නො(හිමි) කතාවක ඇරඹුම 02

32 6 11
                                    


මං වෙනදා වගේම ඒ පැත්ත බලන් ඉඳියා . එයා හරිම ආඩම්බරකාර කෙල්ලෙක් .

ඒත් ඒ හිනාව ....?

ආහ් මට පිස්සු වගේ . මං පිස්සෙක් වගේ එයා දිහාම බලන් ඉන්න ඇති , ඒ තරමටම .

ඒත් එයාව මට අයිති නෑනේද ? කියලා මතක් වෙද්දි හිත කීරී ගැහිලා ගියේ නෑ කිව්වොත් ඒක බොරුවක් .

ඒත් මගේ ඒ දැහැන බිඳිලා ගියේ , මගේ පිටිපස්සෙන් ඇවිත් මගේ කර මතට වැටුණ අතක් නිසා .

" මොකෝ බං උඹ ඔහොම පිස්සෙක් වගේ හිනාවෙන්නේ , ඒක හරිම මාංජමිකයි බං , උඹ හිතුවට උඹ හරි කැතයි බං "

හහ් වෙනදා වගේම මේ යකා අදත් රැප කියන්න පටන් ගත්තා .  නම්බුවත් ඉවරයි ඉතින් . පාරේ යන එන හැම එකාගෙම ඔන්න මගේ පැත්තේ .

මේ ඉන්නේ මගේ එල බොක්ක ශවීන් .

අහ් ටිකක් ඉන්න මං ඔයාලට මාව අදුන්වලා දුන්නේ නෑනේ .

මං අභිමාන .

නම නම් ඉතින් ගනන් ගන්න එපා . මගේ අභිමානේ බල්ලටම ගිහින් තියෙන්නේ , මේ කොහෙවත් ඉන්න එල බොක්ක ශවීන් කියන එකා නිසා . ඒකා බොක්ක නෙවේ වැලි බොක්කක් තනිකරම .ඒකා නිසා මගේ නම්බුව දැන් කොම්බුව වගේ වෙලා .

මං ගොඩක්ම කිච වුණානන් කිච වුණේ , මගේ පුංචි කිරිල්ලි ඉන්න තැන මූ මගේ නම්බුව කාලා වමාරපු එකට . ' ඒක පොඩි කාලේ සිද්දියක් 'මොනා කරන්නද ?

දැන් ඒ නම්බුව වෙනුවට බම්බුවක් තමා ඉතුරු .

මොනා කලත් ඌ හොඳ එකා .මං වෙනුවෙන් ඕනි දේකට බෑ නොකියා සපෝර්ට් ...

ඔහ් මං දන්නවා ඒ කිරිල්ලි කවුද කියලා නෙහ් හිතන්නේ . මගේ කිරිල්ලිගේ නම මං වත් දන්නේ නෑ අද වෙනකන්ම .

අද වෙනකන්ම .

ඒක පුදුමයක් නේද ?

ඒත් , මගේ කියන වචනේ මං අකමැත්තෙන් වුණත් අයින් කරන්න වුණා මට .

මගේ ,
නැහැ ,
මට එයා මගේ කියලා කියන්නත් ඇත්තටම අයිතියක් නැති කෙනෙක් .

ඒත් එයා මගේ නොවුණ , මගේ පුංචි කිරිල්ලි .

එයා මට අයිති නැති පුංචි කිරිල්ලියක් . අහසේ නිදහසේ තටු විහදගෙන ලස්සනට පියාඹන ආඩම්බරකාර කිරිල්ලියක් .

එයා දැන් එයාටම කියලා ලෝකයක් හදා ගත්ත කෙනෙක් .

අඩුම ශවීනය වත් දන්නේ නෑ .

ඒක මං කොහොමත් දැනගන්න ඉඩ තියන්නෙත් නෑ .

ඒක මං හැමදාම හංඟගත්තු හැමෝටම රහසක් වුණු ඔව් , එයාටත් රහසක් වුණු එක්‍තරා තිත්ත හැඟීමක් .

තනිකරම මගේ හිතේ ඇති වුණු ඉස්සර හිත නිව්ව ඒත් දැන් පණ පිටින් අවුලුවන හැඟීමක් .

ඔයාලා හිතනවා ඇති ඇයි මං මගේ හොඳම යාලුවට ඒක නොකිව්වේ කියන එක . එහෙම නේද ?

සාමාන්‍යයෙන් මං මගේ දේවල් වැඩිය කියන්න අකමැති කෙනෙක් . ඒත් මං මගේ යාලුවට ගොඩක් දේවල් කිව්වත් මට මේක කියන්න හිත දෙන්නේ නෑ . සමහරවිට ...... ඒ දේ නොලැබෙන බව දන්න නිසාම වෙන්න ඇති .

ඔව් සමහරවිට .

ඉතින් ,

මං එකපාරටම කියනවට වඩා මං මගේ කතාවම මෙතන දිගහරින්නයි කැමති .

මොකද ?

අතීතේ කටුක හැඟීම් නැතුවමත් නෙවේ . ඒත් මොනව නැත්තත් ආපස්සට හැරිලා බලද්දි අතීතේ සුන්දර දේවලුත් නැට්ගුවම නෙවේ .

ඉතින් , අභිමාන අකලංක වීරසිංහගේ තනි හිතක ආදරේ නැත්නම් මං මෙහෙම කිව්වොත් තමයි ගොඩක්ම හරි ? මට හිතෙන විදිහට .

නො(හිමි) ආදරේ . ඔව් හිමි නැති ආදරේ ..... ගැන ඔයාලා දැනගන්න කැමතිද ?

ඔහ් තව දෙයක් එයා ' සිත්තරාවියක් ' ..

' සිත්තරාවියක් ' ඔව් එයා තනිකරම මගේ අඳුරු ලෝකේ පාට පාට වලින් වර්ණ ගන්නපු වගේම සැබෑ ලෝකේ පින්සලකින් ඩ්‍රෝවින් බෝර්ඩ් එකේ හැඩ දාපු සිත්තරාවියක් .

ඒත් එයා මගේ හිතේ ඇඳපු සිතුවම නම් දැනටමත් එළියට දාපු අව්වට වැස්සට පින්නට අහුවුණ ඩ්‍රෝවින් බෝර්ඩ් එක වගේ ,

සේරම පාට දියවෙලා අවර්ණ වෙලා ගිහින් .

එහෙනම් එන්න මාත් එක්ක යමු මගේ තනි හිතේ ආදර පලහිලව්ව ඇති කරපු ඒ පුංචි සිත්තරාවි ගැනත් දැනගන්නම .

!!!!!!!!

තනි හිතකින් දුන්
පෙම නිසා ,
ඒ වරදට මට ලැබුණි
දඬුවම් ,
ඔව් දැන් ඇය මට නො(හිමි) හැඟුමක
නො(හිමි)
එක් බොඳ වූ
මායාකාරී සිතුවමක් .

නො(හිමි)  හැඟුම || GxB( Nonfiction ) < Ongoing >Where stories live. Discover now