11. Fejezet

66 5 1
                                    

Már 6 órája úton vagyunk apával, és egyszer csak jelezni kezd a kocsi, hogy kezd kifogyni a benzin, ezért megálltunk a legközelebbi benzinkútnál. Én bementem mosdóba és pár édességért. Fizettem és vissza mentem az autóba. Apa is megérkezett, majd útnak is indultunk. Én az instát görgettem mikor csak felbukkant egy cikk ami Jadenről szólt:
   "Jaden Walton megcsalja a barátnőjét a szemeláttára?"
Chh, a sok hazugság egy helyen.

- Apa, még mennyi idő?
- Olyan 20 perc kicsim. Miért?
- Jaa, csak már nagyon várom.
- Gyönyörű hely, hidd el nekem.

Az út további 20 percét olvasással töltöttem, és zenehallgatással.

- Megérkeztünk Alisa!!
- Úristen tényleg gyönyörű hely.
- Én mondtam. - Mondta apa.

Megérkeztünk a házhoz ami óriási volt. A tengerpart mellett feküdt, gyönyörű kilátás volt.
Kiszálltam a kocsiból, majd Nick oda futott hozzám, és megölelt.

- Sziaa Alisa!!! - Örvendett nekem.
- Szia Nick. Hogy vagy??
- Köszii, megvagyok. Te hogy vagy? - Kérdezte Nick.
- Szint úgy. - Kacsintottam rá.
- Fiam, gyere segíts nekem bevinni Alisa böröndjét a házba.
- Addig én körbe nézek ha nem baj. - Mondtam, majd indultam a házba, ahol egyből a konyhába nyitodott a bejáratiajtó. Gyönyörű volt, ilyen amerikai konyha volt szóval a nappali is egybe volt vele.   A nappalival szemben egy fürdőszoba található, mellette egy pince volt. A pince mellett egy lépcső vezetett fel az emeletre ahol egyből jobbra apa szobája található és az irodája. Ha mentünk tovább, balra Nick szobája volt egy fürdővel. Leghátul pedig az én szobám szintúgy egy fürdőszobával volt található. Mikor beléptem a szobámba pofám leszakadt. Volt egy erkélyem ahol a tengerre lehetett kilátni. Gyönyörű volt a berendezése a szobának, tiszta volt és nyugtató hatású.
Majd egy lágy kopogás zavarta meg a gondolataimat.
- Gyere, nyitva van. - Mondtam, majd az illető bejött, és hozzám lépett.
- Ugye milyen gyönyörű a kilátás?
- Igen, nagyon szép. - Mondtam.
- Olyan szép amilyen te vagy.
- Köszi Nick, de van barátom.
- Tudom én azt tudom. - Vágta rá.
Csak bókoltam. - Vonta meg vállát.
Amúgy felhoztam a cuccaid.
- Köszi Nick, kedves vagy.
Nick csak mosolygott, majd elhagyta a szobám ajtaját.

Én pedig kezdtem kipakolni a bőröndömből, mert nagyon sok cuccom van amit elhoztam. Elsőnek a ruhákat szedtem ki, majd elraktam a szekrényembe. Folytattam a cipőkkel, aztán a könyvekkel, és nem utolsó sorban de utoljára a díszítéseket. Miután elpakoltam mindent lementem a nappaliba ahol Nick tekintetével találkozott az én tekintetem.

- Hát nem tudsz nélkülem élni?
Erre a kérdésre oda hajoltam a füléhez majd súgtam neki: *Eltaláltad szép fiú*, majd elhúztam a fejemet a füle mellől, és mélyen a szemébe néztem.
- Van kedved jönni a partra?
- Miért is ne. - Vontam a vállam.
- Helyes. - Válaszolt Nick, majd megfogta a karom és a hátsó bejáraton mentünk ki a partra.
- Így sokkal szebb. - Mondtam.
- Igen, gyönyörű.
- Nem akarsz liveolni?
- De, indítok. - Válaszoltam, majd indítottam is instán liveot.
   *onwardjdub csatlakozott*
- Szia Jaden!! - Köszöntem neki.
   onwardjdub:  Szia Alisa, mizu?
- Semmi különös, lent vagyunk a partont Nickkel. - Mutattam rá a kamerával.
- Naa, ne mutass! - Röhögtünk.
   *onwardjdub kilépett*
   *wanna csatlakozott, és többi   
500 ezer ember*
- Halii Javon. - Köszöntem neki is.
  wanna: Hiányzol Alisa.
- Még csak most jöttem, már hiányzok? - Kérdeztem Javontól.
wanna: Igen, nagyoon.
- Na majd később jelentkezek, sziasztok kedves nezők! - Köszöntem el, majd kinyomtam.

- Na és most mit csinálunk??
- Elmehetünk fagyizni ha gondolod. - Mondta Nick, majd útnak indultunk a fagyizóhoz.

Nick egy citromosat evett én pedig egy vanillásat. Miközben elfogyasztottuk, sétáltunk haza.

Majd a nappaliba megkérdezte tőlem, hogy nem e van kedvem vele aludni ma este.

- Figyu Nick, barátom van.
- Ja, tényleg. Bocsánat. - Mondta, majd felment a szobájába. Később én is felmentem, és lefürödtem, majd ágyba bújtam telefonozni.
Görgettem az insta sztorikat, és egyszer csak feldobta a legjobb barátnőm sztoriját. Rá nyomtam és sokkot kaptam. Jaden a lábát fogja az autójába?? Mostmár nagyon betelt a pohár mindkettőből. Játékot akarsz Jaden Walton? Játékot? Mutatok én olyan játékot neked, hogy halálod napján is emlegetni fogod.

Eszembe jutott ez a kérdés Nicktől: “nem-e van kedved velem aludni ma este?„
Hmh, miért is ne? Játék az játék nem? - Fogtam magam és csöndben kimentem a szobámból majd benyitottam Nickhez.
- Hé Nick, alszol? - Kérdeztem.
- Nem, mit szeretnél?
Én csak kacsintottam, majd egy ravasz mosolyt húztam az arcomon és levettem a pólom.
Nick azonnal oda jött hozzám és neki nyomott a falnak majd csókolni kezdte az ajkamat.
- Erre vártam már mióta.
- Itt az idő, használd ki. - Nyögtem.
- Azt csinálom kedvesem.
Nick belökött az ágyba majd letépte rólam az összes ruhát és a kezei allá vette a testem. Tovább nem részletezném a dolgokat....

Eltelt 4 hét és mindegyik napját nagyon élveztem, főleg Nickel.
Jaden tudomást szerzett arról hogy én "együtt" vagyok Nickel, szóval bevállt a játék ötlet. Szuper. Most pedig csomagolok össze mert pár merc múlva indulok vissza anyához Bostonba.

Felültem a vonatra majd útnak indultam. Olyan 16:35 kor be is értem Bostonba és értem jött Javon.

Változz hogy szeresselekWhere stories live. Discover now