Osobę ,którą zobaczyłam, w życiu bym się nie spodziewała na spotkanie w takim miejscu. Jeśli dobrze pamiętałam imię ,to był ten chłopak ,ze Stray Kids, Hyunjin. Natychmiast wstałam z ziemi i popatrzyłam na niego z lekkim zawstydzeniem.
- Hej.
Zapytałam dość cicho, po czym automatycznie zmieniłam głos,żeby nie myślał ,że się go przestraszyłam.
- Co ty tu tak właściwie robisz ?
- Mógłbym się o to samo ciebie spytać.
Odpowiedział z raczej niemiłym nastawieniem w moją stronę.
- Ja uciekam od ... tego, wszystko jest dla mnie całkiem nowe, nie wiem co nawet robić.
- Ja też w pewien sposób uciekam od zgiełku i obiwiązków, bycie idolem nie jest takie kolorowe. A to miejsce do tej pory było tylko dla mnie, nikogo tu nie było, tylko widok odgłosy miasta i... ja.
- Jeśli ci to przeszkadza to mogę iść, nie wiedziałam, że to miejsce do kogoś należy.
Natychmiast wstałam i skierowałam się do drzwi. Lecz powstrzymala mnie jego ręka.- Przepraszam, po prostu przyzwyczaiłem się ,że jestem sam w tym miejscu. Nawet chłopaki nie wiedzą o nim. To może być nasza tajemnica. Ok?
- No dobra.
- Ale co ty tu tak właściwie robiłaś?
Zaproponowałam żebyśmy usiedli i wytłumaczyłam mu jak tu dotarłam. Porozmawialiśmy trochę i nawet , wydawał się fajny. Może jego aura od początku nie biła sympatiom do mnie ale porozmawianie z nim dało nam więcej pewności.
-Masz jakiś przyjaciół tutaj ?
- Tak, ale to bardziej koleżanki z pokoju. Wiec powiedzmy ,że nie.
-Hm,
Przytaknął ze zrozumieniem.-Jak chcesz mogę zostać twoim pierwszym przyjacielem w Korei.
-Naprawde ?
Zaśmiałam się z jego słów. W tym samym czasie zadzwonił mój brat, dawno z nim nie rozmawiałam. Przeprosiłam Hyunjina a on zdecydował się jeszcze zostać. Natychmiast skierowałam się do drzwi budynku i weszłam do środka. I wracając do mojego pokoju rozmawiałam z bratem.~
Z dziwną otwartością nawiązałem z nią rozmowę, wydawała się inna niż wszystkie dziewczyny, które spotkałem do tąd. Wszystkie to były moje fanki, albo były bardzo wkurzające na swój sposób .Może dla tego ,że nie znała mnie jako idola ?
CZYTASZ
Extraordinary girl Lee Know ~( W Trakcie Poprawy)
FanfictionMoim marzeniem było zostać idolką. Wysłałam zgłoszenie do JYP tylko po to żeby zobaczyć czy moje skryte marzenie może się spełnić. Oczywiste było że na pewno mnie nie przyjmą. A jednak zrobili to. Nie wiem czy dobrze wybrałam zgadzając się na bycie...