12.Part:
A csütörtök és a péntek valósággal elrepül,márcsak arra eszmélek fel,hogy a szülinapi bulimon vagyok,Harryvel,Maxel és a srácokkal az oldalamon.Meg még egy csomó ismeretlennel.
Zayn-nel már két napja nem találkoztam.Iszonyú bűntudatom van,amiatt,hogy visszautasitottam.Na,de én Harryt szeretem.Mit tehettem volna?? :((
Harry megszoritja a kezemet,majd maga felé fordit.
-Lehet,hogy nem hiszed,de szeretlek!Pontosan azóta,amióta elbotlottál és én elkaptalak.Az elején kiakartam irtani magamból az érzéseimet,de mostmár minden álmom az,hogy világga kürtölhessem.Védelmezni,s szeretni akarlak!Szeretlek Jordan Wood.-és azzal megcsókol.Térdem megremeg,de szerencsére Harry jó szorosan tart.A csókunkat több üdvrivalgás követi,majd Harry elszakad az ajkaimtól,nagy bánatomra.-Boldog szülinapot Metalicca.Az ajándékodat majd a koleszban megkapod.-kacsint egyet,majd átöleli a derekamat.
-Hát jó..-mosolyodok el.Két asztalnyi ajándék terpeszkedik bent az emeleti szobában.Vagyis Harry szobájában.
Az este további részében táncolok Maxel,Harryel meg egy csomó idegennel.Mindenkivel beszélgetek,és jól érzem magamat.
23:10-et üt az óra.Harry felkiált,mire mindenki elhallgat.
-Na ki bátor?-pillant körbe.Egy rakatnyi kéz lendül a magasba,köztük az enyém is.Harry gúnyosan vigyorog rám.-Na,akkor emberek nyomás felelsz vagy merszezni!!-orditja úgy,hogy mindenk hallja.
Betódulunk Harryék nappalijába,és egy kupacba ülünk.Az első tíz körben,sorra sem kerülök.Amikor Harry-re mutat a gigantikus üveg,Hazza 250 wattos mosolyt bevetve néz rám.-Hm..Metalicca!-vakargatja szinpadiasan az állát.-Merek.-mosolyog gunyorosan.
Csábosan pillantgatok Harryre,mire ő rám kacsint.
-Egy napig azt kell tenned,amit mondok..-gunyoros vigyorra húzodik a szám,ő pedig már kezd "félni".-..és mindenhez hozzá kell,tenned,hogy gazdám.-mindenki nevet.Harry tátott szájjal néz rám,s rázza a fejét.
-Neeem.-rázogatja a fejét hevesen.
Én csak önelègülten,vigyorgok rá.
-De Hazza,ma az én szülinapom van!Szóval te leszel a szolgám,én pedig az úrnőd.-arca megrándul,de továbbra is mosolyog.
-Mit kapok cserébe?
-Amit akarsz.Holnap estére mondd meg.-felelem.Harry fantáziája azonnal beindul,s tudom,hogy a legperverzebb dolgokra kezd gondolni.**Vasárnap reggel**
Reggel Harry ágyában kelek,egy szál fehérneműben.Harry mellettem fekszik,és nagy szemekkel bámul rám.Egy boxerben fekszik,fedetlen felsőtesttel.Hasát,karját tetkók boritják,amitől még szexisebb!!
-Mi az?-felkelek és a szekrényéhez ballagok.Szeme végig a fenekemet pásztázza.Kikeresek egy bő fazonú pólót,ami a szekrény legvégében található,igy behajolok érte.
-Mm..-jönnek hangok a hátam mögül.Két meleg kéz tapad a fenekemre.-Úgy megbasználak.-harapja be a száját,majd magával szemben fordit.
-Hm..-közelebb préselődök hozzá,majd végighúzom kezemet,a hasán,amitől megborzong.Gyönyörű szemébe nézek,majd felé hajolok.Mielőtt megcsókolnánk egymást,az ajkaira suttogom:-Nem lehet.-tolom el magamtól nevetve.-Nem fekszem le a szolgámmal.-nyújtom ki a nyelvemet,miközben felveszem a pólómat.Harry meztelen felsőteste nekem,nyomódik.A mosolya,az igéző szemei,a természete,a kisugárzása..egyszerűen ahw.Imádom őt!Minden porcikáját.
-Fogod te még azt akarni,hogy az alatvalód ágyba bújjon veled.-bólogat,végignézve rajtam.
-Menjünk enni.-hagyom figyelmen kívül a mondatát. Lehúzom a konyhába,ahol a többiek terpeszkednek.-Mizu skacok,mézes hetek?-röhög Niall.
-Mivan Niall,magányos évek?-gúnyolódik Harry.Leülünk a kerek asztalhoz.Harry a kezét,a combomon pihenteti.Liam csak mosolyog rajtunk.
-Mi az?-nézek Liamre,s nem birom megállni,hogy ne vigyorogjak.Egyszerűen minden annyira szuper!
-Csak örülök,a boldogságotoknak.-vonja meg a vállát Liam,vigyorogva.
-Hát,annak én is.-vigyorgok idiótán.Egy közös "jó étvágyat!"után,falatozni kezdünk.*
-Harry hova viszel?-kérdezem,de nem kapok választ.Megint.Betuszkol a fekete Intrepid-jébe majd beszáll ő is,és elindul.-Hova megyünk?
-Meglepii.-feleli lányos hangon,mire felnevetek.
