1.

66 9 33
                                    

~ kankalarım selam biliyorum bu aralar diğer kurgularım'da çokta aktif değilim ama bu kurgu da çok aktif olucam. Çünküü bu kurguyu sevgilimle yazıyoruz.

O yüzden ben aktif olmadığım yani olamadığımda, o olucak.

Şimdiden yeni kurgumuz hayırlı olsun:) Umarım bu kurgumuzda çok beğenilir:) Hadi kurguya geçelimm.
İyi okumalarr
~~

Asena'nın anlatımı
~~
Mal Gökçe

Siz: kankaaaa
Siz: acil bak çok mühim bir şey oldu
Siz: varya benim alt komşum karısını aldatmış omegat dimi????????
Siz: cevap versene be oroskul (02:58)

Gökçe'nin cevap vermeyeceğini anlayıp telefonumu şarja taktım ve güzellik uykuma dalmaya çalıştım. Tabii ki doğru güzellik uykumu anınında daldım.

"Bonbon ayıcıkkk istiyoruum. Ayıcıık gloos istiyoruuum. -(nam nam nammm.)-" Aniden gelen mesaj sesi ile güzellik uykumdan aniden sıçradım.

"Kim bu gece gece beni rahatsız eden hadsiz köpek?!" Diye söylene söylene telefonumu elime aldım. "Heee Gökçe hadsiziymiş be." Diyerek Gökçe'den gelen mesajı açtım.

Mal Gökçe

Mal Gökçe: kimsin? (06:16)

Siz: adının hakkını veriyorsun, Gökçe.
Benim, salak, biricik arkadaşın,
Hürrem sultanın, best friend forever'ın.
Aşkolsun, bu güzelller güzelli arkadaşını nasıl uyandırırsın bu saate?

Mal Gökçe: Gökçe'yi falan tanımıyorum! Belanı bende arama uza!

Siz:

Mal Gökçe: saçma sapan çocukça şeyler atma! Mal Gökçe: belli ki yanlış numaraya yazdın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mal Gökçe: saçma sapan çocukça şeyler atma!
Mal Gökçe: belli ki yanlış numaraya yazdın. Bu seferlik affediyorum, fakat bir daha yazarsan sana hiç acımam ona göre!

Gökçe'nin mesajlarına gülüp tekrar uyku modumu aldım. Belli ki şaka yapıyordu. Ben ondan yarın bunun acısını çıkarmayı bilirim.
Gözlerimi kapatıp tekrar uykuya daldım.
———
(08:00)

Güzellik uykumun en güzel yerindeyken aniden yükselen mehter marşı ile neye uğradığımı şaşırdım. Yataktan düşmemle popomu yere vurmam bir oldu.

"Noluyor amına koyayım ya!" Diyerek ayağa kalkıp popomu sevdim. Telefonumu elime alıp mehter marşının neden telefonumdan geldiğini anlamaya çalıştım. Ki zaten anlamam çokta uzun sürmedi.

Giuramento Di Vendetta.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin