' Hard love

23 4 2
                                    

~~ Lee Know

Właśnie szedłem do Rose. Przytłaczało mnie to nie powiem ,że nie możemy się spotykać ale nie mogłem tak po prostu mówić jej- Hej i nic więcej. Właśnie wracam z kwiaciarni z małym bukiecikiem. Gdy byłem coraz bliżej zdziwiło mnie, że z jej sali treningowej słychać było dźwięki raczej innej melodii od tych do których się tańczy w k popie. Drzwi nie były do końca zamknięte ,ale przez małą szparę można było zobaczyć jak ona i jakiś facet tańczą taniec klasyczny. Później okazało się ,że to był mój kolega z zespołu Hyunjin...
Nie zważałem na to ale już praktycznie miałem wchodzić do puki nie zobaczyłem jak Rose razem z chłopakiem nie upadli razem na podłogę. Nie widziałem ich twarzy ale byłem pewny ,że doszło między nimi do pocałunku. Moje serce zabolało ale i tak zadecydowałem chwilę odczekać  i wejść do sali. Otworzyłem drzwi ale dziewczyna nie odwróciła się widocznie nie usłyszała przez muzykę ,że ktoś wszedł .Była już przy głośnikach, a Hyunjin gmerał coś w laptopie. Podszedłem do niej od tyłu i przytuliłem. Zdziwiła się i gdy już zdała sobie sprawę z kim ma doczynienia ja złożyłem w jej ręce bukiecik.

-Sorki ,że dopiero teraz ale wszystkiego najlepszego dla ciebie i dziewczyn z okazji waszego debiutu.

-Spoko, rozumiem przecież...

-Wiem, ale mam nadzieję, że nie popsuje to naszych relacji. Bardzo cię lubię i chciałbym zacząć się z tobą spotykać.

Zamurowało mnie, do tej pory myślałam,że w Korei będę tylko gwiazdą a   chłopaka prędzej czy później zdobyje w Polsce.

-Spokojnie dam ci czas, dobrze wiem, że z tym trzeba poczekać ale... Chce żebyś wiedziała o tym co do ciebie czuję. Pamiętaj o tym.

-Dziękuje, ty też nie jesteś mi o obojętny wiesz ?

Gdyby w rogu sali przy laptopie nie byłoby  Hyunjina jestem pewny ,że nasze usta złączyły by się. Niestety tak nie było. Już po chwili ja i Hyunjin musieliśmy iść na próbę.

Gdy już mieliśmy wchodzić do naszej sali Hyunjin zagrodził mi drogę i zbliżył się do mnie.

-Nie mydl oczu Rosannie, nie jest ciebie warta. Tylko ją ranisz. Dobrze wiesz, że taki związek was zniszczy, a najbardziej ją . Jest tu nowa nie da sobie rady.

-I co ty niby się nią lepiej zajmiesz?

-Ja się tylko o nią troszczę
Jestem jej przyjacielem i wiem jak to się...

- Tak ? Nie udawaj.Wiem ,że tobie też się podoba.  (Minho)

-Odczep się od niej. (Hyunjin)

Nic nie odpowiedziałem na te słowa, bo wszedłem już do sali gdzie znajdowała się reszta chłopaków.

Przez parę tygodni nasz nastrój był wisielczy i dogryzaliśmy sobie nawzajem. Nawet pozostali członkowie zespołu coś zwęszyli ale nie zadawali zbędnych pytań.

2 tygodnie później~

Za niecały tydzień będzie debiut Extraordinary Girls a ja zamierzam być ich pierwszym fanem.




Extraordinary girl   Lee Know ~( W Trakcie Poprawy)  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz