Ma újra suli, de jó. Jelenleg 8:46 van és készülödnöm kellene, de csak arra tudok gondolni hogy én tényleg lefeküdtem Jadennel. Egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből ezt. Anyu lépéseit hallom a lépcsőn majd, benyit a szobámba.
- Kész vagy? - Kérdezte anya.
- Nem, még nem vagyok kész.
- Siess, ma én viszlek és egyedül jössz haza mert nem érek rá.
- Okéé, na menj. Készülődnék.Anyu kiment én meg viszont elkezdtem készülődni tényleg, mert félek hogy elkések -e csodás napon. Kiválasztottam a ruhám majd megcsináltam a sminkem, parfümmel fújtam be magam, felkaptam a vállamra a táskám és indultam ki az autóhoz. Mikor kiértem láttam hogy Jaden autója már nincs a házuknál, szóval már az iskolában lehet. Hmh furaa. Mindegy, beültem az autóba majd elindultunk anyuval.
- Na és milyen volt a tegnapi?
- Mire gondolsz? - Kérdem.
- Szerinted nem hallottam?
- Ömh, Jaden szobájából?
- Igen, onnan.
- Na dee anyu.
- Jolvan nyugii, csak furcsáltam hogy egyszerre 2 ember kell ahhoz hogy kihozzanak valamit és, elég későn jöttetek vissza, úgyhogy megnéztem hogy minden okés -e oda bent a házban.
- Minden okés volt anyuu.
- Na de mesélj milyen volt az első?
- Fhuu muszáj? - Kérdem kínosan.
- Igen, anyádnak beszámolsz mindent. - Röhögött.
- Jolvaan na, mesélek. Igazából jó volt, nem féltem mivel mondta hogy óvatos lesz és tényleg az volt.
- Hmhh szerencsés vagy.
- Miért? - Kérdem.
- Hát nem minden fiú óvatos.
- Érteem. - Mondtam.Pár perc múlva oda értünk az iskolához és kiszálltam az autóból, majd elköszöntem anyutól.
- Szeretlek Kicsim! - Mondta.
- Én is szeretlek anya!Anya elhajtott én pedig besétáltam az iskolába. Néztem hogy hol lehet Jaden de, nem láttam sehol sem. Kicsit rosszul éreztem magam, majd kezdtem mindent túlgondolni.
1. órám biosz volt, rohadt unalmas szóval semmi nem történt. 2. órám matek, 3. órám fizika, 4. óra tesi, 5. óra föci, 6. óra művészet, és most itt vagyunk szünetben ahol még mindig nem látom Jadent. Javont viszont kiszúrtam messziről. Oda mentem hozzá érdeklődni testvére után.- Hello, Jadent nem láttad?
- De, elvileg itt van suliba.
- Hmh, én nem láttam még sehol.
- Szerintem valahol bent lehet.
- Okés, köszönöm Javon.
- Nincs mit. - Ölelt meg.Fogtam magam majd besétáltam a folyosóra Jadent keresni. Egy 2 perc se kellett hozzá kiszúrtam őt is messziről. Haverjaival volt és bandáztak a suli wc előtt.
Mosolyogtam rá, és észre is vette, de úgy nézett rám mint egy idegenre, majd el nézett a másik irányban, nem reagált rá semmit.
Ez nagyon rosszul esett nekem, ezért felmentem a lépcsőn a 7. órámra mert késni fogok. Könnyes szemekkel nagy nehezen feljöttem, majd beültem egy padba és elkezdődött az óra.
45 perc múlva vége is lett, majd indultam haza fele. Nem vártam meg Jadent se Javont. Egyedül szerettem volna menni haza.
20 perc volt gyalog úgyhogy lassan de haza értem. Bementem a házba majd egyenes a szobámba. Ahol végre tényleg egyedül érezhettem magam.1 hét telt el azóta a nap óta. Jaden nem keresett engem, én se őt. Suliba se jártam be néha. És mindig ezen járt az agyam: „tényleg csak egy éjszakásra kellettem?”
Dee viszont ma lesz egy buli ahol én is megjelenek púltosként.
Jó hogy mondom, már kezd sötétedni, úgyhogy kezdek öltözni.
Egy fekete dresst vettem fel, fekete magassarkúval. Sminknek egy kis szempillaspirált, szájfényt vittem fel az arcomra, és a szokásos parfümöm se maradhatott ki.
Láttam hogy Javon írt de nem néztem meg, nem érdekelt.19:45 van ideje indulnom, hogy oda érjek időben a bulira.
Nem volt messze a helyszín ezért elég hamar oda is értem, bementem a házba köszönni a házigazdának majd beugrottam a púlt mögé, mert lassan jönnek a vendégek bulizni, piálni meg mindent is csinálni.
A kiszolgálás kezdete óta eltelt 20 perc. Nagyon sokan vannak és rohadt hangos a zene, egyre többen jönnek ide, köztük egy banda is ahol ismerős arcok vannak. Hát még jó hogy ismerős arcok, Jaden és barátai. Köztük van Jaden is meg Javon is ha jól látják szemeim.- Figyu, tudnád tartani a forgalmat? - kérdem Ricsitől.
- Persze, menj csak. - Mondta.Gyorsan kimentem a mosdóba megnézni hogy egyben vagyok -e még, majd vissza mentem a púlt mögé irányítani a forgalmat.
Egyszer csak egy ismeretlen hang szól hozzám.- Hé! Kislány, tölts nekem és a haverjaimnak még ebből az italból. - Parancsolt rá egy fickó.
Oda fordultam majd kérdeztem.
- Melyi.... - Nem jött több szó ki a számon, megláttam Jadent a haverja mellett aki parancsolt.
- Csak nem elállt a szavad? - Kérdi.
- Nem, bocsánat...
- Nezzétek, Jaden, Taylor ennek a ribancnak elállt a szava, biztos túl jól nézek ki. - Mondta a srác.
- Matt kussolj el. - Mondta Jaden, majd oda lépett elém.
- Bocsáss meg Matt miatt, bunkó.
- Hmh vettem észre. - Mondtam.
- Akkor jó. - Mondta Jaden majd elakart menni.
- Gyere vissza Jaden. - Mondtam, majd visszajött.
- Mit képzelsz magadról?? Beviszel az ágyadba egy rohadt 1 éjszakás kalandra majd ignorszálsz egy kurva hétig??
- Alisa...
Nem vártam meg hogy végig mondja, felpofoztam.
- Áuu, ez fájt - Mondta Jaden.
- Leszarom, megérdemelted.
- Hűha öcskös, ez aztán a jófogás.
- Kussolj már be Matt.Miután felpofoztam, ledobtam a kötényem és elviharoztam a táncparkettre. Mindenki táncol valakivel csak én nem, egyedül nyomni meg unalmas szóval kerestem valakit aki táncol velem, majd találtam is. Fekete haj, izmos test, fekete ing, fekete nadrág, Nike cipő, 187 cm magas. Tökéletes lesz most. Oda mentem hozzá.
- Szia, van kedved táncolni??
- Szia, egy ilyen szép lánnyal, még jó hogy van kedvem. - Mondta.
- Haha kurva vicces, na mozdulj.Visszamentünk táncolni majd, úgy tettem mint akinek bejön ez a csávó, de rohadtul nem így van. Nekem csak Jaden kell. Nincs más mód, csak az hogy féltékeny legyen. Közelebb mentünk Jaden felé, hogy lásson engem ezzel a csávóval együtt táncolni.
Oda hajoltam a fiú füléhez majd súgtam neki hogy csináljon azt amit csak szeretne, övé vagyok.
Amint ezt oda súgtam neki, azonnal elkezdte csókolgatni a nyakam és én élveztem. Oda nézzem Jadenre és azt láttam hogy minket nézz féltékeny szemekkel. Sikert aratok megint.
Elkezdtem én is csókolgatni a nyakát, hátha jobb lesz a hatás.
Jaden egyre féltékenyebb, látom hogy milyen erősen szorítja a poharát, szinte mindjárt összetöri.-Csókolj jobban. - Mondtam, majd a fülébe súgtam azt hogy: vezess fel az emeletre.
A fickó így is tett, majd megfogta a kezem és vezetni kezdett a lépcső irányába. Hátra néztem és láttam ahogy Jaden összetöri a poharát majd lendületből feláll és oda rohan hozzánk.
Jaden leveszi erőből a kezemet a csávó kezéről, majd hátralök.- Maradj távol ettől a lánytól de kurva gyorsan, vagy laposra verem azt a sápadt pofád.
- Miért kéne rád hallgatnom, egyáltalán ki vagy? - Kérdi a csávó
- Ennek a lánynak a barátja.
- chh, még el is hiszem nem? - Mondta, majd megfogta a karom és húzni akart fel a lépcsőn, de Jaden levette a kezét a karomról, és leverte a földre a csávot.
Ütni kezdte, addig amig nem kezdett vér folyni az orrából.- Megmondtam hogy maradj távol ettől a lánytól nem??? - Mondta Jaden, közben ütötte erőből.
- Jaden, ezt nem kell. Kérlek.
- Hallgass Alisa, menj ki.
- Jad....
- AZT MONDTAM MENJ KI!!Nagyon megijedtem, ezért kimentem és sirni kezdtem. 5 perc múlva Jaden is kijött mellém és leült.
- Nem akartalak megijeszteni.
- Nekem már mindegy mit teszel.
- Alisa kérlek beszéljük meg.
- Mit?? Azt hogy lefeküdtünk, megbíztam benned majd ignorálsz egy kibaszott hétig???
Mit akarsz ezen megbeszélni??
- Alisa, hallgass meg, kérlek.
- Nem, nem kérek belőled. Hagyj békén Jaden. - Mondtam, majd felálltam de, Jaden vissza húzott maga mellé.
- Kérlek Alisa, hallgass meg.
- Fhuu, legyen. - Mondtam.
- Köszönöm. Én nem akartalak ignorálni, csak nem éreztem helyesnek amit csináltunk...
- Szóval, megbántad hogy lefeküdtünk?? - Kérdem.
- Nem, egy szóval se. Csak azt hittem hogy rosszul csináltam mindent, és bepánikoltam. Kérlek bocsájs meg Alisa. Kurvára szeretlek és soha nem tudnálak ignorálni ok nélkül.
- Igazat mondasz? - Kérdezem.
- Teljesen igazat mondok, nagyon hiányzol nekem.
- Te is hiányzol nekem Jaden...
- Megbocsájtasz? - Kérdi Jad.
- Igen, megbocsájtok.
- Gyere ide. - Mondta, majd az ölébe ültetett és megölelt.Hosszú ölelkezés után, haza kísért Jaden.
YOU ARE READING
Változz hogy szeresselek
RomanceSziasztok! Az én nevem Alisa Wilson. 17 éves gimnazista lány vagyok vagyis igazából most megyek Egyetemre a Harvardra. Bostonba kell költöznünk a családommal a ballagás után. Számomra ott egy új élet fog kezdődni, új barátokkal, és... fiúk nélkül, d...