8.Part:
A terembe érve,szinte az összes pad elvan foglalva.Letelepedek egy szabadnak tűnő helyre.Egész óràn nagyon aktívan jelentkezek,de ez rohadtul mellékes. :) Na mindegy.A tanár Mr.Weis óra után odahív magához.
-Mrs.Wood csak szeretném közölni önnel,hogy lenne egy szabad hely az emelt szintű irodalom órán.Ha van kedve nézzen be.-mondja kedvesen az idős tanàr.
-De hogyhogy?-kérdem kikerekedett szemekkel.
-Maga az évfolyamon az egyetlen akinek az eddigi tanulmányi átlagai messze jobbak voltak a többi tanulóétól.A maga képességei szerint bejàrhat azokra az órákra.-magyarázza.
-Ohh értem.Élni fogok a lehetőséggel.És akkor ez az óra?-kérdezem.
-Ezen az órán nem kéne részt vennie.-hát akkor keddenként lenne egy lukas órám.Yeaah!!
-Értem.Köszönöm az ajánlatot.-áradozok.
-Ugyan csak magának köszönheti.-mosolyog a tanár,majd utamra bocsát.****
Suli után vidáman robogok a szobámba.
-Jiii Maaax járhatok emelt szintű irodalomra..és jiii Zayn elhivott randiznii..és uuu.!-mesélem,majd ki is nyitom a szememet.Senki sincs a szobában.Illetve egy valaki mégis van.Harry.
-Hol van Max?-kérdezem rá sem nézve.Nem akarok vele beszélni.Kissé gyerekesen viselkedem,de nem érdekel.Csak barátok vagyunk!!
-Nem tudom.-vonja meg a vállát.-Látom vidám vagy.-tekintetét érzem a hátamba fúrodni.Hangja most rekedt és erőtlen.Megfordulok.
-Baj van?-nézek végig rajta.Karikás,vörös szemek,felduzzadt orr,zsepik.Ezekből következtettem a bajra.
-Édesanyám meghalt.-néz rám fájdalmasan.Lehajtja a fejét és sírni kezd.Azonnal odarohanok hozzá,nem érdekel az sem,hogy most éppen haragszom rá.Àtölelem,s a fülébe suttogok.Mindvégig a hátát simogatom.Leülök az ágyamra,s Harry a fejét az ölembe hajtja.
-Hogyan?-kérdezem még mindig a hátát simogatva.
-Szívroham.-mondja fájdalmasan.-Nem elég,hogy apám meghalt még ő is.Bàr az az ember megérdemelte,nem túl sokat volt józan.-mondja szomorúan.
-Az én apám drogozott.Hadd ne mondjam,ő is meghalt.-felelem faarccal.
-Sajnálom!-szoritja meg a kezemet.
-Én is a szüleidet.-mosolyodok el szomorkásan.Fáj így látni őt,mert tudom,hogy nem tehetek semmit,amivel jobban érezné magát.
-Kérlek te ne hagyj el.Túl sokat jelentesz nekem.Nem birnám ki ha elhagynál.-néz a szemembe.Azonnal elérzékenyülök,s küldök felé egy pici mosolyt.
-Nem foglak elhagyni Harry.-mosolygok rà szomorúan.Kezei,még mindig a kezemet szoritják.A szívem majd'kiugrik a helyéről,s a lepkék a hasamban vad táncot kezdenek járni.Egy számomra ismeretlen érzések keritenek hatalmukba.-Én sem Metalicca.Én sem.-feleli,majd elalszik az ölelmben.Gyorsan előkapom a telómat.
~Max halasszuk el a shoppingot.Remélem nem baj, majd máskor bepótoljuk! ;)~
~Jors! :D.Én is most akartam irni.Nekem sem jó.Randin vagyok.Éjfél körül,jövök!~
~Mi kivel?Mikor??Hogyan??~
~Majd otthon mesélek. ;)~
~Okés csajszi. ;) Jó mulatást!~-Hát Harry úgy tűnik,hogy Max nem jön haza egyhamar.Mit akarsz csinálni?Rendeljünk pizzát?-néztem az alvó Harryre.-Akkor okés.-igen kezdek bególyozni.Tárcsázom a helyi pizzériát.Lediktálom a cimet és a szobaszámot is.
