Éjfél is elmúlt mire belehuppanok az egyetemi szobámba.Nem is figyeltem annyira az ott történtekre,elvoltam Harryvel,s ezt Max is kiszúrta,de nem tette szóvá.Még.
Röpke 6 és fél óra múlva,évnyitó.Hétfőn hurrá!A ruhámat már kikészitettem,mielött elindultunk a buliba,szóval ez letudva.Igazából Harryt nem ismerem annyira,de szeretném.És igen Max mondott afféle egyéjszakás kalandokat,-bevallom amikor erre gondolok mindig összeszorul a torkom.
Még csak reggel óta ismerem,de Harryvel tudok nevetni.Miután apa meghalt,teljesen megváltozott az életem.Csak sírtam.Próbáltam erős lenni,de nem ment.Akkor nem.8 és fél èv után újra nevetek.Harrynek és a többieknek köszönhetően.
1 nap alatt annyit nevettem,mint talán még soha életemben,s ez tetszik.Velük minden olyan más.Velük felszabadultabb vagyok,hacsak részben is.Csak félek..félek,hogy ennek vége lesz.***
-Köszönöm a figyelmet mehetnek!-búcsúzik el az igazgató. Az évnyitó,dögunalmas volt!!De tényleg.2 órán keresztül beszèlt a diri.Harry azt mondta,hogy minden évben ugyanazt szavalja el az igazgató.Ezen nevettem.Elindulunk a Mekibe.Ott leülünk egy szabad helyre.Én vagyok középen,Harry és Max pedig a két oldalamon foglalnak helyet.
-Mindjárt elalszom!-ásitozik Max,az asztalon fekve.
-Én is!-vigyorgok.
-Max mit kérsz?-néz az alvó lányra,Harry.Kicsit megbököm,mire feléled.
-Ö..egy duplahúsos burgert..és egy Fantát!-sorolja a kivánságait Max.Harry bólint,majd rámnéz.
-És te Jordy?-vigyorog kajánul.Most úgy kupán vágnám!
-Én..egy..izé..egy hamburgert!-felelem,mire Harry elröhögi magát.
-Jó jó Jordy látom,hogy fáradt vagy,de itt szinte csak burger van!-mégjobban nevet.A végén még én is mosolygok a saját hülyeségemen.
-Akkor egy sajtburgert.-mondom.
-Oké.Valami innivalót?-kérdi kedvesen.
-Egy kólát!-felelem,mire bólint és eltűnik.Szegénynek úgy kellett belőlem kipréselni a szavakat.!Amikor visszaér lerakja elénk a tálcákat,majd ő is falatozni kezd.
-Látom Maxnek megártott a tegnap este!-nevet Harry,miközben a narancslevét szürcsölgeti.
-Igen,ebben biztos vagyok.-bólintok rá.-Harry te hány éves vagy?-teszek fel neki egy személyesebb kérdést.
-19.-néz rám.-Na és te Jordy?-mosolyog.
-18.-nézek rá nagy szemekkel.-Hány centi vagy?-kérdem.
-Mi ez kérdezz-felelek?-röhög.-Am 186!-vágja rá.
-Azta!Én csak 175!-mondom szomorúan.
-Törpii!-ugrat finoman.
-Nem is vagyok az Stuard!-nevetek.
-Én meg Stuard nem vagyok!-nyújtja ki a nyelvét.
-De de!-húzom az agyát.
-Anyuu hagyj még aludni!-kezd el visitozni Max,mire belőlünk még inkább kitör az eszelős nevetés.Miután túlvagyunk egy "hahahaaaaaa"kitörésen,elhalkulunk.Harry előkapja a telóját.
-Mennünk kéne!-feleli a telefonját elrakva.
-Oké,de Maxel mi lesz?-kérdezem aggódva nézve Maxre.
-Hát elvisszük!-vonja meg a vállát lazán.
-Az nem emberrablás?-vonom fel a szemöldökömet.
-Hát csak részben!-nevet.
-Jaj Harry!-vigyorgok rá,miközben kifele baktatunk a McDonald'sból.
-Igen?-fordul vissza felém.A kezében ott pihen Max.
-Semmi!-ingatom meg a fejemet,majd Harry után indulok a kocsijához.Megállunk a fekete BMW elött.Harry kinyitja a hátsó ajtót,s befekteti Maxet.Hozzám siet,megvárja míg beszállok az első ülésre,s csak azután csukja be mögöttem az ajtót.A göndörke is beszáll.Elinditja az autót,bekapcsolja a rádiót,közben végig énekel.Ez egy kicsit rövidebb rész lett bocsa..Kárpótlásul előbb bozom a 6.Fejezetet! ;)
Ha tetszett akk katt a bubis izére(tudom ám,hogy az a komment!! :D)& vote (★!)
×××Puszi Caryel ×××
YOU ARE READING
Bad boy[Harry Styles fanfiction]
FanfictionSohasem voltam különleges,s nem is akartam az lenni. Amikor vele vagyok,mégis úgy érzem,hogy az vagyok. Bulizás,egyéjszakás kalandok,szerelem,árulás,ellenségek. Ha van kedved elolvasni nézz be! ;) Garantálom,hogy nem fogsz csalódni. ;))