Másnap reggel van és én most ébredezek de, érzem valaki karját a derekamon ahogy ölel, majd kinyitom a szemem és körül nézek.
- Hol vagyok??
Mivel nem válaszolt senki ezért inkább megnéztem hogy ki ölelget engem. Azt hittem hogy a szemem kiugrik a helyéről.
- Javon??
Szerintem hallotta ahogy a nevét mondom, mivel a kezeit kezdte le venni a derekamról, majd a szemét is kinyitotta.- Jó reggelt paradicsom. - Mondta álmosan.
- Jó erre nincs időnk, történt valami tegnap este??
- Nem hiszem majd megvonta a vállát.
- Mi az hogy nem hiszed?? - Kérdem.
- Az hogy totálisan részegek voltunk és semmire nem emlékszem, kivéve a csókunkat.
- Csókoloztunk?? - Kérdezem.
- Igen, a víz alatt szóval nem látta senki sem. - Felel.
- Jó, akkor én most megyek, mivel anyumnak se szóltam egy szót se hogy nem otthon leszek.
- Jó menj, majd ütközünk. - Mondta, és vissza feküdt aludni.Én felpattantam az ágyról és össze szedtem a cuccom és felöltöztem, majd haza indultam. Nagyon félek hogy anyu mit fog mondani, fix hogy bajban vagyok. Mikor kinyitottam az ajtót akkor anyu ott állt előttem és megszólalt.
- Te hol voltál???
- Egy medencés bulin. - Feleltem.
- És szerinted anyádnak nem kell tudnia hogy hol vagy?? - Kérdi.
- Bocsánat anya.
- 1 hét szobafogság!! Most pedig menj a szobádba azonnal!Ennyit erről, megmondtam hogy nem úszom meg a büntetést.
Ez is az én hibám, minek mentem el arra a szerencsétlen buliba??
Anyunál a szobafogság az arról szól hogy még iskolába se mehetek, nagyon jó. Egész életemben minimum egyszer voltam szobafogságba, akkor is azért volt mert osztályfőnökit kaptam általánosban.
Na mindegy, egész héten nem mentem suliba és a telomat is elvette anyu szóval, rohadtul nem tudtam semmit Javonról. Nagyon hiányzik de, közben haragszom is rá amiért bevitt az ágyába. Jó tudom azért mert hogy kényelmesen aludjak de akkor is.Jelenleg péntek este van és ma kapom vissza a telomat úgyhogy le is mentem a nappaliba elvenni a fiókból.
Mikor újraindítottam minimum 1000 értesítésem volt összesen de, nem foglalkoztam velük mert nem volt kedvem hozzá, úgyhogy inkább mentem fürödni aztán vacsizni.
Mikor kész lettem felmentem a szobámba és kinyitottam az ablakot hogy szellőzön a szoba majd, lefeküdtem pihenni.
Nagyjából 2 óra hosszát aludtam mikor arra kelek hogy valaki lépked az ágyamon.-Javon?? -Én igen, tán ijesztő vagyok vagy mi? -Ömh nem? -Azt hiszed hogy lerázol engem azzal hogy napokig nem irsz vissza? mert akkor tévedtél. - Mondta. -Nem mondtam ilyet, amugy meg nem azert nem irtam vissza mert nem érdekelsz csak anya elvette a telom és szobafogságot kaptam a buli miatt. -Áhh, értem. Végülis gondolhattam volna. Ami a bulit illeti, ma lesz egy házi buli gondoltam hogy, elmehetnénk. Csak pár haver lesz ott, nem nagy durranás. -Csak pár haver? Mint a múltkor?
-Röhögöm el magam. -De tényleg, csak Jaden, meg...Szakítottam félbe mikor meghallottam ezt a nevet.
-Kizárt, az öcsédet ki nem bírhatom, már elfelejtheted az egészet Javon. - Mondtam.
-Tényleg? De én is ott leszek és nem lesz semmi baj. Ha beszólna akkor én ott leszek és megvédelek, de nem csak tőle hanem, bárkitől hisz, ezért vagyok. Kisújj eskü. - Nyújtotta az ujját.
-Hát jó legyen, te nyertél. Forgattam a szemeimet.Gyorsan össze szedtem magam, hajat mostam, lezuhanyoztam és sminkeltem, aztán a fürdőszobából kilépve láttam ahogy Javon tekintete vési a hátam, hisz egy törülköző van rajtam körbe tekerve nem is értem. Mindegy is, lépek a szekrényemhez ruhát választani.
-Segítsek? - Kérdi aranyosan.
- Ha szeretnél nyugodtan.
Lépett oda hozzám és átvette a kutakodást tőlem majd, rá mutatott egy ruhára.
-Ez most komoly? Ezt? Ebben fixen elrabolnak. Tedd vissza.
-Hülyéskedsz? Ebben a ruhában összeszedhetnél egy jó csávot, mint például engem.
-Na hagyj, inkább majd én. Arréb löktem és kiválasztottam saját magam a ruhám mert, Javon egy olyan ruhát választott amiben kint van mindenem és azt számomra tilos felvenni. Ráadásul anyám kinyírna ha meglátna abban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Változz hogy szeresselek
RomanceSziasztok! Az én nevem Alisa Wilson. 17 éves gimnazista lány vagyok vagyis igazából most megyek Egyetemre a Harvardra. Bostonba kell költöznünk a családommal a ballagás után. Számomra ott egy új élet fog kezdődni, új barátokkal, és... fiúk nélkül, d...