30 perc múlva kopogásra leszek figyelmes.Óvatosan kiveszem az ölemből Harry fejét,s a párnámra fektetem.Nem zavarja,alszik tovább.Kinyitom az ajtót.Elveszem a futártól a pizzát,kifizetem,majd becsukom az ajtót.A pizzát lerakom az asztalra.Harry mellé telepedek,s ébresztgetni kezdem.
-Harry!!-rángatom.
-Hmm??Mivan Metalic??-dörzsöli meg a szemeit.
-Bocs csak itt a pizza!-simitok végig a karján.Szemei végigpásztáznak,majd hirtelen megölel.Miután beszívom a fahéjas illatát visszaölelem.Pár percig némán öleljük egymást,majd Harry eltol magától,s komolya arccal kérdi meg.:-Milyen pizza van?-olyan full komoly feje van,hogy menten elröhögöm magamat.A mellkasába fúrom a fejemet,s úgy nevetek tovább.Harry is nevet.
-Sonka,gomba,kukorica.-sorolom a feltéteket,mikor már abbahagytam a nevetést.
-Sonkakukoricás.-gúnyolodik Harry.
-Igen szonkakukojicás.-artikulálok pöszén.
-Majadj Metajicca!-már együtt nevetünk.Felpattanok és odaviszem Harryhez a pizzásdobozt.-Nyami pizjaa!-harap bele a kivett pizzába.
-Ne már nem birok enni!-röhögök fel.Harry hamar elfogyaszt három szelet pizzát.Nekem pedig hagy egyet.Igy a fair nem? :)Ekkor rezegni kezd a telóm.Lucas hiv.Mielött felvehetném,Harry lecsap rá.
-Igen itt van.Nem nem adom.Hogy kivel beszélsz?-itt habozik egy kicsit.-A pasijával.Nem nem adom.Figyelj nem akar veled beszélni.Csá.-rakja le a telefont maga mellé.Idegesen pislog rám.
-Miért vetted fel?-nézek dühösen Harryre.Mérhetetlenül próbálok dühös lenni,de nem megy,hiába is tagadom.
-Bocs.-süti le a szemét.
-Jó nem haragszom.Mit akart?-kérdem félrerakva az üres pizzásdobozt.A pulcsimat kezdem gyűrögetni,idegességemben.
-Veled beszélni.Azt mondta,hogy tudja,hogy még mindig szereted.-mondja semlegesen.Hjaj..Lucas!Basszus azt hittem,hogy megérti,de ezek szerint nem!
-Minek mondtad,hogy a pasim vagy?-jól esett,de nem is járunk.Na nem mintha valaha is fogunk!!Ugyan Harrynek nem lenne ideje még egy kapcsolattal is bajlódnia!
-Hogy lerázzam.-feleli vállrángatva.Csak,hogy lerázza.
-Értem.
-Még mindig szereted?-kérdezi Harry vakargatva a tarkóját.Most ezt,minek kell?
-Nem nem szeretem.3 és fél évig jártunk.Nem bánom,de még megsem csókolt.Egyszer sem.-sütöm le a szememet.Harry végig fürkész engem.Nem kell odanéznem,ahhoz,hogy tudjam elképedt.-Egyszer sem?-képed el.
-Még véletlenül sem!-nevetek fel kínomban.Igazából biztosan én vagyok az egyetlen 18 éves,aki még életében nem csókolózott.
-Ohh,sajnálom.-feleli nagy szemekkel nézve rám.Azok a zöld szemek.
-Ugyan nem vesztettem sokat.-felállni készülök,de Harry visszahúz.Pár centire van egymástól a szánk.Meleg lehelete égeti a bőrömet.Fahéjas illatát mèlyen beszívom.
-Megcsókolhatlak?-simogatja a hajamat.Kivánom a csókját.
-I-igen.-dadogom.Harry száját a számra tapasztja.Gyengéden,s érzékien csókol.Ekkor halljuk meg az ajtó csapódását.Riadtan rebbenünk szét,s nézünk az ajtóban álló termetre...Jókor hagyom abba mi? :P
Na de jó ez így. ;) Pls*ne utáljatok nagyon!! :D.
Nya..Harrysebb lett?? ♥
×××Pusziii Caryel×××
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad boy[Harry Styles fanfiction]
FanficSohasem voltam különleges,s nem is akartam az lenni. Amikor vele vagyok,mégis úgy érzem,hogy az vagyok. Bulizás,egyéjszakás kalandok,szerelem,árulás,ellenségek. Ha van kedved elolvasni nézz be! ;) Garantálom,hogy nem fogsz csalódni. ;))