Kankalarımm selamm
Nasılsınız?Hadi bölüme geçelim
İyi okumalar:)
~~~~~
Asena'nın anlatımı
~~
O gıcık adamla mesajlaştıktan sonra anneme bugün aralarına katılamayacağıma dair mesaj attım.Odama gidip üzerimdekileri çıkartarak rahatlatıcı bir duş aldım. Duştan çıktıktan sonra pijamalarımı giyip yatağıma uzandım.
Lan şimdi fark ediyordum da ben bugün hiç bir şey yememiştim. Hemen uygulamalardan birine girip kendime İskender söyledim.
İskenderim gelene kadar online alışveriş sitelerine baktım. Bir süre bakındıktan sonra zil çaldı.
Kapıyı açıp yemeğimi aldım ve yemek masasına oturdum. Afiyetle yemeğimi yedikten sonra etrafı toparlayıp yılanın yanına gittim.
"Merhaba yılancık, Acaba karnın aç mı? Peki karnın açsa sana ne yemek verebilirim ki?" Diye konuştum kendi kendime.
Sonra aklıma gelen fikir ile yılanın fotoğrafını çekip sahiplendirme sitesine koydum. En yakın zaman da bu yılancıktan kurtulmalıydım.
İnternetten yılanlar neler yerler diye arattım. Çıkan sonuçlara bakıp tanıdığım bir pet shop'u aradım ve 2 adet ölü fare istedim.
Normalde bu tür şeylerden çok iğrenirim ve çok midem bulanır fakat bu yılancığın da açlıktan ölmesini istemiyorum.
Fareler gelince yılanın kafesinin kapağını hafif araladım ve hemen iki fareyi de kafesin içine fırlatıp kafesin kapağını kapattım.
"Hadi ye bakalım çirkin şey." Diyerek yılana baktım aynı zamanda da gülümsüyordum. Yılan o iğrenç fareleri zevkle yerken buna daha fazla midem dayanamadı.
Yılanın yanından ayrılarak odama geçtim. Yatağıma uzanarak biraz reels izledim. Reels izleye izleye de uyuya kalmışım.
——-
"Seni öptüğüm sokak var ya oraya gömsünler beni.." dışardan gelen şarkı eşliğinde gözlerimi açtım. Gözlerimi ovuşturarak saate baktım. "(08.09)"Kendimi yatağa bırakarak "LAN SABAH SABAH NE SOKAKMIŞ ARKADAŞ!" Diye bağırarak mızmızlanıp yatakta biraz tepindim.
Yataktan kalkarak banyoya gidip günlük rutinlerimi yaptım (diş fırçalama, cilt bakımı, makyaj v.b.) banyodan çıkıp giyinme odama geldim.
"Bugün ne giysem acaba? Karakol kombini yapıcam yani azıcık düzgün olmalı değil mi?" Diye düşünürken iki kombin arasında kaldım.
"Neden ben kafamı yorayım ki birine sormak varken." Dedim ve telefonumu elime alıp iki kombinimin de fotoğrafını çektim.
Sert man
Siz:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giuramento Di Vendetta.
Teen FictionKlasik olan ama aslında çokta klasik olmayan bir kurguyla sizlerle karşı karşıyayım. Annesi ve abisi yıllar önce para, şan ve şöhret için katliam'a kurban giden bir gencin, yıllarca intikam için sabırla beklemesiyle başlıyor. Avukat olan kızımız yan...