-Nem szeretem a meglepetéseket.-fonom keresztbe a kezeimet,majd az ablakon kezdek el kibámulni.
-Pedig ezt fogod.-kacsint egyet,majd elhallgat.
Megállunk a kolesz elött,majd a szobámba megyünk.Belépve óriási kupi fogad minket.Max egy törölközövel a fején rohangál egy szőrös kis izé után.Becsukjuk az ajtót,és Max ránk néz.
-Oh,máris itt vagytok?-torpan meg a szoba közepén,s kezdi el vakargatni a fejét,kétségbeesetten.
-Neked is szia.-intek neki egyet.
Max nagy nehezen megfogja azt a valamit,majd magához veszi.Ekkor veszem észre,hogy ez egy kiskutya.A nyakában egy kis rózsaszín masni diszeleg.Fekete az egész teste,ami még cukibbá teszi.A kutya gyönyörű szép szemeivel rám bámul,farkát izgatottan csóválja.
-Meglepetés.-humorizál Harry.-Én nem tudtam,hogy minek örülnél,ezért beszélte...-nem engedem,hogy végigmondja,mert megcsókolom.Miután ajkaink elszakadnak egymástól,a kezembe vettem a kis húsgolyót.
-Imádom.-felelem,miközben a kutyus pofiját nyúzom.
Harry vág,egy grimaszt.
-Jobban,mint engem?-néz rám óriási,szomorú szemekkel.Egy kisebb kuncogás után,válaszolok.
-Megkockáztatom.-bólintok rá.Harry elképed,mire Max elneveti magát.
-Na,megállj!!-kiált fel Harry,én pedig menekülőre fogom. Befutok a fürdőbe,a karomban a kutyival,Harry pedig utánam.
Bemászok,a zuhanykabinba,majd becsukom az ajtaját.
Pár perc elteltével,Hazza kinytija,az ajtót,majd belép mellém.Szagatottan lélegzek,miközben ő,egyre közelebb jön,csökkentve evvel a távolságot.Megáll pár centire tőlem,majd elveszi tőlem a csöpséget,és a földre rakja.A kutya boldogan szalad,ki a helységből.Harry behúzza maga mögött a zuhanykabint,majd hozzám préselődik.Átfogom a nyakát,majd felugrom a derekára.-Szóval jobban szereted?-kérdezi,miközben apró puszikat nyom,a nyakamra.
-Nem is tudom..-húzom az agyát.Harry hitetlenkedve megrázza a fejét,majd mélyen a szemembe néz.Gyönyörű zöldjei,rabul ejtenek.
-Imádlak.-amint kimondja,számra tapasztja,azokat a rózsaszin,puha ajkait.Elmosolyodok,majd megharapom Harry,alsó ajkát.
Ő csak morog egyet.
-Imádlak.-lehelem ajkaira.
-Nem hiszem el..-lerántja rólam,a fekete ruhámat,így csak egy szál fehérneműben állok,elötte.
Vadul ajkaimnak esik,mire én beletúrok göndör hajába.Ujjaim között csavargatom,kósza tincseit,mire ő megszólal.-Mennyire szeretsz?-préseli ki magából nagy nehezen,miközben az ajkaimra piheg.
Leszállok az öléből,majd nekilököm a zuhanykabin üvegének.Hozzá préselödők,majd lábujjhegyre állok,s gyengéden megcsókolom.Hoszzú ujjait végigvezeti hátamon,majd belemarkol a fenekembe.
Elválok az ajkaitól,és a fülébe suttogok.
-Annyira,hogy ne hagyjam,hogy itt történjen meg.-húzodók el tőle.Megállok vele szemben,s csak nézem.Zöld szemei,a földet pásztázzák,miközben Harry gondolkodóba esik.
Hosszú percekig igy maradunk,majd Hazza töri meg a csendet.
-Elviszlek randizni..-néz le rám,perverz mosolyával.
-Te,engem randizni?-nevetek fel a hajamba túrva.
-Figyelj,komolyan mondtam.Szeretlek!Ez nálam nagyon nagy szó.Mèg egy lányt sem vittem el,randizni.Megbasztam őket,aztán mehettek.De te!?Egy hónapja futok utánad.Ez más.Téged nem akarlak elhagyni,pofára ejteni,csak veled akarok maradni.Mosolyt akarok csalni az arcodra,megakarlak nevetettni,s ha sirsz,az istenért is,én akarok lenni az,aki letörli a könnyeidet!Megakarlak védeni mindentől,s mindenkitől.Melletted akarok lenni,életem végéig!Szeretlek,Metalicca!!-Harry szavai még percekig visszhangoznam,a fejemben,mielött egy forró csókban forrunk össze.Harry megharapja az alsó ajkamat,mire felnevetek,s a mellkasába bokszolok.-Te..pfu..-hátravetett fejjel nevet,majd újra megcsókol.
-Ezek nagy szavak,Mr.Styles.-mosolyogtam rá.
-Persze,Mrs.Styles.-a "Mrs.Styles"hallatán,jóleső borzongás futott végig,az egész testemen.Sajnálom,hogy eddig nem hoztam részeket.Igyekszem a kövivel. ^-^
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad boy[Harry Styles fanfiction]
ФанфикSohasem voltam különleges,s nem is akartam az lenni. Amikor vele vagyok,mégis úgy érzem,hogy az vagyok. Bulizás,egyéjszakás kalandok,szerelem,árulás,ellenségek. Ha van kedved elolvasni nézz be! ;) Garantálom,hogy nem fogsz csalódni. ;))