9. Fejezet

85 6 3
                                    

Ahogy mondtam Jadennel mentem haza hajnali 2 kor.
De viszont egy kis bökkenő akadt, szakadni kezdett az eső miközben nagyban sétáltunk haza és ugye én nem vittem magammal pulcsit meg semmit szóval nagyon fáztam, de Jaden észre vette és oda adta nekem a pulcsiját, majd felvett az ölébe mert a magassarkú kikezdte a lábam. Szegénykém egy száll pólóban sétál az esőben.
Olyan 10 perc alatt haza értünk és felvitt a fürdőszobába mivel csupa vizesek voltunk, és tiszta víz lett volna minden.

- Mész te fürödni? - Kérdem.
- Igen, mehetek én. - Válaszolt.
- Akkor addig én megvárlak kint, ha gondolod.
- Maradhatsz is felőlem, de én nem vállalok felelősséget.
- Te kis piszkos elméjű.
Jaden csak kacsinott rám, majd levette a pólóját amit végig néztem. Azt hittem dobok egy hátast. Ilyen kidolgozott hasizmot életemben nem láttam, nem mintha lett volna rá alkalom de azért naa.
Nyitott szájjal, áradozva néztem Jaden izmos hasizmát.

- Mivan? Ennyire érdekes a látvány kisasszony? - Kérdi.
- Mii? Dehoogy is, chh. - Miután ezt kimondtam egyből elestem mert Jaden hasára tudtam koncentrálni.

- A fránya hasad a hibás.
- Miért nézted? - Kérdi.
- Hát na, egy ilyet ki nem nézne most így őszintén? - Kérdem.
Jaden csak kacagott ezen, majd húzni kezdte le a nadrágját.
- Ömh azt hiszem én kimegyek.
Azzal a lendülettel kimentem miután kimondtam. Ha végig néztem volna annak fix nem fürdés lenne a vége hanem nyögés...

Jaden 5 perc alatt megfürdött majd én is mentem utána. Én 10 perc alatt fürödtem meg mivel megmostam a hajamat.
Mikor jöttem ki a fürdőből láttam Jadent aludni az ágyamon. Nagyon aranyos volt. Lefotóztam, hogy reggel lássa.

Nem tudtam elaludni, forgolódtam, nyöszörögtem mindent is csináltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem tudtam elaludni, forgolódtam, nyöszörögtem mindent is csináltam.
Megszomjaztam ezért ki is mentem inni a konyhába egy pohár vizet. Levettem egy poharat a szekrényből majd engedtem vizet, és megittam.
Mikor hátra fordultam hogy induljak fel hirtelen meg fogta valaki a derekam, és félre nyeltem a korty vizt a számba.

- Naa azért ne fulladj meg.
- Jaden, máskor ne ijessz meg.
- Sajnálom, szomjas voltam.
- Tessék, igyál. - nyújtottam a poharamat amiből ittam.
- Köszi baba. - Mondta Jaden.
Jaden is megitta a vizet, majd hirtelen újra a kezébe vette a derekam és felültetett a konyhapúltra majd csókolni kezdte a nyakamat.
- Miért kínzol engem? - Nyögtem.
- Élvezem. Ne tagadd hogy te nem, mert látom a szemeidben és a hangos mély nyögéseidben.
- Jó nem tagadom, kínozz tovább.
- Szerinted mit csinálok?
- Csak kínozz Jaden kínozz!!!
Jaden tovább csókolta a nyakam, majd hirtelen megállt.
- Mi az? Mi történt? - Kérdem.
- Anyud? Mi van ha meglátja?
- Igazad van, menjünk fel.
Jaden az ölébe vett, és felvitt a szobámba ahol ledöntött az ágyra.
Tovább csókolgatta a testem. Letépte rólam a ruhámat majd bezárta az ajtóm kulcsra. Vissza jött hozzám és folytatta tovább.
- Imádlak Jaden! - Nyögtem.
- Shhh, épp elfoglalt vagyok. - Fogta be a számat a kezével.
Jaden csak a testem csókolgatta egy jó ideig.
- Mit szólnál valami újhoz?
- Például? - Kérdem.
- Kinyallak. - Mondta Jaden.
- Tiéd vagyok. - Jelentettem ki.
Jaden neki is látott aminek kell.
Ezt a jelenetet nem nagyon részletezném viszont nagyon jó érzés volt. Hangosan nyögtem.

Később abba hagytuk mert elfáradtunk. Elaludtunk mindketten.

8:23 van jelenleg és Jaden még alszik. Mindig ő alszik többet.
Mindeegy, ma megyünk Javonnal vidámparkba délelőtt szóval kezdek készülődni.

Kimásztam az ágyból, próbáltam csöndesen de egyszer csak Jaden megszólal a rekedt, mély hangjával.

- Hova mész hercegnőm?

Csodálkoztam, nem hívott még így sose, de örültem neki.

- Ömh, készülődni. - Mondtam.
- Hova mész? - Kérdi Jaden.
- Javonnal vidámparkba.
- És engem itt hagytok?
- Akarsz jönni? - Kérdem.
- Mehetek?
- Gyere, de siess. - Mondtam.

Na szóval bementem a fürdőbe megcsinálni a sminkem ami szempillaspirálból, alapozóból, és szájfényből állt. Majd kimentem a szekrényemhez felöltözni. Egy szürke szakadt farmert vettem fel egy fekete crop toppal, és egy fehér cipőt.
Jaden egy fekete nadrágot vett fel, és egy fehér póló volt rajta.

- Nagyon dögös vagy. - Súgta a fülembe Jaden.
- Te beszélsz szexisten? - Mondtam, majd megcsókolta az ajkam.
- Imádom a csókod Jaden.
- Hát még én a tied édesem.
- Szeretlek! - Mondta.
- Én is szeretlek.

5 perces áradozásunk után elindultunk Javonért. Jaden vezetett én hátul ültem, Javon az anyós ülésen elől.

- Na és együtt vagytok?
- Ömm, ami azt illeti igen.
- Haver, Jaden nem is mondtad.
- Bocs teso, az asszony tiltotta.
- Hogy mivan? - Kérdi Javon.
- Hát igen, muszáj voltam.

10 perc alatt oda értünk, majd rohantunk az óriás kerékre Javonnal, de Jaden olyan lassú volt hogy mi már rajta ültünk, de ő még csak akkor ért oda.
Javonnal csak röhögtünk és beszélgettünk Jadenről.

- Mi a helyzet közetek? - Kérdi.
- Ohh, együtt vagyunk.
- Igen, tudom. De jól érzi magát? Mármint változott?
- Igen, sokat változott. Büszke vagyok rá. - Mondtam.
- Én rád vagyok büszke.
- Miért is? - Kérdem.
- Miattad változott meg.
- Tényleg? - Kérdeztem.
- Igen, nagyon szeret téged.
- Én is nagyon szeretem őt.
- Szerencsés fiú. - Mondta Javon.
- Hát még én...
- Igen, te is az vagy Alisa.
- És már feküdtetek le? - Kérdi.
- Miii, dehoogy.
- Ne hazudj Alisa, ismerem.
- Hogy érted? - Kérdem.
- Hát, nem szívesen rontom el a kedved úgyhogy inkább nem is mondom el.
- Ne hülyéskedj már, mond.
- Majd rájössz. Ennyit mondok.

Nagyon megijedtem, szóval mikor megállt az óriás kerék kiszálltam, és bementem a mosdóba.
Remélem senki nem jött utánam. Vajon mire érthette Javon? Megcsalna Jaden? Nem hinném.
Megmostam az arcom, majd visszamentem Javonhoz megkeresni Jadent.

- Na hol lehet az urad? - Kérdi.
- Nem tudom, keressük meg.
- Oké, váljunk szét. Te mész jobbra én pedig balra. Úgy jó? - Kérdi.
- Igen, okés menjünk.
- Ne feledd, bármi történik ne csinálj cirkuszt. Kérlek.

Én cirkuszt csinálni? Jól van ez összerakva?? Csak simán kiosztom az embereket. Mindegy, megyek mert a végén még eltűnik.
Nézelődtem jobbra-balra, de sehol sem találtam Jadent. Feladtam a keresést. Visszaindultam a mosdó elé, mikor egyszer csak Javon ordítását hallom, mintha veszekedne valakivel. Oda mentem Javonhoz úgy hogy ne vegye észre senki hogy ott vagyok.

- Mit képzelsz magadról Jaden??
- Javon, kérlek ne csináld ezt.
- Miért? Meghallja a "barátnőd"??
- Javon kérlek...
- Leszarom Jaden, hogy mit akarsz. Egyedül az érdekel hogy mi a faszt csinálsz ezzel a lánnyal? Ő az új hódítód??
- Javon ezt nem értheted.
- Mit? Azt hogy a szemem láttára megcsalod Alisát? Haver Alisa a barátnőd. Ennyire nem becsülöd meg?? Geci, szerencsés vagy vele.

Szívem szakadt meg mikor meghallottam azt a mondatot, hogy megcsal engem Jaden. Nem nagyon hittem el ezért oda léptem Javon mellé hogy lássam Jadent is.
Mikor oda léptem annyit láttam hogy Jadennek rúzsos a szája és a lánynak aki mellette állt, neki szét volt kenve a rúzs a száján. Könnyek csordúltak ki a szemből.

- Ez tényleg igaz Jaden? - Kérdem.
- Alisa, kérlek beszéljük meg.
- Nem Jaden, mostmár kurvára elegem van belőled. Mit képzelsz?? Megcsalsz engem??
Tudod mit..
- Ne Alisa, ne mond ki kérlek.
- Leszarom. Tudod mit, rohadj meg a kurváddal együtt és mi itt helyben végeztünk egymással. Felejts el engem örökre.
- Gyere Alisa, haza viszlek.
- Nem, tudod mit Javon rohadj meg te is. Még hogy én csinálok cirkuszt?? Nézz már körbe, hogy hány ember nézte végig az egészet. Látod?? Most gondolkodj el azon hogy ki is cirkuszol.
- De én csak megvédtelek.
- Leszarom, kitudok állni magamtól is. - Mondtam, majd elviharoztam haza.
- Alisa, kérlek állj meg. - Mondta Jaden a lassító autójából.
- Leszarom Jaden, hagyj békén.
- Kérlek beszéljük meg.
- Nem, és nem is akarok rólad hallani soha többet. Rohadj meg.

Változz hogy szeresselekWhere stories live. Discover now