3.

43 4 1
                                    

Selamm kankilerim
Nasılsınız? Ben çok iyiyim
Umarım sizde iyisinizdir:)
Bu bölümü sabahın kör saatlerinde yazıyorum çünküüü neden olmasın

Her neyse hadi bölüme geçelim girller ve boylar durun ya merak ettim erkek okuyucumuz var mı? Varsa yorumlara yazabilir meselaaa

İyi okumalarr:)
~~~~~
Asena'nın anlatımı

Telefonumun çalmasıyla aniden irkilip kafamı hızla kaldırdım. Fakat çok yanlış yapmışım hızla kaldırarak çünkü arkamdaki duvara bodoslama kafa attım.

"Offf hay sikim ya!" Diyerek kafamı tutum. Telefonumun hâlâ çaldığını fark edip elime aldım. Annem arıyordu.

Anne adı = Ahu Atalay
Baba adı = Baybars Atalay
Abi adı = Karan Atalay

Telefon konuşması:
Ah: Asena nerdesin kızım sen? O telefon neden geç açılıyor?
As: yahu anne nerde olabilirim işteyim. Noldu sana gene terelelisin.
Ah: akşama yemek yetiştirmeye çalışıyorum kızım.
As: birimi geliyor anne neden yemeği sen yapıyorsun? Normalde evdeki görevliler hazırlıyor.
Ah: evet evet bende seni onun için aramıştım zaten. Asenam akşama babanenler ve annenenler gelicek kızım. Sende gel olur mu hem belki babanla aranızda yumuşar.
As: hayır, anne size iyi eğlenceler ama gelmem. Hem anne sen babamla aynı odada bile kalmıyorsun. Buna rağmen neden babamla beni barıştırmaya çalışıyorsun?
Ah: kızım aynı şey mi? Bana göre baban elin oğlu ama sana göre o senin baban. Benim babanla bir kan bağım yok istersem şimdi boşanırım ama kızım o senin baban.
As: üf anne tamam akşam bi uğrarım yanınıza.

Diyerek telefonu kapattım. Babamla konuşmuyordum çünkü beni olmadığım, istemediğim bir insana dönüştürmeye çalışıyordu.

Bende bu yüzden evden ayrılıp konuşmama kararı aldım. Fakat babam bir kere bile yanıma gelmedi. Daha fazla bu olayları düşünmek istemediğim için telefonumu elime alıp o adama yazmaya karar verdim.

Mal Gökçe

Sohbete girdiğimde gözüm mal Gökçe adına takıldı. Daha fazla onu böyle kaydedemezdim. Hemen aklıma ilk gelen şeyle adını değiştirdim.

Mal Gökçe
"Mal Gökçe" isimli kişiyi "sert man" olarak değiştirdiniz.

Sert man

Siz: adımı nerden biliyorsunuz?
Siz: eğer gizlice bilgilerime sızdıysanız size "kişisel bilgilerin ihlali" davası açarım!

Mesajı attıktan sonra gözlerimi kapattım. Acaba adımı nerden biliyordu? Bir süre bekledikten sonra telefonuma mesaj gelmişti. Bu oydu.

Sert man

Sert man: Bakıyorum da hala yazmaya cürret edebiliyorsun! Profilin altında adın ve soyadın yazıyor, bunu anlayamayacak kadar aptal olduğunu bilmiyordum!

Siz: Sen benimle nasıl böyle konuşursun?! Haddini bil!

Sert man: Beni tehdit edebilecek kadar ileri gitmene şaşırdım mı desem yoksa Atalay kanı taşıdığın için burnun hava da, dolaşıyorsun normal mi desem? Bilemedim.

Giuramento Di Vendetta.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin