Bölümden önce, yeni bir karar aldım sizi bilgilendiricem çok hızlıca, bundan sonra bölümlerin yanına kimin ağzından okuyorsak onun baş harfini ekleyeceğim, hem siz ben benim için anlaması daha kolay olur diye düşündüm.
İyi okumalar 💋
Otogarda bekliyordum. Hemde saatlerdir, niye mi otogardayım? A çünkü Deniz yanıma geliyor, ama canım arkadaşım otobüs saatini karıştırdığı için bir süredir burada bekliyorum.
En azından buradaki otomat çikolatalarından yedim diyerek kendimi teselli etmeye çalışıyordum.
Sonunda yanaşan otobüsle ayağa kalktım, valizini almış koşarak bana gelen Deniz'e baktığımda güldüm. Bir den valizi bırakıp üstüme atlayarak sarıldı. "Çok özledim seni!" diyerek kemiklerimi kıracak kadar sıkıca sarıldı, "Aslında sana kızgındım, ama yolda Instagramdan yazdığın mesajları gördüm, yeni gördüm. Ondan dolayı kızgın değilim." dedim.
"Instagramını silmediğini düşündüğüm için ordan yazmıştım, bir de Elif abla tepemizdeydi bir ara full, Mesajlara kadar bakıyordu, Instagram'ı silmiştim o zaman. Bir tek ordan yazabildim."
"İyi yapmışsın bebek."
Otogardan çıkıp teyzemlerin evine doğru yürümeye başladık, yol boyu sohbet edip hasret gidermiştik. Deniz'e kızgın değildim, o zaten pamuk gibi biriydi, her soruma doğrulukla cevap verip konuşmuştu benimle, ama kızlar...Onlar'a kırgınım yalan yok.
Geldiğimizde taksiden inip parayı ödedim, "İşte efendim!" diyerek evi gösterdim. "Çok güzel." dedi büyülenmiş gözlerle bakarken, küçükte olsa bahçeli tatlı bir evdi. Demir kapıdan geçip kapıya kadar taşlı yoldan yürüyüp zili çaldık. Teyzemin kapıyı açmasını beklerken kapıyı Sezgin açtı, "Hoş geldiniz." diyerek kapıdan içeri geçtik, "Valizini ben çıkarırım...İsim neydi?"
Gülümseyerek cevap verdi, "Deniz."
"Memnun oldum bende Sezgin." el sıkıştıktan sonra Denizi çekerek mutfağa soktum, "Aç mısın?" sadece kafasını salladı, "O zaman bizim klasiği yapıyorum." dediğimde bir den gülümseyip, "Olur!" dedi.
Bir yandan noodle pişirirken bir yandan da Deniz'le konuşuyordum. "Ee nasıl buldun? İlk izlenimin ne?"
"Ev güzel etraf tatlı, daha ne olsun sessiz sakin güzel işte."
"Sezgin?" diye sordum, kapıda ki bakışlarından şüphe duyarak "Ne, o da tatlı biri gayet." dedi, bir şeyler saklar gibi bir hali vardı. "Sevdin yani?"
"Sus kız, sevdiğim var benim. Hatta SEVGİLİM var canım!" dedi nispet yapar gibi. "NE!" Pişen noodle'ı tabaklara koyup Deniz'e içeceği almasını söyleyerek koşarak terasa çıktım. "Anlat! Kim? Kaç yaşında? Nerde tanıştınız?"
"Yiğit, 23, Çiçek mahallesi komutanım!"
"NEEEEE! YİĞİT ABİ Mİ?"
"Biraz daha bağırsaydın Beren, mazallah mahalleli rahat duyamamıştır?" diyerek dalgaya aldı beni, "Çok komik! Baya baya Yiğit Abi diyorsun nasıl şaşırmayayım?"
Gülümseyerek, "Haklısın tabii de, kimse bilmiyor aramızda." diyerek eliyle tıp işareti yaptı. "Aman benden kime gidicek laf, kimse benle konuşmuyor ki?" dedim farkına varmadan. "Gökçe abla konuşuyor bir tek."
"O çöktü zaten sen gittiğinden beri." dedi birden. "Nasıl yani?" diye sordum şaşkınca, çünkü mesajlarda hep iyiyim diyordu, iyi miydi gerçekten diye düşünmemiştim. "Neyse ya ben sana havlu çıkarayım, yıkan dinlen. Yarın bol bol gezeriz." dedim noodle tabaklarını toplarken, "Çok iyi olur." diyerek sandalyeden kalktı, tam tepsiyi alıp kalkıcakken birden sarıldı bana, "Sıka güzel canını bilmediğin çok şey var. Yavaş yavaş olucak her şey." diyip evin içine girdi.
Bende tepsiyi mutfağa bırakıp önce yukarı çıktım, Deniz'e havluyu verip banyonun yerini gösterdikten sonra tekrar mutfağa inip tabakları yıkadım. Odama geçip bir kitap seçtim. Ve onu okumaya başladım.
Derste yazdım bu bölümü bu kadar yetişti, o yüzden part 1 part 2 diye ikiye ayırdım bölümü. Part 2'yi en geç salı akşam atmış olurum diye düşünüyorum. Hepinizi çok seviyorum.
Sizce neler olucak tahminlerinizi ve ya görmek istediğiniz sahne fikirlerini yazabilirsiniz.
Bölüm nasıldı?
⭐️'a basmayı unutmayın canlarım.
Görüşürüz 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Arkadaşı | GxG | Texting
ChickLitBeren ve kaos dolu aşk hayatına hoş geldiniz ✨ ❤️🩹 Bazen tek bir bakış yeter ❤️🩹 (TikTok'dan esinlendim, abla cringe falan yazma, çıtır çerezlik bir kitap.) 10.11.23- 3. #lesbian 11.11.23- 5. #girlxgirl 09.01.24- 3. #gl 06.03.24- 1. #drama 19.0...