9.Part:

1.6K 68 0
                                    

-Ti meg mi a szöszt csináltok?-mikor meghallom az ismerős hangot,a szívem a torkomban dobog.Harry elhúzodik tőlem,majd feláll.
-Semmit.-feleli Harry egyöntetűen. Az ajtóhoz sétál.-Stacyvel leszek,majd dumálunk.-közli velem.Ki a franc az a Stacy?Akárki is legyen,Harry elvan vele.
-Hogyne.-forgatom meg a szememet.
-Mi volt ez???-akad ki teljesen Max,miután Harry elmegy.
-Megcsókolt vagy nem tudom.!-ölelem a párnámat.
-De nem úgy volt,hogy csak barátok vagytok?-kérdezi mire mesélni kezdek neki.

-Értem. De hogy lehet ekkora tapló?-döbben le Max.
-Csak egy csók volt neki a többszáz közül.Nekem az első.Nem mondta,hogy járunk vagy,hogy szeret.Csak azt kérdezte meg-e csókolhat.-regélem.
-Kihasznált.-feleli.
-Nekem is leesett.-mondom szomorúan.-Ki az a Stacy?-bukik ki belőlem hirtelen.Nem akartam megkérdezni,de tudnom kell.A kiváncsiság,s egy cseppnyi féltékenység hajtott,s hajt még mindig.
-Harry kúrópartnere.-amint kimondja a torkomban egy gómboc kerekedik.
-Nem akarok vele beszélni.-nézek Maxre.
-Jól teszed.-bólint rá Max.
-Lemondom Zaynt.Nincs kedvem vele menni.-sóhajtom.
-Azért velem eljössz vásárolni?-bociszemekkel néz rám.Hát ennek ki tudna nemet mondani??
-Igen.Úgyis elkell egy pár új cucc.-kacsintok rá.Felállok,fogom a törölközömet,majd a fürdőbe megyek.Leveszem a ruháimat és beállok a zuhany alá.Beállitom megfelelő hőmérsékletűre a vizet,majd tusolni kezdek.

Végig Harryn jár az eszem.A csókon,ahogyan utána otthagyott.A szememből forró könnyek kezdenek el folyni.Mit sem törödve evvel tovább zuhanyozok.

Miután végzek felkapom a pizsimet,majd kilépek Maxhez.
-Filmezünk?-kérdezi Max,amint odaérek hozzá.
-Igen.Mit nézünk?-kérdezek vissza.
-Ö..Eredet?-kérdi felsem nézve a CD-k között.
-Nekem jó.Még nem láttam.-vallom be.
-Hát akkor most megnézed!-kacsint Max,majd megpaskolja maga mellett a helyet.

-Na tetszett?-néz rám mosolyogva Max.
-Igen.-mosolygok vissza rá.Rápillantok a fali órára ami 22:10-et mutat.Basszus!!-Ideje aludnom,hisz holnap korán kell kellnem!-sóhajtom,miközben befekszem az ágyamba.
-Oks.Jóéjt.!-int Max,majd elfordul.Én pedig gondolkodni kezdek.

Vasárnap óta vagyok itt.Megismertem Harryt,meg is csókólt,mégsem jelentek neki egy fabatkát sem.Jellemző.
Maxet,Niallt és Zaynt is jobban megismertem. De az a két fiú,Liam és Louis még rejtély számomra.

Olyan jelentéktelennek érzem magamat..Vajon Zaynnel elkéne mennem "nemrandizni"?Elvégre megigértem neki.Hjaj,oké megyek,-de akkor Max-el is megoldottam a shoppingot,mert kell valami ruha a "nemrandira".

Igen tudom ez a rész rövid és ratyi lett,de nincs icheletem. :'(
Hamarosan jövök a kövivel! :D
Meg még annyi,hogy felraktam a 3 napja a 9.-dik részt,és publikálta,de a profilomon nem láttam,hogy kirakta volna.Jött egy komment is rá,meg látták is,de nekem nem jelezte.Valaki elmondaná,hogy miért?Vagy valaki tud nekem,segiteni?Bocsánat,ha zavaros és nem értitek..
Sietek a kövivel.^^
×××Pusziii Caryel×××

Bad boy[Harry Styles fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora