Yatağımda oturmuş sabah uyandığımda bulduğum mektupla bakışıyordum. Saatlerdir kafamın içinde geçen bir kavga vardı. Açmalı mıyım? Açmamalı mıyım?
Eninde sonunda açıcaktım zaten, daha fazla dayanmayarak mektubu açtım.
"Beren'im.
Bir tanem, sana bunları zamanında yüz yüze söylemek isterdim ama, cesaret edemedim haklısın. Ben herkese cesur ve dik dururken sana karşı boynum bükük kaldım. İnsan sevdiğinin yanında alevlenemiyor işte. Ama senin yanına gelince cesaretlenemeyen o kadın huzur buluyor yanında, hiç bir şey yapmasakta hatta sarılmasakta ben mutluyum senin yanında, hatta hayal ediyorum sana sarılmak, öpmek nasıl bir his. Yanında hiç bir şey yapmazken huzurluysam bunları yapınca bulutların üstüne uçarım heralde. Umarım bana bir şans verirsin, umarım beni kollarının arasına alır, evim, yuvam olursun sonsuz aşkım. Son bir şans.
Gökçe. "
Tek nefeste okumuştum mektubu, aslında böyle bir şey beklemiyordum ve pekçe etkilenmiştim. Bütün gece zaten düşünmüştüm, ona bir şans vericektim.
Hızlıca koşarak mutfağa indim, "Teyzeeee!" diye merdivenlerden bağırdığımda, eniştem koltuktan kalkıp merdivenlerin başına geldi, "Ne oldu kız deli danalar gibi koşuyorsun?"
"Enişte teyzem nerde acil bir işimiz var onunla."
"Teyzen sokağa çıktı iki üç saatten önce gelmez, söyle sen bana,ben hallederim belkide"
"Ya enişte sen mercimek köftesi yapabiliyor musun ki?"
"Tabii ki gayette yaparım."
"Ne!" dedik aynı anda, Sezgin de en az benim kadar şaşkındı, "Hadi kız yürü mutfağa."
⏰
Sonunda bitmişti, eniştemle mercimek köftesi de yapmadım demezdim artık. "Sen çık kızım buraları ben toplarım." diyen enişteme elimde kalp yapıp"Sağ ol enişteee!" diyerek zıplaya zıplaya evden çıktım.
Yiğit abiden aldığım adresi haritalar uygulamasına yazıp yürümeye başladım. Bu sıcaklarda biraz zorda olsa başarmıştım. Kapıya geldiğimde altıma giydiğim eteği düzelttim. Kot etek ve beyaz crop giymiştim.
Kapıyı çalıp derin derin nefes almaya başladım. Kapı açıldığında karşımda bornozlu bir Gökçe görmeyi beklemiyordum.
"Beren?" dedi şaşkınca, "Girebilir miyim?" diye sorduğumda hemen kapıdan çekildi, içeri girip salona doğru geçtiğimde, "Ben hemen giyinip geliyorum." diyerek yukarı kat'a çıktı.
Saatler dakikalar gibi geçerken sonunda aşağı inmişti. İp askılı, derin yakalı bir bluz ve altına şort giymişti. Çok yakışmıştı.
Hafif nemli saçlarını eliyle karıştırıp yanıma doğru gelip koltuğun diğer ucuna oturdu.
"Seni dinliyorum." dediğinde ona iyice yaklaştım, nerdeyse suratlarımızın arasında bir karış kaldı, elimi yanağına doğru getirip saçlarını gözlerinin önünden çektim. "Kabul ediyorum, sana şans vericem." dedim fısıldayarak.
Gittikçe yüzüme yaklaşmaya başladı ve sonunda dudaklarımızı buluşturdu, yavaş yavaş dudaklarımı emiyordu, ne ileriye gidiyorduk ne de geri çekiliyorduk. Ta ki nefesimiz kesilene kadar, "Seni çok seviyorum." dedi geri çekilirken, sadece gülümseyerek bakıyordum.
🩷
-Bana kızmayın ama burda yan karakterlere geçiyorum-
Ben salonda oturmuş halının desenini ezberlerken Yiğit sonunda elindeki tepsiyle salına salına yanıma geldi, "Şükür gelebildin!" dedim sesimi sinirli çıkarmaya çalışarak. Tepsiyi masaya bırakıp, "Deme öyle bir tanem bize hazırlık yaptım." diyip yanaklarımı mıncırmaya başlamıştı.
"Of hadi otur açıcam diziyi." sızlanıp duruyordum farkındayım fakat üç gündür dizimizi erteleniyorduk ve onunla kaliteli zaman geçirdiğim bir andan feragat etmek istemiyordum.
İyice yanına sokulduğumda hafifçe gülüp elini belime koydu. Dizimizi açıp izlemeye başladık.
📺
bir saatin sonunda dizi bitince "Adama bak ya! Ne biçim numara yapmış-" cümlemi dudaklarıma yapışan Yiğit yüzünden bitirememiştim. "Seni çok özledim." dedi kısıkça, utanmıştım, hala bu tip şeyleri duyduğumda midemde kelebekler uçuyordu.
Beni kucağına aldığı gibi merdivenlerden çıkıp yatak odamıza girdi, bizim odamıza.
Odaya girer girmez beni yavaşça yatağın üstüne indirdi, önce yanaklarımı sonra dudaklarımı öperek yavaş yavaş aşağı indi
O küçük öpücükler yavaş yavaş alevlenirken bu gecenin sonunun nasıl biteceğini ikimizde biliyorduk.
————
Ay oldu muuuu?
Ben sevişme sahnesi yazmaya çok utanıyorum 🫠
Öptüm sizi 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Arkadaşı | GxG | Texting
Genç Kız EdebiyatıBeren ve kaos dolu aşk hayatına hoş geldiniz ✨ ❤️🩹 Bazen tek bir bakış yeter ❤️🩹 (TikTok'dan esinlendim, abla cringe falan yazma, çıtır çerezlik bir kitap.) 10.11.23- 3. #lesbian 11.11.23- 5. #girlxgirl 09.01.24- 3. #gl 06.03.24- 1. #drama 19.0...