Jisung, Lee Know'un yanında yürürken, süveterinin kollarıyla oynadı. Evet, kulüpteki o adam. Jisung, onun neden burada olduğunu bilmiyordu, sadece Chan'ın itelemesi üzerine, onunla yürümesi dışında başka çaresi olmadığını biliyordu.
Jisung hâlâ utangaç hissediyordu çünkü Lee Know ile son buluşmalarında açıkça öpüştükleri için, yanakları soğumuş ve karıncalanma hissi büyük ölçüde karın bölgesine yerleşmişti. Tam olarak ne olduğunu bilmiyordu bu hissin, istenildiğini hissetmesinden kaynaklandığını tahmin etti. Jisung, onu tanımadığını ama Lee Know'un en azından ufak bir ilgi duymadıysa onunla öpüşmeyeceğini düşündü. Alkol de olsa. Bu düşüncelerin ya gerçekten aptalca ya da gerçekten üzücü olduğunu bilmiyordu.
Lee Know, kendinden emin bir şekilde; "Tamam, adımı biliyorsun, bence sen de bana adını söylemelisin." dedi ve Jisung, her şeyi ne kadar kolay gördüğüne şaşırdı. Belki de, bu Lee Know için normaldi. Rastgele yabancılarla öpüşmek.. Jisung bunu her düşündüğünde, her seferinde daha da komik hale geliyordu.
Lee Know çirkin değildi. Aslında tam tersine oldukça yakışıklıydı.
Gökyüzü, güneşin yavaşça battığı sırada morla karışık açık gri bir renge boyanmıştı ve bu renkler Lee Know'un yüzüne pastel tonlarda hafif gölgeler yansıtıyordu. Aslında çok güzeldi ama sert ve talepkâr bir görünüme sahipti. Hafifçe gülümsediği halde dudaklarındaki gerilimi görebilirdiniz ve koyu gözleri mağaralar gibi görünüyordu, sadece girişini görebilirdiniz ama derinlerine bakmak imkansızdı çünkü karanlığında tamamen kaybolurdunuz. Jisung gözlerini yumuşatmak için onları ovuşturma isteği hissetti ama bu düşünceyi bir kenara attı.
"Jisung." dedi sadece. "Benim adım Han Jisung."
Lee Know, Jisung'a "Tanıştığımıza memnun oldum." dedi ve bir nehrin önünde bir korkulukta durarak yürümeyi durdurdu. Jisung etrafına bakındı. Elit kafelere olan kafelere yakın oldukları için şehrin oldukça güzel bir bölgesindeydiler. Hem sol hem de sağ taraflarında; devasa, ağlayan kavak ağaçları vardı. Oval, gümüşi yaprakları neredeyse betona dokunuyordu.
"Bak Lee Know. Öpüşmemizi büyük bir olay haline getirmezsen sevinirim. Sosyal medyada da duyurmazsan iyi olur. Bu kadar önemsemesem de, grubumla yükselmek istiyorum ve böyle şeylerin itibarım için iyi olmadığını düşünüyorum." Jisung, Lee Know'un yanına yerleşti ve korkuluğa tutundu. Sıcak ellerini süveterinin kol kısmı ile kapatarak soğuk yüzeyi sıktı. Lee Know kıkırdadı.
"İnan bana, ilgi benim aradığım son şey." Jisung rahatladı. O, Changbin veya Chan'ın böyle resimler veya dedikodular sızdırılsaydı ne yapacaklarını bile öğrenmek istemiyordu.
"Yani, neden benimle çıkmak istedin?" diye sordu Jisung ve Lee Know'a döndü.
"Yani, seninle çıkmak istediğimi hiç söylemedim ama eğer istiyorsan," Lee Know omuz silkerek dedi ve Jisung birden ne dediğini fark etti.
Jisung utanarak yüzünü elleriyle kapattı ve ardından soğuk olan korkuluktan ellerini çekip, hızla kazaklarını araya koydu. Lee Know güldü. Jisung, "Tanrım, öyle demek istememiştim! Benim demek istediğim, neden benimle birlikte yürümek istedin?" dedi.
"Bilmiyorum. Son toplantımız, aklıma gelebilecek en kötü olanı değildi.", Lee Know koyu mavi ama berrak suya bakmayı bıraktı ve Jisung'a döndü. Sadece kaşlarını kaldırdı.
"Son 'toplantımızda' birbirimizi 5 dakika bile tanımadan öpüştük," Jisung, korkuluklara dayandı.
"Evet, ama gerçekten kötü müydü? Ayrıca, sen benim arkamdan geldin." diye Lee Know omuz silkerek söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Me Softly - Minsung
Fanfiction"Öpüştüler. Dağınık bir şekilde ama bir şeyler hissetme konusunda o kadar çaresizdiler ki." Minho yozlaşmış bir gizli ajandı. Sonunda ondan kurtulmaktan başka istediği hiçbir şey yoktu. Jisung, 3racha adlı bir grupta yer alıyordu ancak depresyon ve...