4. Fejezet

116 5 0
                                    

Na hát csodálatos jó reggelt kívánok nektek, ma lesz az első napom az Egyetemen, úgyhogy készülödnöm kell nagyon gyorsan
Kezdem a szettemmel

ami így néz ki:

Sminknek csak egy egyszerű korrektort, és szempillaspirált vittem fel, nem nagyon szeretem ha sok a smink rajtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sminknek csak egy egyszerű korrektort, és szempillaspirált vittem fel, nem nagyon szeretem ha sok a smink rajtam.

- Alisa, lassan gyere! - Szól anyu.
Megyek, egy perc.

Még gyorsan befújom magam a parfümmel, és indulhatunk.
Mikor beszállok az autóba anyu bekapcsolja a kedvenc zeném.

- Ne aggódj kicsim, minden rendben lesz, de ha nem akkor hívj nyugodtan és jövök! - Mondta anyu.
Rendben anyu, úgy lesz.

Körülbelül 15 perc alatt oda értünk és mikor szálltam volna ki akkor anyu is kiszállt, és kinyitotta nekem az ajtót majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-Szeretlek!!
Én is szeretlek anya. - Mondtam.

Nagyjából az egész suli végig nézte anyut hogy most álmodnak vagy tényleg Kylie Jenner hozott suliba.
Mikor beléptem az iskolába, persze hogy végéig nézte mindenki ahogy besétálok. Lehet azért mert követnek Instagramon, vagy mert az anyám Kylie hozott be.
Mindegy is, megkérdeztem a portást hogy hol van az én tantermem, majd megmondta és elindultam oda.
Miközben sétáltam elégé elbambultam, és gondolkoztam nagyon sok dolgon. Egyszer csak nekem jött valaki, és leesett az összes könyv a kezemből.

- Hé te bamba, nézzél már a szemed elé. - Mondta egy fiú.
- Bo-bocsánat.
- Na most pedig tűnj el a szemem elől, te ribanc.
- Jaden, ne beszélj így vele!!
- Miért mi lesz öcsi? Megütsz, vagy elmondasz anyunak?
- Egyik se, csak kérlek hagyd őt békén! - Mondta a srác.

- Hát legyen. - Majd elment, és nekem jött miután kimondta ezt.

- Bocsi tényleg a tesomért, néha dilis egy kicsit. - Mondta a srác.
- Jaa semmi baj.
- Hát okés, még nem mutatkoztam be szóval, Javon Walton a nevem.

Úristen nyújtja a kezét hogy kezet rázzak vele.

- Ömhh, Alisa Wilson. -Mondtam.
- Hmhh, szép név és ismerős is.
- Hát mivel Kylie Jenner az anyám ezért biztos Instagramról ismersz.
- Az meglehet, sok embert követek, te is biztos köztük vagy. - Kacsintott.
- Van kedved ma együtt ebédelni?
- Ömhh, igen persze, jól hangzik.

Majd miután válaszoltam, órára ment mint én. Egy baj volt, az hogy nem vele volt órám. Mondjuk inkább nem baj mivel, fix hogy zavarba lennék nagyon. 1-6 órában egy lánnyal voltam szünetekben, órákon, igazából szereztem egy barátot. Haladás Alisa, haladás.
Majd jött az ebéd idő...
Gyorsan még megnéztem hogy egybe van még a sminkem mielőtt elmegyek ebédelni vele. Szerencsére még egyben volt az egész, és már is fogtam a cuccom és mentem is az ebédlő felé.
Mikor beléptem, láttam hogy ott ül és mosolyog rám. Istenem miért ennyire aranyos mikor mosolyog??
Majd oda ültem hozzá és köszöntem.

Változz hogy szeresselekWhere stories live. Discover now