçe abla bozdu.

"Ablanla kavga ettik." diyip durdu, "Bende ettim." dedim çok alakasız bir şekilde. "Ve ben..." durdu.

"Söyle abla." dediğimde sanki bir fitili ateşlemişim gibi bana döndü. Ben hala karşıya bakıyordum. "Abla deme."

"Ne diyim?" diye sordum, derin bir nefes aldı, "Sana açık konuşucam Beren, ama ondan önce bil ki ben her koşulda yanındayım, desteğimi senden kesmem gerek maddi gerek manevi. Ablanla kavga ettim çünkü sana bile söyleme korktuğum şeyi ablana söyledim. Korkaklık yaptım, hala da korkuyorum ama artık bir şeylerin sonuca varması lazım. Öyle ya da böyle iyi ya da kötü daha fazla içimde tutamıyorum çünkü..Ben senden hoşlanıyorum Beren."

Nutkum tutulmuştu, benden mi hoşlanıyordu? Gökçe abla kızlardan hatta ve hatta benden hoşlanıyordu? Ablamla kavga mı etmişti? Ne demiş olabilirdi ki? Ben sustukça o karşımda daha da geriliyordu ama ben ne diyeceğimi bilmiyordum ki. Birden elini omzuma koyup. "Unut gitsin, söylemem hataydı özür dilerim." diyip yanımdan hızlıca uzaklaştı.

Arkasından seslendim ama duymadı. Yanlış anlaşılmaya sebep olmuştum. Of Beren diye geçirdim. Aklıma ilk gelen kişiyle hemen telefonumu çıkarıp Deniz'i aradım.

"Alo, Deniz. Her şeyi mahvettim galiba." Derin bir nefes aldıktan sonra "Evet biraz öyle oldu Beren, Gökçe abla gidiyor. Yani Yiğit durdurmaya çalıştı ama baya tutturdu gidicem diye."

"Hayır Deniz ikna et sakın gitmesin! Yanlış anldı beni lütfen yalvarırım sana, n'olur."

Biraz durduktan sonra "Tamam elimden geleni yapıcam, ama ginede çok ümitlenme."
diyerek telefonu kapattı.

Ablamın Arkadaşı | GxG | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin