12. Fejezet

85 4 3
                                    

Beszálltam az autójába, és megöleltük egymást szorosan.
- Hiányoztál Alisa. - Mondta.
- Te is nekem Javon.
- Hogy vagy, milyen volt Florida?
- Uuu, nagyon jó volt képzeld. Soha jobb. - Mondtam, miközben mindketten tudjuk a Jadenes dolgot.
- Azért sajnállak téged Jad miatt.
- Nem kell, tényleg. Nem érdekel.
- Hát jó, ahogy szeretnéd.
- De azért kedves tőled. - Mondtam

Az út további részében zenét hallgattunk, beszélgettünk.
20 perc múlva megáll a kocsival a házunk előtt, és kiszállok. Fogtam a böröndömet, majd bementem a házba.

- Sziaa anyu!! - Örvendeztem neki.
- Sziaa kincsem. Hogy vagy?
- Jól köszi, soha jobban.
- Am, van kaja a hűtőben.
- Oké, majd eszek valamit.

Felmentem a fürdőbe lefürödni, és hajat is mostam, mert tegnap szalonnát sütöttünk apával és nem mostam meg utána.
Egy rózsaszín pizsamát vettem fel.
Miután felöltöztem lementem harapni valóért a konyhába, ahol anya boldogan várt engem.

- Jajj, miért nézel így rám? Ijesztő vagy. - Mondtam kacagva.
- Ülj le, mondok valamit.
- Mindjárt megyek, csak viszek kaját, mert éhen halok.
Megfogtam egy nagyobb rántott húst, és egy kis krumplit hozzá, majd oda ültem anyához és enni kezdtem a vacsorámat jó ízűen.
- Mit is szerettél volna mondani?
- Holnap, megyünk nyaralni.
- Na az szuper, és hova is?
- Dee, nem csak mi megyünk.
- Hanem? - Kérdem csodálkozva.
- Waltonékkal. - Mondta anya.
- Jézus anya. - Álltam fel a helyemről, és félrenyeltem.
- Most mi van? - Kérdi.
- Semmi semmi, tök jó lesz.
- Igen, nagyon jó lesz.

Hát persze, tökéletes lesz. - Gondoltam magamban.

- Menj, és pakold össze a cuccaid.
- Jolvan. - Mondtam, majd felmentem a szobámba.

Én Waltonékkal biztos hogy nem megyek nyaralni sehova. Inkább itthon maradok egyedül vagy valami, de én oda velük biztos hogy nem. Ahjj mindegy, szedjük össze a cuccom.
Egy nagy bőröndbe kezdtem el pakolni, fürdő ruhákat, 2 papucsot, rövid nadrágokat, haspolókat, egy pulcsit, sminket, laptopomat, tisztasági cuccokat.
Miután bepakoltam, összehúztam, és ledőltem az ágyra, ahol bealudtam rendesen.

5:40 van és anya hangját hallom.
- Jó reggelt kincsem, ébredj.
- Ahjj, jó reggelt. - Hisztiztem.
- Készülödj, mert lassan indulunk.
- Jó, egy másodperc. Kérlek anya.
- Jó, egy másodperc, semmi több.
- Köszi. - Mondtam, majd anya kiviharzott a szobámból.

Na kezdjünk öltözni. Emlékeztek, hogy mit mondtam Floridába?
  * A játék kezdődjön *
Igen, el is kezdődött most.   Eszméletlenül dögösnek kell kinéznem, hogy rám figyeljen de közben utáljuk egymást.
Egy fehér cropp toppot vettem fel egy picsa nadrággal, és egy fekete-fehér Jordan 4-et.  Sminknek egy szempilla spirált vittem fel, szájfényt, és korrektort.
Miután elkészültem, lementem reggelizni. Pirítost ettem avokádó krémmel, egyik nagy kedvencem.
Evés után kimentünk anyával az autóhoz, berakni a bőröndöket, majd jöttek a Waltonék is.

- Sziasztok!! - Köszönt anya nekik.
- Szia Kylie!! - Köszöntek anyának.
- Szia Alisa. - Köszönt Javon.
- Sziasztok. - Mondtam majd beültem az autóba. Anyáék még beszélgettek Javon, és Jaden közben csatlakozott hozzám.

Igazából nem megyünk sokan, csak anya, Jadenék anyja, Javon, Jaden, és én.
Én hátul ülők az anyósülés mögött, Javon mellettem, Jaden pedig a másik oldalon. Anya és Jessica beült az autóba, majd beindította a kocsit, és elindultunk.
Egész úton telóztam, és rosszul lettem kicsit.

- Eww, anya megállhatunk?
- Miért kincsem?? - Kérdi anya.
- Rosszul vagyok. - Mondtam, majd megálltunk egy benzinkúton. Berohantam a mosdóba hányni, majd bejött Jaden a boltba ami bent volt. Mikor kimentem egy kérdést intett hozzám.
- Hé, jól vagy? - Kérdi Jaden.
- Ja meg vagyok, soha jobban. - Mondtam, majd kiviharoztam és beültem az autóba. Közben vissza jött Jaden, és folytattuk a kis útunkat Görögországba.
Én útközben elfáradtam, és véletlen rádőltem Javon vállára ahol elaludtam.
Egyszer csak arra kelek, hogy valaki próbál megfogni de nem érzem azt hogy menne az autó. Kinyitottam a szemem és annyit láttam, hogy Jaden próbál kivenni az autóból.
- Kitudok szállni egyedül is kösz.
- Én csak segíteni akartam.
- Nekem te ne segíts. - Mondtam, majd kiszálltam és oda mentem Javonhoz.
- Mi történt? - Kérdeztem.
- Oh, csak elaludtál a vállamon de semmi baj. - Mondta Javon.
Én csak mosolyogtam rá, és bementem a nyaralónkba ahol megszálltunk. Tudni kell hogy ez a nyaraló a miénk, vagyis inkább apáé. Kiskoromban mindig ide jöttünk nyaralni. Sok emléket felidéz ez a hely.
Összesen 2 vendég szoba van, és 2 rendes háló. Az én szobám természetesen az enyém. A 2 vendég szoba a szülőké, és anyu úgy osztott be minket hogy én alszok Jadennel mert a másik szobát Javon elfoglalta csak úgy.
Mikor felmentem a szobámba kipakolni a cuccaim rájöttem hogy egy ágy van csak bent.

- Én veled egy ágyban nem alszok.
- Nem is kell. - Mondta rá Jaden, aki hevesen pakolta ki a ruháit.
Felraktam a bőröndömet az ágyra majd kezdtem pakolni. Kinyitottam a szekrényemet, és fel akartam tenni egy kisebb dobozt a felső polcra mikor egy rossz mozdulat miatt rá esett az ujjamra, és megsebesültem.

- Áuu baszki.
- Hé jól vagy?
- Ja, remekül.
- Ne segítsek? - Kérdezte Jaden.
- Nem kell, kösz. - Vágtam rá, majd elővettem egy kötszert és az ujjamra tekertem szorosan.
Bejött Javon is mert hallotta a dübbenést a szobámból.
- Mi történt Alisa? - Kérdi Javon.
- Rám esett ez a rohadt doboz.
- Jól vagy?
- Ja, megvagyok.
- Ne segítsek neked? - Kérdezte.
- Fhu, nem kell senki segítsége. - Mondtam, majd kirohantam a partra szelőztetni a fejem.

Nagyjából egy olyan 2 óra múlva haza értem, és indultam a szobámba tudván, hogy még nem pakoltam el pár cuccom. Mikor beléptem minden el volt rakva a helyére.
- Gondoltam elpakolok, hogy ne neked kelljen fájós kézzel.
- Köszi Jaden.
- Semmiség. - Mondta, majd lement a konyhába.
Elővettem egy aranyos pizsamát és mentem lefürödni.
10 perc alatt kész lettem, majd mentem az ágyam felé lefeküdni aludni, de közben megjött Jaden is.
- Ki alszik az ágyon? - Kérdeztem.
- Aludj te nyugodtan.
- És te?
- Én a földön alszok. - Mondta Jad.
- Hát jó. - Mondtam, majd felpattantam az ágyamra és leoltottam a lámpát ami világított.
Ledőltem a párnámra, de sehogy se volt jó.
  5 percig csak forgolódtam és Jaden illatát éreztem mindenhol.
Félek kimondani, de kezd hiányozni Jaden. Az ölelése, a szeretete, mindene. Szükségem van rá. - Gondoltam magamban.

- Jaden? Alszol?
- Nem, nem tudok. - Válaszolt.
- Én se tudok. - Mondtam, majd feloltottam a lámpát és mindketten felültünk. Csak csendben néztük egymást.
- Miért nem tudsz aludni?
- Mindenhol az illatod érezni...
- Szintúgy Alisa...
- Hiányzol Jaden. - Mondtam, majd az ölébe ugrottam, és szorosan átöleltem.
- Nagyon hiányzott ez Alisa.
- Nekem is Jaden, nekem is.
- Nem haragszunk egymásra?
- Nem, dehogy. Hülyék vagyunk ennyi az egész.
- Igen, hülyék vagyunk. - Mondta, és mindketten röhögtünk.
- Szeretlek Jaden.
- Én is szeretlek.

A nyarat itt töltöttük a nyaralóban boldogan, kipihenve.
Jadennel újra együtt vagyunk, és egészséges a kapcsolatunk végre.

” Megfogadtam amit mondtál, változz hogy szeresselek. Én megváltoztam, most rajtad a sor. Szeress Alisa Wilson. „
 

                          End...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Változz hogy szeresselekWhere stories live. Discover now