7. Fejezet

104 5 0
                                    

Reggel 8 óra van pontosan mikor ébredezni kezdtem. Furcsáltam hogy valaki mellettem fekszik, pontosabban én fekszek rajta.
Nagyon álmosan de Jadent néztem hogy milyen édesen alszik. Később simogatni kezdtem a karját óvatosan, nem akartam felébreszteni.

- Jó reggelt picur. - Mondta.
- Jó reggelt Jaden.
- Hogy aludtál? - Kérdezem.
- Nagyon, nagyon jól és te?
- Én is elég jól, főleg azután ami tegnap történt...
- Igen, nagyon jó volt. - Mondta.
- Lemegyek gyors össze szedem magam, mindjárt jövök. - Mondta.
- Oksiii, siess. - Kancsintottam rá.

Megnéztem az értesítéseim mert rengeteg volt, mikor megláttam Javon üzenetét azonnal rá kattintottam hogy, megnyissam.

Javon: Sziaa! Nem láttad Jadent?
Alisa: Szia, nem még nem láttam.
Javon: Oké, semmi baj. Később átugrok hozzád, vigyázz magadra.
Alisa: oksii, várlak. 😉

Igen, hazudtam neki de, nem akartam tényleg, csak nem tudhat Jadenről és ami köztünk van.
Nem is tudom hogy most mi van. Teljesen megőrülök.
Bele túrtam a fejem a párnába és sikítoztam amíg, Jaden nem jelent meg és kérdezte tőlem hogy mi a baj?

- Aaa semmi, kivagyok.
- Na de tényleg, mi a baj? - Leült az ágyamra majd magához húzott és az ölébe ültetett. Éreztem a férfi tusfürdőjének illatát. Imádom.
- Jaden, én nem tudom hogy mi van köztünk de, Javonnak nem hazudhatunk, sőt senkinek sem.
- Figyu picur, megoldjuk oké?
- És hogy? Úgy is rájönnének.
- Azt csak bízd rám. - Mondta, majd egy puszit lehelt a homlokomra és mosolygott.
- Imádom mikor ilyen vagy.
- Én téged imádlak Alisa!!
- De akkor mi most...?
- Szeretnéd hogy együtt legyünk?
- Nagyon szeretlek és nem hazudhatunk a többieknek, és nem lenne szép csak egy egy éjszakás kaland, úgymond.
- Igen, nem lenne szép. De viszont ha együtt lennénk az szép lenne. - Kacag.
- Naa, ne hülyéskedj már. - Kacagok én is, majd rá mosolygok. És a szemébe nézek.
- Tudtad milyen gyönyörűek a szemeid? - Kérdezi Jaden.
- Hmh tényleg?
- Igen, eszméletlenül szépek, mint amilyen te vagy. - Mondta.
- Köszönöm Jaden. Aranyos vagy.
- Megcsókolhatlak? - Kérdezi.
- Shh máskor ne kérdezd, csak csináld amit szeretnél. - Mondtam.
- Értettem. - Mondta, majd azzal a lendülettel ledobott az ágyra és éreztem magamon a testét, az ajkát az ajkamon, a kezét a derekamon. 3 percig csókolt.
- Figyu Jaden, le kéne mennem mert anyu furcsálni fogja hogy még nem jártam a konyhába és azt hogy zárva van az ajtóm reggel 10 órakor. - Mondtam.
- Neee, ne már ne menj még.
- Majd később folytatod. - Kancsintottam rá és megöleltem.
- Írj mindenképp. - Mondta.

Jaden kiment az ablakomon én, pedig lementem a konyhába reggelizni. Mikor leértem anyu már várt a sok finomsággal. Leültem és köszöntem neki hogy jó reggelt aztán nyúltam a palacsintához és észre vette a kezemen a foltot.

- Az ott mi a kezeden? - Kérdi.
- Ömhh semmi, nem érdekes.

Basszus, totálisan elfelejtettem ezt a szerencsétlen foltot a kezemen, Jaden elvette a figyelmem.

- Figyelj kicsim, a te biztonságod igen is érdekes és fontos!!
- Tegnap az étteremben egy magas, izmos fickó megfogta a kezem véletlen, azt hitte hogy a felesége vagyok vagy ilyesmi mert, ott ált a felesége mellettem és meg akarta fogni a karját és, véletlen az enyémet fogta meg. - Kamuztam neki. Nem mondhatom el neki hogy elraboltak, botrány lenne belőle, mivel híresek vagyunk.
- Jó, okés semmi baj. Csak mire megyünk addig kérlek csinálj vele valamit. - Mondta anyu.
- Miért, hova is megyünk?
- Waltonékhoz vacsorára. Meghívtak minket, nem kedvesek?
- Dee, nagyon aranyosak.
- Mesélj, milyen volt az étterem.
- Nagyon gyönyörű volt, mesebeli.
- Jaden megtett érte mindent amit csak tudott. - Mondta anya.
- Hogy mindent? - Kérdem.
- Elég nehéz oda foglalni asztalt.
- Hmhh, megértem. Gyönyörű hely.
- Anyu...
- Igen kicsim?
- Kérdezhetek tőled valamit?
- Igen, bármit. - Mondta anya.
- Mikor látogat meg minket apu?
- Hamarosan, lassan eljön az ideje.
- Hiányzik nagyon. - Mondtam.
- Elhiszem, de tudod jól hogy kettőnk közt soha se ment volna fényesen a dolgok. - Mondta anyu.
- Igen, tudom. - Mondtam.
- Na mindegy, hányra is kell mennünk a szomszédba?
- Azt hiszem 6 órára. Nem biztos.
- Nem baj, úgy is jön Javon át majd megkérdem tőle.

Változz hogy szeresselekWhere stories live. Discover now