Bebekler selamm nasılsınız?
Bende iyiyim
Hadi bölüme geçelimİyi okumalar:)
~~~~~
Asena'nın anlatımıDün aldığım o son mesajla ne demek istediğini anlayamamıştım. Bir süre mesaja baktıktan sonra işlerimi halledip uyumuştum.
Sabah ilk defa kendi kendime alarmdan önce uyandım. Bir süre tavanla bakıştıktan sonra ayağa kalkıp banyoya gittim ve günlük rutinlerimi yaptım.
Banyodan çıkıp bir süre dolabımla bakıştım. "Bugün ne giysem acaba?" Diye düşünüp gözüme kestirdiğim bir kıyafeti alıp giydim.
Asena'nın kıyafeti
Giyindikten sonra sade ve şık bir makyaj yaptım. Saçlarımı da topuz yaptım ve evet hazırdım. Odamdan çıkıp yılanın yanına geldim.
"Selam yılancık. Aç mısın?" Diye sordum. Ne kadar aptalım dimi yılanla konuşmaya çalışıyorum. Kafamı iki yana salladım ve dün fazladan aldığım fareleri yılanın kafesine koydum.
"Şu iğrenç şeyi nasıl yiyorsun ya hâlâ şaşıyorum. İnternette okuduğuma göre tavuk falanda yiyormuşsunuz artık tavukla beslicem seni." Dedim ve ellerimi yıkayıp eşyalarımı aldığım gibi evden çıktım.
Arabama bindim ve ofise gitmeye başladım şarkı bile açmamıştım o derece hâlâ dünkü olayın etkisindeydim.
Ofise gelip odama çıktım. Kendime bir kahve hazırladım ve masama oturdum. Bugün bir davam yoktu. Boşu boşuna gelmiştim buraya ama mecburum sonuçta burda çalıyorum.
Masamın üstünde duran dosyaları kontrol edip hepsini onayladım. Yapıcak bir şey kalmadı bugün neden geçmiyor ya of.
Bugün Gökçe de yok ofiste. Odamdan çıkıp biraz etrafta dolaşmaya başladım ve ofis müdürümüz selim beyle göz göze gelmem ile olduğum yerde durdum.
"Günaydın Asenacım." Diyerek yanıma geldi. "Günaydın selim bey nasılsınız?" Diye sordum gülümseyerek. "Ben iyiyim sen nasılsın?" Dedi ve "bende iyiyim teşekkür ederim." Diye yanıt verdim.
"Bende tam senin yanına geliyordum asenacım." Diyerek söze başladı. "Hayrola selim bey?" Diyerek sordum.
"Hayır, hayır sana güzel bir haberim var." Dedi selim bey. Merakla "buyurun selim bey sizi dinliyorum." Dedim.
"Asenacım sana bir iş teklifi var. Dünyaca ünlü büyük bir şirketin avukatı olman adına şirket seni seçti. Eğer sende istersen ofisi bırakıp orda işe başlayabilirsin. Bu büyük bir fırsat bence bu fırsatı tepme." Dedi ve merakla bana bakıyordu.
Duyduklarım karşısında şaşırmıştım Tabiki daha önce de böyle teklifler almıştım ama selim beyin dediğine göre dünyaca ünlü büyük bir şirketten böyle bir teklif hiç almamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giuramento Di Vendetta.
Roman pour AdolescentsKlasik olan ama aslında çokta klasik olmayan bir kurguyla sizlerle karşı karşıyayım. Annesi ve abisi yıllar önce para, şan ve şöhret için katliam'a kurban giden bir gencin, yıllarca intikam için sabırla beklemesiyle başlıyor. Avukat olan kızımız yan...