سلام شهلاهای من یوهنگ صحبت میکنه~
اومدم تا به سوالاتتون راجب به آگنوستزیا که تو ناشناس پرسیده بودین جواب بدم و ابهامات رو رفع کنم.
تا جایی که داستان اسپویل نشه توضیح میدم.
❄️سوال اول:
نشانه ها دقیق چین؟
_نشانه ها درست بعد از تولد فرد به روی انگشت حلقه به وجود میان که نشون دهنده ی خلق و خو و طبیعت اون فرد هست.
برای مثال نشان لان وانگجی آب هست.
اون طبیعت آرومی داره و معمولا ملایم هست اما وقتی عصبی بشه درست مثل آب خروشان میشه!
نشان ها به صورت نرمال توخالی هستن،یعنی داخلشون هیچ رنگی نیست مثل یه تتو.
❄️سوال دوم:
شخصیت ها چجوری از نشانه ها میفهمن جفت حقیقی همدیگه هستن؟
_یه گرگینه به وسیله ی رایحه یا کششی که به فرد داره میتونه جفتش رو تشخیص بده اما در رابطه با نشانه،نشانه ها باید مکمل هم باشن یا تو طبیعت ربطی به هم داشته باشن.
برای مثال نشان یونگی یین و نشان هوسوک یانگ هستش.
این دو نشان کاملا در تضاد هم هستن اما در طبیعت یین و یانگ مکمل هم هستن.
یا نشان کران برف و نشان جیمین ابر هست ،برف از ابر به وجود میاد و از دل ابر بیرون میاد و جزوی از چرخه ی طبیعت هستش.
❄️سوال سوم:
چرا افرادی که نشان تو پر دارن طرد شدن و نمیتونن تبدیل بشن؟
_همونطور که همتون میدونید تمام گرگینه ها میتونن تبدیل به گرگ بشن و گرگ درون دارن.
اما افرادی که نشان تو پر دارن،مثل یونگی و کران و جیمین،نمیتونن تبدیل به گرگ بشن و گرگ درون ندارن.
همونطور که گفتم نشان بعد از تولد به وجود میاد و زمانی که نشان تو پر باشه روح گرگ متولد نمیشه یا از جسم انسانی جدا میشه.
برای همین بقیه ی گرگینه ها اون هارو بدلیل نداشتن گرگ درون ناقص میدونن و از خودشون طردشون کردن.
❄️سوال چهارم:
هسته ی طلایی چیه؟
_یکم پیچیدست.کسایی که ناول تهذیبگری و دانمی میخونن کاملا با این آشنا هستن ولی برای کسایی که آشنایی ندارن بخوام به زبان ساده توضیح بدم هسته ی طلایی یا هسته ی معنوی درواقع قلب دوم یه تهذیبگره و مثل منبع جادو عمل میکنه.
هسته ی معنوی شکل یه توپ کوچک طلایی رنگ هست که قابل لمس نیست و نورانیه و درون قفسه ی سینه تشکیل میشه.
هسته ی معنوی طی سالها تمرین و تهذیب درست میشه و تمام انرژی معنوی بدن اونجا جمع میشه.
یه تهذیبگر به خاطر هسته ی طلایی از انسان (توجه کنید انسان) قوی تره و بدون اون درواقع بی مصرف هستش.
❄️سوال پنجم:
تهذیبگر ها جاودانه ان؟یونگی و کران هم جاودانه هستن؟
_اینم یکم پیچیدست.تهذیبگرهای بسیار کمی وجود دارن که به جاودانگی رسیدن.وقتی انرژی معنوی و تعلیمات به حد مشخصی برسه فرد جاودانه میشه اما در رابطه با خواهر و برادر دوست داشتنیمون خیر.
کران هسته ی طلایی ضعیفی داره و هرچقدر تو مبارزه مهارت داشته باشه نمیتونه پایه اش رو به حدی قوی کنه که جاودانه بشه.
یونگی هم به دلیل اینکه زود به دنیا اومده و از بدن و قلب ضعیفی رنج میبره تحمل انرژی معنوی زیاد و هسته ی قوی تر رو نداره و ممکنه منجربه مرگش بشه.
🌨🌨🌨
کون بلبلی ها تا جایی که تونستم به سوالاتتون جواب دادم،اگه به سوال دیگه ای جواب ندادم آگاه باشید که خودش تو داستان معلوم میشه🌝
باز سوال دیگه ای داشتید تا جایی که اسپویل نباشه جواب میدم.
میدونم یکم داستان پیچیده شده و خودمم بعضی اوقات گوزپیچ میشم ولی باور کنید ارزشش رو داره.
راستی به ملکه هرچقدر خواستید فحش بدید ولی به ییچن فحش ندید ایشون کراش من هستن و اینجا فقط من حق تیر دارم🦦
هم به آگنوستزیا هم به اطلس عشق بورزید بخدا خار ندارن.
چاکر همتون یوهنگ،دوست دختر کران🌝.
(یوران شیپ کنید تباها)
YOU ARE READING
Agnosthesia
Historical Fictionیونگی به گیسوان سفیدش چنگ زد و درحالی که قطره اشکی از روی بیچارگی از پلکش چکیده بود فریاد زد: "به چی قسم بخورم تا باورم کنی؟ به اعتماد از بین رفتت؟ به جون خواهرم؟ به روح پسرمون؟ به خون پایمال شده ی مردمم؟ به کدوم خدا پناه بیارم تا باورم کنی؟" هوسوک...