Bölüm 10

1 1 0
                                    

Kaç çeşit fıstık olabilir ki? Hepsi sadece yer fıstığı değil mi?" Jisung parlak plastik ambalajlar içinde çeşitli kuruyemiş türlerinin bulunduğu rafın önünde durdu. Jisung'a göre çok fazla çeşit vardı.

Fıstığı çok sevdiğini hatırlıyordu çünkü annesi fıstık çeşitlerini muz, elma ve diğer şeylerle karıştırırdı ve Jisung rafı görünce, eski günlerin hatırına biraz almaya karar verdi. Sadece bu kadar çok farklı çeşit olduğunu düşünmemişti. Mesela, karamelle kavrulmuş ya da wasabi kaplı olanlardan istemiyordu. Tuzlu ya da baharatlı olanları da istemiyordu. Sadece sade yer fıstığı.

Yaklaşık on dakika süren başarısız aramadan sonra aramaktan vazgeçti ve en ucuz olanlarla yetindi, o noktada artık lezzetlerini bile umursamıyordu.

Jisung mağazada gezinmeye devam etti. Aslında istediği her şeye zaten sahipti ama henüz dairesine dönmek istemediği için gerekenden daha uzun sürdü. Günleri daha iyi geçiyordu ve artık kendini o kadar kötü hissetmiyordu, sadece bir hafta kadar müzik yaptıktan sonra sürekli stüdyoda oturmaktan gerçekten sıkılmıştı. Müzik yapmayı seviyordu ama bir kez olsun farklı bir çevre görebileceği molalara da ihtiyacı vardı. JYP'nin merkezinden oldukça uzakta bir mağazada olmasının nedeni de buydu. Gecenin geç bir saati olmasına rağmen şehrin farklı bir bölümünü görmek istiyordu.

Telefonu çaldı. Arayan Seungmin'di.

Jisung telefonu açtığında, "Hey, hey yavru köpek." diyerek onu selamladı.

"Merhaba ve lütfen bana bir daha böyle seslenme, teşekkür ederim.", Jisung önündeki mısır gevreği kutularından birini aldı ve kapağına baktı. Üzerinde mısır gevreği tezgâhı gibi bir şey olan tuhaf görünümlü bir arı vardı.

"Neden olmasın, hem tekerleme hem de şaka. Kazan-kazan gibi." diyerek kutuyu rafa geri koydu.

"İyi değildi ve hiç hoşuma gitmedi. Her neyse, şans eseri hala mağazada mısın?", Seungmin gerçekten de Jisung'un şakasını aşağıladı. Suratını astı.

"Öyleyim ama senin için bir şeyler almamı istiyorsan almayacağım çünkü şakalarımı takdir etmiyorsun.", tüm yiyeceklerinin bulunduğu poşetler kolunda ağırlaşmaya başladı.

"Hadi ama, lütfen bize biraz çilek getirir misin?", diye homurdandı Seungmin.

"Hayır, şakama hakaret ettin.", Seungmin'in telefonda iç çektiğini duydu, Jisung gülmemek için dudaklarını ısırdı.

"Lanet olsun Jisung! Tamam, esprilerin şimdiye kadar duyduklarımın en iyisi, şimdi lütfen bize biraz çilek getirir misin? Teşekkür ederim.", Jisung küçük bir kıkırdama çıkardı.

"Elbette yapabilirim Seungmini." diyerek aramayı sonlandırdı ve meyve alanına gitmek üzere telefonunu bir kenara bıraktı.

Oldukça küçük bir dükkândı ama neyse ki çilek vardı ve Jisung kasaya doğru ilerledi. Önünde kısa bir kuyruk vardı ama Jisung buna aldırmadı. Telefonunu çıkardı ve Instagram'da biraz gezindi, kimsenin umurunda olmayacaktı ama hiç arkadaşı yokmuş ve burada tek başına sırada bekliyormuş gibi görünmek istemiyordu, bunu herkes yapıyordu ama Jisung sadece fazladan yapıyordu.

Bu nedenle, bir su şişesinin poşetinin kenarına çok yakın durduğunu ve düşmek üzere olduğunu fark etmedi. Jisung bir adım öne çıktığında da düşmüştü çünkü sıranın ilerisindeki bir bayan ödemesini bitirmişti.

"Kahretsin.", onu almak için eğildi ama tam o anda önündeki kişi de aynısını yaptı. Jisung tekrar ayağa kalktı ve şişeyi tutan kişiye baktı.

"Lee Know - Hyung?", Jisung şaşırmıştı. Onunla orada karşılaşacağını düşünmemişti.

Aslında Jisung Lee Know'u her yerde görüyordu. Son karşılaşmalarının üzerinden yaklaşık iki hafta geçmişti ve Jisung kararını vermek için biraz zaman bulmuştu ama kararının Lee Know'un etrafında döndüğünü fark etti. Ve neredeyse sadece Lee Know'un etrafında. Sadece iki kez karşılaştıkları için bu garipti ve ona klişe diyebilirsiniz ama Jisung ilk görüşte aşk gibi şeylere inanıyordu - aslında inanmıyordu ama bir şekilde başına gelmişti - ve o zamandan beri yanından geçen her yabancıda Lee Know'un bakışlarını görüyordu. Otobüse bindiğinde, bir an için siyah saçlı kişinin Lee Know olduğunu düşündü. Yanından geçen koyu renk şapkalı ve siyah yüz maskeli birini görmüş ve onun Lee Know olduğunu düşünmüş. Chan kısa bir süre önce saçlarını koyu kahverengiye boyattı ve birkaç gün önce Jisung stüdyoya girdiğinde bir an için orada oturanın Lee Know olduğunu düşündü. Ve bu her gerçekleştiğinde Jisung'un kalbi hızlandı ve bu onu çıldırttı.

Kill Me Softly - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin