7.Part

1.9K 80 2
                                    

Másnap vagyis kedden reggel 04:20-kor a telóm rezgésére kelek fel.SMS Harrytől.Nem akarom megnézni,de a kiváncsiságom eluralkodik rajtam.

~Mi volt tegnap a bajod? S.~
~Rosszul voltam.~
~Értem.Suli után nem jössz velem kajálni?~
~Nem Max-el megyek vásárolni.~
~Hát akkor majd máskor. ;)~
~Hát..igeeen. :D.~ Semmi kedvem nem volt kirakni azt a buzi smileyt,de megtettem,-csakhogy ne tűnjek bunkónak.Ne tűnjek annak,Harry szemében.

Ezután Harry nem ír többet.Max aranyosan alszik az ágyában.Igen látszik neki az első órája lukas.

A fürdőben megmosakodok,majd ezután a szekrényemnél kiválasztom a megfelelő ruhát,-ami mellesleg egy fekete csőtop,fekete szagatott gatyával+egy lánccal.Cipőnek az egyik fekete Vansemet választom.A szegecses bőrdzekimet veszem fel hozzá.

Miután ezeket felveszem,s egy kis színt is varázsolok az arcomra,megnézem az órát.06:13-at mutat.Felkapom a táskámat,majd halkan kilépek a szobából.Egyenesen a Starbucksba tartok.Ezt is Max mutatta.Szerencse,hogy 6-kor nyitnak.Beülök és kérek egy forrócsokit.A pincér vagy mi a szösz a kezembe nyomja a gőzölgő italt,majd helyet foglalok egy üres asztalnál.A csokimmal bajlódok,közben pedig irok anyunak egy üzit.Csak a szokásosat.Jól vagyok ne aggódjon,és az egyetem szuper blablabla..

Már éppen végeznék,amikor Zayn telepedik mellém.
-Szia bay!-mosolyog rám.
-Szia Zayn.-szintén mosolygok.-Mi járatban?-kérdem kedvesen.
-Ja pont téged kerestelek.-szemei csak úgy csillognak.Most,hogy így megnézem egész helyes.Fekete haja felvan zselézve,nagy mogyoróbarna szemei kalandosan fürkésznek.Kék farmert,fehér feszülős pólót és egy barna bakancsot visel.
-Miért?-azt a vigyort nem lehet letörölni a képemről.
-Hát csak gondoltam elmehetnénk valahova.-kissé zavartan vakargatja a tarkóját.
-Pont erre gondoltam én is.-na naa..Jordan ne túlozz.Ha Harry csajozhat,én mièrt ne pasizhatnék?Úgyis csak barátok vagyunk.Mellesleg Zaynnel csak,mint barát mennék el.Vagy nem..?
-Tényleg?-kérdezi vigyorogva,mire csak bólintok egy nagyot.-Neked mikor jó?-kérdi a hajába túrva,ezáltal kissé kócossá válik.
-Szerda vagy Péntek!-vágom rá kapásból.
-Nekem a szerda nem jó.-húzza el a száját.-Akkor pénteken érted jövök 7-re.-nevet,majd nyom az arcomra egy puszit.Fülig elpirulok.-Bocs.-hajtja le a fejét.
-Semmi gond.-fogom meg a vállát.(lol)Miért fogdosom a vállát????
-Megyünk?-bólintok,majd feltápászkodom,s Zayn után indulok.A tárcámat akarom előhalászni,amikor megállít.-Hagyd csak én fizetek és ne ellenkezz!-nevet.Csak mosolyogni tudok ezen.Zayn fizet,majd távozunk.Kint süt a nap,így Zayn felteszi a szemcsijét.Egész jól áll rajta.-Tetszik a hajad.-néz végig vállig érő fekete hajamon.Anyám mindig azt mondogatta,hogy nem érti,hogyan lettem én fekete hajú és kék szemű.Mellesleg a családban mindenki szőke hajú,barna szemű. Na de mindegy.
-Nekem meg a szemcsid.-nézem Zaynt,majd lekapom róla a fekete szemcsit és felrakom magamra.-Nekem jobban áll.-nyújtom ki a nyelvemet.
-Határozottan.-mosolyodik el szélesen.-Kell is így egy kép!-feleli,majd hátrébb lép pár métert.Előkapja az iPhonját,majd mondja,hogy nyújtsam ki a nyelvemet úgy ahogy az elöbb.Igy is teszek.
-Hmm..ez valami isteni kép lett!-kuncog édesen,miközben nekem mutatja a képet.-Mi a számod?-kérdezi cselesen.Elveszem tőle a telefont és beirom.Visszaadom neki.Zayn pár percig nyomkodja,majd megmutja nekem is.Beálitotta a képemet hívóazonositónak,és képernyővédőnek.
-Tényleg jó.Majd elküldöm valami modellügynökségnek.-nevetek,az egyetem felé menet.
-Jó ötlet.-bólint mosolyogva.Persze tudom,hogy csak viccel,de akkoris értékelem,hogy megmosolyogtat.-Te tudsz gördeszkázni?-érdeklődik lenézve rám.Nagy barna szemei,csak úgy ragyognak.
-Nem.-szivesen mondtam volna,hogy a tánc az erősségem,de nem kérdezte.
-Nem már!Megtanitalak pénteken!-mondja mézédes hangon.
-De előre szólok nagyon béna vagyok.-nevetek fel.Beérünk az egyetemre.Nekem irodalom az első órám.
-Hát akkor szia.-ölel meg.
-Szia.-köszönök el.

Ezt a rész,inkább Zayn-fanoknak irtam,mint Harryseknek,de remélem nincs harag. :) A kövi részeket igyekszem Harrysebbre irni. :3
Lehetséges,hogy,még ma hozom a kövit,mert utána nem leszek egy darabig.. :[
×××Puszii Caryel×××

Bad boy[Harry Styles fanfiction]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang